MLEKOVITA jako lider innowacji realizuje kolejny projekt biznesowy
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, którzy oczekują wciąż nowych produktów, Grupa MLEKOVITA – lider branży mleczarskiej – we współpracy z firmą CPF Poland S.A. przygotowała nową linię dań gotowych Bistro Minutka.
Podczas spotkania w centrali Grupy MLEKOVITA podpisana została umowa między firmami dotycząca współpracy, dzięki której pomysł lidera branży mleczarskiej w zakresie rozwoju asortymentu o innowacyjne produkty: paluszki serowe w nowej odsłonie – w panierce łagodnej lub pikantnej z linii Bistro Minutka – realizowany jest w kooperacji z firmą CPF Poland S.A.
Grupa MLEKOVITA oraz Grupa SuperDrob, której częścią jest CPF Poland S.A., to firmy o ugruntowanej, wysokiej pozycji rynkowej. MLEKOVITA to lider branży mleczarskiej, największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, producent najwyższej jakości produktów mleczarskich o ponad 90-letniej tradycji. GK SuperDrob jest zaś jednym z czołowych producentów drobiu w Polsce, który w ramach spółki CPF Poland rozszerza swoją działalność na projekty inwestycyjne obejmujące m.in. produkcję dań gotowych. – Od 1993 roku dostarczamy na rynek produkty drobiowe najwyższej jakości. Ich smak doceniono nie tylko w Polsce, ale również w innych krajach Unii Europejskiej, dokąd eksportujemy niemal połowę naszych produktów. Naszym priorytetem jest najwyższa jakość i bezpieczeństwo produkcji, które możemy zagwarantować dzięki temu, że całość łańcucha produkcyjnego jest w naszych rękach – mówi César Lipka, prezes CPF Poland S.A. i przewodniczący Rady Nadzorczej SuperDrob S.A.
Strategia rozwoju oparta o dwa filary: tradycję i nowoczesność łączy obie firmy – to właśnie ona znalazła się u podstaw podjętej współpracy. – Nasz wspólny kapitał stanowi wiedza i doświadczenie, dzięki którym łączymy smaki i receptury cenione przez konsumentów z innowacjami technologicznymi. To pozwala nam nieustannie poszerzać i modyfikować asortyment o nowości dotąd niedostępne na polskim rynku. Współpraca naszych firm, doświadczonych w swoich działaniach i gwarantujących najwyższą jakość oferowanego asortymentu, daje pewność, że do konsumenta trafia produkt o sprawdzonej jakości, powstały z najlepszych składników – podkreśla Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.
Konsumenci chętnie sięgają po nowości oraz cenią ciekawe połączenia smaków. Rosnące oczekiwania w tym zakresie napędzają innowacyjność przemysłu spożywczego i zachęcają producentów do sięgania po nowe rozwiązania. – Propozycje produktowe, powstałe dzięki współpracy Grupy MLEKOVITA oraz Grupy SuperDrob , idealnie wpisują się w najnowsze trendy konsumenckie. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się szybkie dania i przekąski – takie, które są smaczne i pożywne, a do tego wygodne w przygotowaniu – mówi Marcin Świąć, Prezes Zarządu SuperDrob S.A.
Rosnącemu zainteresowaniu ze strony klientów odpowiada wzrost liczby i zróżnicowania tego typu produktów na sklepowych półkach. To działania niezbędne, by utrzymywać silną markę na rynku. – Trzeba stale się rozwijać. Dlatego w MLEKOVICIE nieustannie pracujemy nad rozszerzaniem naszego asortymentu, aby móc oferować konsumentom nie tylko kolejne warianty smakowe topowych produktów, ale także nowości produktowe. Jedną z nich są paluszki serowe w panierce łagodnej lub pikantnej z linii Bistro Minutka. To doskonała propozycja na szybką przekąskę serową na ciepło i odpowiedź na potrzeby konsumentów, poszukujących produktów, które można przygotować w przysłowiową „minutkę” – mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA.
Linię dań gotowych Bistro Minutka otwierają paluszki serowe w chrupiącej panierce. To produkt mrożony, który można szybko przygotować na patelni, w piekarniku lub we frytkownicy. Paluszki stanowią świetne samodzielne danie lub przekąskę o dowolnej porze dnia. Paluszki serowe można również podawać z sosami lub z warzywami. Produkt dostępny jest w gramaturze 240 g w 2 wariantach smakowych: w panierce łagodnej lub pikantnej. Łatwe i szybkie w przygotowaniu paluszki serowe dzięki złocistej, chrupiącej panierce oraz rozpływającemu się w ustach wnętrzu przypadną do gustu nawet najbardziej wymagającym smakoszom serów.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.