Mistrzyni Polski w judo dołączyła do sportowych ambasadorów marki Tarczyński
Kinga Wolszczak – Mistrzyni Polski w judo – dołączyła do grona sportowych ambasadorów firmy Tarczyński. Lider na rynku mięsnych i roślinnych przekąsek będzie wspierał wrocławską zawodniczkę już podczas najbliższych zawodów Pucharu Świata, które odbędą się w dniach 10-11 września we włoskim Riccione.
W drodze po kwalifikację olimpijską
Wolszczak, mimo młodego wieku, ma na swoim koncie wiele sportowych sukcesów. 21-letnia zawodniczka klubu WKS Śląsk Wrocław zdobyła Mistrzostwo Polski w judo we wszystkich grupach młodzieżowych, a obecnie zajmuje 1. miejsce w krajowym rankingu w grupie seniorek. Wielokrotna reprezentantka Polski zdobyła także trzy medale podczas seniorskich Pucharów Świata oraz 5. miejsce na tegorocznych Mistrzostwach Europy seniorek. Aktualnie największym sportowym celem Kingi Wolszczak jest wywalczenie kwalifikacji do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku.
– Sport jest nam szczególnie bliski, dlatego cieszymy się, że grono sponsorowanych przez nas zawodników stale się powiększa. Z dumą będziemy wspierać Kingę w sportowej walce i towarzyszyć jej w drodze po upragnione sukcesy. Wierzymy, że między innymi dzięki naszemu wsparciu Kinga będzie mogła brać udział w światowych zawodach oraz uczestniczyć w specjalistycznych szkoleniach, torując sobie tym samym drogę do upragnionego, olimpijskiego awansu – mówi Dawid Tarczyński, Wiceprezes Zarządu firmy Tarczyński.
W ramach świadczeń sponsorskich logotyp Tarczyński pojawi się na stroju zawodniczki. Kinga Wolszczak weźmie także aktywny udział w działaniach reklamowych producenta w social mediach.
Sponsoring sportu
Kinga Wolszczak to nie jedyny sportowy talent wspierany przez markę Tarczyński. Ostatnio firma po raz kolejny podpisała umowę sponsorską z Taiem Woffindenem – trzykrotnym, indywidualnym mistrzem świata w żużlu. Ponadto jest głównym sponsorem klubu Panthers Wrocław, w ramach którego działa między innymi drużyna futbolowa o tej samej nazwie – najlepsza w Polsce i jedna z najlepszych w Europie. Marka angażuje się także w sportowe wydarzenia o charakterze lokalnym jak Zimowy Bieg Piastów, Turniej Giganci Siatkówki czy Runmageddon 2022. Od listopada 2021 roku jest również sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena Wrocław.
Więcej o sportowym zaangażowaniu firmy można przeczytać w „Raporcie z działalności w obszarze marketingu sportowego”, który dostępny jest na stronie https://grupatarczynski.pl/sponsoring-sportu/.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.