Komunikaty PR

MLEKOVITA doceniona po raz kolejny

2020-11-17  |  15:00
Biuro prasowe

Grupa MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, jest regularnie nagradzana za swoje produkty, strategię rozwoju i innowacyjne rozwiązania. Tym razem Prezes Grupy Dariusz Sapiński znalazł się wśród najlepszych menedżerów na rynku spożywczym, a produkty MLEKOVITY zdobyły najwyższe wyróżnienia w 16. edycji branżowego konkursu „Lider Forum”.

Listę najlepszych menedżerów, mających największy wpływ na branżę spożywczą, opublikował tygodnik „Gazeta Finansowa” w raporcie „Rynek spożywczy w Polsce”. Prezesa Grupy MLEKOVITA Dariusza Sapińskiego doceniono „za skuteczną wizję rozwoju firmy oraz wprowadzanie w polskim mleczarstwie innowacyjnych rozwiązań na skalę światową. Dzięki nim MLEKOVITA stała się nie tylko najcenniejszą marką polskiego sektora produkcyjnego i żywnościowego oraz największą grupą mleczarską w Europie Środkowo-Wschodniej, ale również wzorem rozwoju dla innych przedstawicieli branży”.

„Największy autorytet branży mleczarskiej. Menedżer z wieloletnim doświadczeniem i wyjątkową intuicją biznesową, skuteczny strateg, prekursor innowacyjnych rozwiązań. Twórca sukcesu marki MLEKOVITA – kieruje firmą ponad trzy dekady. To on w 1992 r. opracował jej logo i nadał nazwę MLEKOVITA, wyróżniając się tym samym z szeregu okręgowych spółdzielni mleczarskich i wskazując innym nowatorski kierunek rozwoju. Dzięki jego efektywnemu zarządzaniu firma stała się najcenniejszą marką polskiego sektora produkcyjnego i żywnościowego oraz największą grupą mleczarską w Europie Środkowo-Wschodniej, która obecnie liczy 21 zakładów produkcyjnych, 32 własne centra dystrybucyjne, 137 sklepów firmowych Mlekovitka oraz 2 sklepy internetowe: mlekovitka.pl z szerokim asortymentem produktów oraz sba.com.pl z ofertą dla aktywnych. Aktywnie zaangażowany w rozwój i promocję polskości oraz patriotyzmu gospodarczego” – napisano o Prezesie Grupy MLEKOVITA Dariuszu Sapińskim w raporcie „Rynek spożywczy w Polsce”.

Dariusz Sapiński jest laureatem licznych prestiżowych nagród i tytułów, w tym państwowych (m.in. Brązowego Krzyża Zasługi, Złotego Krzyża Zasługi, Krzyża Kawalerskiego Orderu Odrodzenia Polski, Krzyża Oficerskiego Orderu Odrodzenia Polski, Krzyża Komandorskiego Orderu Odrodzenia Polski) oraz biznesowych, m.in. Businessmana Roku, Najbardziej Szanowanego Szefa Firm Produkcyjnych w Polsce, Indywidualności Roku, Agrobiznesmena Roku, Medalu „Zasłużony dla eksportu”.

Po raz kolejny nagrodzono również produkty Grupy MLEKOVITA. W konkursie „Lider Forum 2020” przedstawiciele handlu detalicznego i hurtowego wybrali najciekawsze produkty mleczarskie i tłuszcze żółte. Były one oceniane pod względem: innowacyjności, atrakcyjności i wygody opakowania, wolumenu sprzedaży oraz zadowolenia ze współpracy z producentem.

Produkty MLEKOVITY zajęły 1. miejsce w kategoriach:

  • „Mleko” – mleko Polskie 2% 1 l,
  • „Twarogi” – Na Polski Stół twaróg sernikowy premium 18% 1 kg,
  • „Feta i mozzarella” – Favita bez laktozy 270 g,
  • „Duma Serowara” – Cheddar Old 200 g z linii Diamenty Konesera.


Wyboru najlepszych produktów dokonali czytelnicy magazynu „Forum Mleczarskie Handel”, reprezentujący sektor handlu (z wyłączeniem producentów i dystrybutorów). Konkurs „Lider Forum” organizowany jest od 2005 roku. Jego celem jest wyłonienie najciekawszych, zdaniem handlowców, produktów mleczarskich i tłuszczów żółtych dostępnych na polskim rynku. Ideą konkursu jest zaangażowanie sektora FMCG w kształtowanie trendów rynkowych i promocja artykułów z tej kategorii produktowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Cosori i WeWork ze wspólnym warsztatem kulinarnym w Warszawie Biuro prasowe
2024-07-30 | 14:30

Cosori i WeWork ze wspólnym warsztatem kulinarnym w Warszawie

Cosori ogłasza wprowadzenie na polski rynek swojego najnowszego produktu - frytkownicy beztłuszczowej Dual Blaze TwinFry 10 litrów. Z tej okazji, marka nawiązała współpracę z
Przemysł spożywczy Pomiar poboru mleka w fabryce Hochland w Węgrowie
2024-07-30 | 12:00

Pomiar poboru mleka w fabryce Hochland w Węgrowie

Jednym z największych wyzwań współczesnych mleczarni są odbiory mleka, czyli pierwszy i zarazem kluczowy proces, dzięki któremu można rozpocząć produkcję serów.
Przemysł spożywczy Grupa Lorenz publikuje Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju 2023
2024-07-29 | 10:00

Grupa Lorenz publikuje Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju 2023

Długoterminowy projekt promujący praktyki rolnictwa regeneratywnego w uprawie ziemniaków, potwierdzenie celów klimatycznych przez inicjatywę Science Based Targets oraz opracowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.