Komunikaty PR

MLEKOVITA nagrodzona Złotym Laurem za rozwój i wejście na rynek e-commerce

2020-11-27  |  16:00
Biuro prasowe

Grupa MLEKOVITA znalazła się w prestiżowym gronie laureatów tegorocznej, 7. edycji nagród Złote Laury „Super Biznesu”. Firma zwyciężyła w kategorii „Firmy spożywcze”, a kapituła doceniła ją za konsekwentny rozwój mimo pandemii i debiut na rynku e-commerce. Złote Laury to wyróżnienia dla przedsiębiorstw, które odnosząc sukcesy, działają uczciwie i odpowiedzialnie, niejednokrotnie podejmując inicjatywy na rzecz społeczeństwa.

– Dziękuję kapitule nagrody Złote Laury „Super Biznesu” za docenienie, już po raz drugi,  Grupy MLEKOVITA. To dla nas duży zaszczyt i potwierdzenie, że wysiłek, który wkładamy na co dzień w to, by w polskich domach nie zabrakło polskich wyrobów mleczarskich, jest nie tylko zauważony, ale i nagrodzony – powiedział Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA, Dariusz Sapiński, odbierając nagrodę podczas wirtualnej gali. – W panującej obecnie sytuacji naszym priorytetem jest nie tylko zapewnienie bezpieczeństwa naszym pracownikom, ale również klientom – dlatego w naszej strategii, obok szerokiej obecności i dostępności produktów na rynku krajowym i zagranicznym, postawiliśmy na rozwój nowych kanałów sprzedaży – dwóch sklepów internetowych sba.com.pl – z produktami wysokobiałkowymi, m.in. z linii Super Body Active (SBA), oraz mlekovitka.pl z ofertą najwyższej jakości produktów mleczarskich oraz asortymentu z kategorii FMCG. Co roku wprowadzamy na rynek nowy asortyment produktów – w tym roku, jako pierwsi w Polsce, rozpoczęliśmy produkcję batoników z twarożku w polewie czekoladowej – MiaMu. Wprowadzamy również nową kategorię dań gotowych – BISTRO minutka – paluszki serowe w panierce. Zawsze staramy się być najlepszym partnerem w biznesie, a potrzeby klientów stawiamy na 1. miejscu. Nadal chcemy rozwijać się dynamicznie, zdobywając serca i podniebienia coraz bardziej wymagających klientów – dodał Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA, Dariusz Sapiński.

Laudację na cześć MLEKOVITY wygłosił prezes Business Centre Club, Marek Goliszewski, który podkreślił, że mimo trwającej epidemii firma osiąga w tym roku imponujące wyniki finansowe oraz odważnie inwestuje w swój rozwój. Podkreślił, jak szeroki asortyment produktów MLEKOVITA codziennie dostarcza do sklepów w kraju i poza jego granicami, będąc stabilnym pracodawcą dla 5 tysięcy pracowników oraz odbiorcą surowca od 15 tysięcy rolników. Wskazał również na znakomite wyniki firmy: rekordowe przychody, eksport, który zwiększył się o 33%, sięgając 1 mld zł, czy inwestycje, na które wydatki w tym roku MLEKOVITA zaplanowała na poziomie 100 mln zł. – Mlekovita inwestuje (…) także w sklepy internetowe, które pozwolą nam, konsumentom mieć towar bez konieczności wychodzenia z domu. Trzeba wyraźnie powiedzieć, że Mlekovita i twórca jej sukcesu, Dariusz Sapiński, są liderami nie tylko w Polsce, ale w Europie Środkowo-Wschodniej – powiedział Marek Goliszewski, prezes Business Centre Club.

Kapituła złożona z przedstawicieli magazynu dla przedsiębiorców „Super Biznes" już po raz siódmy nagrodziła firmy, które odnoszą sukcesy, działają uczciwie i odpowiedzialnie, niejednokrotnie podejmując inicjatywy na rzecz społeczeństwa. W tym roku członkowie kapituły mieli wyjątkowo trudne zadanie, gdyż w dobie pandemii wszyscy polscy przedsiębiorcy robią, co w ich mocy, by utrzymać swoje biznesy i miejsca pracy.

Złot Laur „Super Biznesu” to prestiżowa nagroda przyznawana osobom, instytucjom i przedsiębiorstwom za działalność przynoszącą szczególne korzyści polskiej gospodarce. Została ona stworzona w 2014 roku z okazji 25-lecia wolności gospodarczej Polski i 10-lecia członkostwa Polski w Unii Europejskiej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Cosori i WeWork ze wspólnym warsztatem kulinarnym w Warszawie Biuro prasowe
2024-07-30 | 14:30

Cosori i WeWork ze wspólnym warsztatem kulinarnym w Warszawie

Cosori ogłasza wprowadzenie na polski rynek swojego najnowszego produktu - frytkownicy beztłuszczowej Dual Blaze TwinFry 10 litrów. Z tej okazji, marka nawiązała współpracę z
Przemysł spożywczy Pomiar poboru mleka w fabryce Hochland w Węgrowie
2024-07-30 | 12:00

Pomiar poboru mleka w fabryce Hochland w Węgrowie

Jednym z największych wyzwań współczesnych mleczarni są odbiory mleka, czyli pierwszy i zarazem kluczowy proces, dzięki któremu można rozpocząć produkcję serów.
Przemysł spożywczy Grupa Lorenz publikuje Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju 2023
2024-07-29 | 10:00

Grupa Lorenz publikuje Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju 2023

Długoterminowy projekt promujący praktyki rolnictwa regeneratywnego w uprawie ziemniaków, potwierdzenie celów klimatycznych przez inicjatywę Science Based Targets oraz opracowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.