MLEKOVITA otwiera sezon lodowy z 15 nowościami
MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej i jedyny na Podlasiu producent lodów na skalę przemysłową, rozszerza portfolio znanych i lubianych lodów o nowe warianty, nie tylko smakowe. W tegoroczny sezon MLEKOVITA wkroczyła z 15 nowościami – lodami w rożku, kubeczku i porcji rodzinnej oraz propozycją dla lodziarni w postaci lodów w proszku włoskich i rzemieślniczych.
Lody na bazie składników mlecznych, o prostym składzie to popularny i pożądany przysmak, niezależnie od grupy wiekowej. Głównym składnikiem tych produkowanych przez MLEKOVITĘ jest najwyższej jakości śmietanka – wyłącznie naturalny tłuszcz mleczny. Lody od MLEKOVITY wyróżniają się idealnie gładką, kremową konsystencją i śmietankowym smakiem.
– Lody to jeden z ulubionych deserów Polaków. Na tegoroczny sezon przygotowaliśmy różnorodną ofertę lodów Wypasionych, bogatą w nowości zarówno pod kątem smaków, jak i formatów. Proponujemy nowe, większe rożki (150 ml) w 7 pysznych smakach, kremowe lody śmietankowe w wygodnym kubeczku – w sam raz na raz, a także nowe warianty lodów w litrowym, rodzinnym opakowaniu, łączące po dwa wyjątkowe smaki. W naszej ofercie każdy znajdzie odpowiednią dla siebie propozycję, bowiem lody Wypasione to wyśmienite połączenie najwyższej jakości mlecznych składników oraz naszych własnych unikalnych receptur – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – Specjalnie na tegoroczny sezon przygotowaliśmy także propozycję idealną dla każdej lodziarni – lody w proszku, które pozwalają na szybkie i łatwe przygotowanie popularnych lodów włoskich i rzemieślniczych.
Lody w proszku Kuchmistrza, dzięki zastosowaniu unikalnej technologii produkcji oraz starannie wyselekcjonowanym składnikom, posiadają doskonałe właściwości. Wytwarzane są na bazie najwyższej jakości surowców, bez barwników i aromatów. Szybka i łatwa rozpuszczalność minimalizuje czas przygotowania popularnych lodów włoskich i rzemieślniczych. Gotowe lody charakteryzuje naturalnie śmietankowy smak i kremowa konsystencja. Dostępne w sprzedaży ogólnej, w hurtowniach i sklepach Mlekovitka oraz online na www.mlekovitka.pl.
MLEKOVITA oferuje łącznie 24 warianty lodów – poza nowościami to także lody w kostce, rożku 120 ml oraz rodzinnej porcji 1 l i 5 l. MLEKOVITA jako producent najwyższej jakości wyrobów mleczarskich jest również producentem najwyższej jakości lodów – Polacy najbardziej cenią jakość, a znana i lubiana marka to gwarancja sukcesu.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.