Komunikaty PR

MLEKOVITA liderem w produkcji serów miękkich - rocznie wytwarza 42 tys. ton

2021-03-30  |  10:40
Biuro prasowe

3,5 tys. ton – tyle serów miękkich wytwarzanych jest średnio każdego miesiąca we wszystkich zakładach Grupy MLEKOVITA. Taki wynik czyni firmę liderem w produkcji serów z tego segmentu. Konsumenci doceniają wysoką jakość serów miękkich, których bogaty asortyment pod marką MLEKOVITA obejmuje m.in. twarogi i twarożki, sery Favita, Mozzarella, Mascarpone czy sery pleśniowe.

Sery miękkie to kategoria, która cieszy się popularnością przez cały, ale znaczne tendencje wzrostowe notuje zwłaszcza w okresach świątecznych. Największa sprzedaż tradycyjnie odnotowywana jest w okresie poprzedzającym Wielkanoc, kiedy to klienci z myślą o świątecznych wypiekach częściej sięgają po twarogi sernikowe, a także po inne sery miękkie do przygotowania potraw na świąteczny stół.

Twaróg, potocznie zwany białym serem, jest obecny w polskiej kuchni od pokoleń. Kiedyś wytwarzany był przez gospodynie niemal w każdym domu, dzisiaj konsumenci sięgają po produkty MLEKOVITY, znanej i renomowanej marki o ugruntowanej pozycji na rynku. W naszym portfolio posiadamy szeroki wybór najwyższej jakości produktów, które doskonale odpowiadają na potrzeby konsumentów. Rocznie produkujemy 42 tys. ton serów miękkich, konsekwentnie rozszerzając asortyment w tej kategorii – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.Jako że wśród wielkanocnych ciast na polskich stołach od lat królują serniki, w okresie poprzedzającym święta odnotowujemy zwiększone zainteresowanie twarogami. Nasi klienci najchętniej wybierają twarogi sernikowe: Na Polski Stół oraz Hanusi. Wszystkie nasze sery miękkie to wyśmienite produkty najwyższej jakości – bez konserwantów, barwników i aromatów. A ponadto można je kupić w szybki i wygodny sposób, korzystając z oferty naszego sklepu internetowego mlekovitka.pl.

Kategoria serów miękkich Grupy MLEKOVITA jest bardzo bogata – samych twarogów i twarożków oferuje ponad dwadzieścia różnych rodzajów. Wśród tych sernikowych najpopularniejsze są twaróg sernikowy premium 18% Na Polski Stół 1 kg oraz twaróg Hanusi (6,5% tłuszczu) 500 g i 1 kg oferowane w wygodnych wiaderkach. Produkty są w pełni naturalne, bez konserwantów, barwników i aromatów. Twaróg Na Polski Stół dzięki zawartości 18% tłuszczu jest wyjątkowo kremowy. Oba mogą stanowić bazę do puszystych i delikatnych serników oraz innych ciast i deserów. Sprawdzają się też w takich potrawach, jak pierogi czy naleśniki. W ofercie MLEKOVITY znajdują się także twarogi regionalne, np. mielony z Trzebowniska.

Pod marką MLEKOVITA klienci znajdą oczywiście także tradycyjne twarogi w postaci kostki, krajanki czy klinka (także w wersji bez laktozy), o różnej zawartości tłuszczu i w różnych gramaturach. Poza twarogami do wielkanocnych deserów świetnie sprawdzi się też Mascarpone Kuchmistrza, czyli śmietankowo-kremowy ser typu włoskiego. Do sałatek warto zaś wybrać sery Mozzarella, Favita (również bez laktozy) czy nowość: Salatos – ser sałatkowy typu bałkańskiego. Szybko rosnącą kategorią są również sery pleśniowe, które są popularnym składnikiem deski serów, dodatkiem do wielu dań i przekąsek – podawanych także podczas wielkanocnego świętowania. MLEKOVITA oferuje tu sery w linii La Polle: Brie i Camembert z porostem szlachetnej pleśni oraz Polish Bleu z niebieską szlachetną pleśnią. Dla konsumentów poszukujących inspiracji w kuchniach świata polecamy natomiast serek śmietankowy „nie tylko do sushi”.

Szeroki asortyment serów miękkich, niezbędnych do wielkanocnych przygotowań, znaleźć można w szerokiej dystrybucji w sklepach spożywczych w całej Polsce, w hurtowniach firmowych i sklepach Mlekovitka, a także w wygodnym kanale sprzedaży, jakim jest sklep internetowy mlekovitka.pl. MLEKOVITA jako jedyna oferuje możliwość dostawy zamówienia w każdy zakątek kraju, dzięki czemu jej produkty mogą docierać do wszystkich konsumentów w Polsce.      

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.