Komunikaty PR

MLEKOVITA otwiera sezon lodowy z 15 nowościami

2021-05-25  |  11:30
Biuro prasowe

MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej i jedyny na Podlasiu producent lodów na skalę przemysłową,  rozszerza portfolio znanych i lubianych lodów o nowe warianty, nie tylko smakowe. W tegoroczny sezon MLEKOVITA wkroczyła z 15 nowościami – lodami w rożku, kubeczku i porcji rodzinnej oraz propozycją dla lodziarni w postaci lodów w proszku włoskich i rzemieślniczych.

Lody na bazie składników mlecznych, o prostym składzie to popularny i pożądany przysmak, niezależnie od grupy wiekowej. Głównym składnikiem tych produkowanych przez MLEKOVITĘ jest najwyższej jakości śmietanka – wyłącznie naturalny tłuszcz mleczny. Lody od MLEKOVITY wyróżniają się idealnie gładką, kremową konsystencją i śmietankowym smakiem.

– Lody to jeden z ulubionych deserów Polaków. Na tegoroczny sezon przygotowaliśmy różnorodną ofertę lodów Wypasionych, bogatą w nowości zarówno pod kątem smaków, jak i formatów. Proponujemy nowe, większe rożki (150 ml) w 7 pysznych smakach, kremowe lody śmietankowe w wygodnym kubeczku – w sam raz na raz, a także nowe warianty lodów w litrowym, rodzinnym opakowaniu, łączące po dwa wyjątkowe smaki. W naszej ofercie każdy znajdzie odpowiednią dla siebie propozycję, bowiem lody Wypasione to wyśmienite połączenie najwyższej jakości mlecznych składników oraz naszych własnych unikalnych receptur – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – Specjalnie na tegoroczny sezon przygotowaliśmy także propozycję idealną dla każdej lodziarni – lody w proszku, które pozwalają na szybkie i łatwe przygotowanie popularnych lodów włoskich i rzemieślniczych.

Lody w proszku Kuchmistrza, dzięki zastosowaniu unikalnej technologii produkcji oraz starannie wyselekcjonowanym składnikom, posiadają doskonałe właściwości. Wytwarzane są na bazie najwyższej jakości surowców, bez barwników i aromatów. Szybka i łatwa rozpuszczalność minimalizuje czas przygotowania popularnych lodów włoskich i rzemieślniczych. Gotowe lody charakteryzuje naturalnie śmietankowy smak i kremowa konsystencja. Dostępne w sprzedaży ogólnej, w hurtowniach i sklepach Mlekovitka oraz online na www.mlekovitka.pl.

MLEKOVITA oferuje łącznie 24 warianty lodów – poza nowościami to także lody w kostce, rożku 120 ml oraz rodzinnej porcji 1 l  i 5 l. MLEKOVITA jako producent najwyższej jakości wyrobów mleczarskich jest również producentem najwyższej jakości lodów – Polacy najbardziej cenią jakość, a znana i lubiana marka to gwarancja sukcesu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.