MLEKOVITA otwiera sezon lodowy z 15 nowościami
MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej i jedyny na Podlasiu producent lodów na skalę przemysłową, rozszerza portfolio znanych i lubianych lodów o nowe warianty, nie tylko smakowe. W tegoroczny sezon MLEKOVITA wkroczyła z 15 nowościami – lodami w rożku, kubeczku i porcji rodzinnej oraz propozycją dla lodziarni w postaci lodów w proszku włoskich i rzemieślniczych.
Lody na bazie składników mlecznych, o prostym składzie to popularny i pożądany przysmak, niezależnie od grupy wiekowej. Głównym składnikiem tych produkowanych przez MLEKOVITĘ jest najwyższej jakości śmietanka – wyłącznie naturalny tłuszcz mleczny. Lody od MLEKOVITY wyróżniają się idealnie gładką, kremową konsystencją i śmietankowym smakiem.
– Lody to jeden z ulubionych deserów Polaków. Na tegoroczny sezon przygotowaliśmy różnorodną ofertę lodów Wypasionych, bogatą w nowości zarówno pod kątem smaków, jak i formatów. Proponujemy nowe, większe rożki (150 ml) w 7 pysznych smakach, kremowe lody śmietankowe w wygodnym kubeczku – w sam raz na raz, a także nowe warianty lodów w litrowym, rodzinnym opakowaniu, łączące po dwa wyjątkowe smaki. W naszej ofercie każdy znajdzie odpowiednią dla siebie propozycję, bowiem lody Wypasione to wyśmienite połączenie najwyższej jakości mlecznych składników oraz naszych własnych unikalnych receptur – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – Specjalnie na tegoroczny sezon przygotowaliśmy także propozycję idealną dla każdej lodziarni – lody w proszku, które pozwalają na szybkie i łatwe przygotowanie popularnych lodów włoskich i rzemieślniczych.
Lody w proszku Kuchmistrza, dzięki zastosowaniu unikalnej technologii produkcji oraz starannie wyselekcjonowanym składnikom, posiadają doskonałe właściwości. Wytwarzane są na bazie najwyższej jakości surowców, bez barwników i aromatów. Szybka i łatwa rozpuszczalność minimalizuje czas przygotowania popularnych lodów włoskich i rzemieślniczych. Gotowe lody charakteryzuje naturalnie śmietankowy smak i kremowa konsystencja. Dostępne w sprzedaży ogólnej, w hurtowniach i sklepach Mlekovitka oraz online na www.mlekovitka.pl.
MLEKOVITA oferuje łącznie 24 warianty lodów – poza nowościami to także lody w kostce, rożku 120 ml oraz rodzinnej porcji 1 l i 5 l. MLEKOVITA jako producent najwyższej jakości wyrobów mleczarskich jest również producentem najwyższej jakości lodów – Polacy najbardziej cenią jakość, a znana i lubiana marka to gwarancja sukcesu.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.