MLEKOVITA otwiera sezon lodowy z 15 nowościami
MLEKOVITA, lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej i jedyny na Podlasiu producent lodów na skalę przemysłową, rozszerza portfolio znanych i lubianych lodów o nowe warianty, nie tylko smakowe. W tegoroczny sezon MLEKOVITA wkroczyła z 15 nowościami – lodami w rożku, kubeczku i porcji rodzinnej oraz propozycją dla lodziarni w postaci lodów w proszku włoskich i rzemieślniczych.
Lody na bazie składników mlecznych, o prostym składzie to popularny i pożądany przysmak, niezależnie od grupy wiekowej. Głównym składnikiem tych produkowanych przez MLEKOVITĘ jest najwyższej jakości śmietanka – wyłącznie naturalny tłuszcz mleczny. Lody od MLEKOVITY wyróżniają się idealnie gładką, kremową konsystencją i śmietankowym smakiem.
– Lody to jeden z ulubionych deserów Polaków. Na tegoroczny sezon przygotowaliśmy różnorodną ofertę lodów Wypasionych, bogatą w nowości zarówno pod kątem smaków, jak i formatów. Proponujemy nowe, większe rożki (150 ml) w 7 pysznych smakach, kremowe lody śmietankowe w wygodnym kubeczku – w sam raz na raz, a także nowe warianty lodów w litrowym, rodzinnym opakowaniu, łączące po dwa wyjątkowe smaki. W naszej ofercie każdy znajdzie odpowiednią dla siebie propozycję, bowiem lody Wypasione to wyśmienite połączenie najwyższej jakości mlecznych składników oraz naszych własnych unikalnych receptur – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – Specjalnie na tegoroczny sezon przygotowaliśmy także propozycję idealną dla każdej lodziarni – lody w proszku, które pozwalają na szybkie i łatwe przygotowanie popularnych lodów włoskich i rzemieślniczych.
Lody w proszku Kuchmistrza, dzięki zastosowaniu unikalnej technologii produkcji oraz starannie wyselekcjonowanym składnikom, posiadają doskonałe właściwości. Wytwarzane są na bazie najwyższej jakości surowców, bez barwników i aromatów. Szybka i łatwa rozpuszczalność minimalizuje czas przygotowania popularnych lodów włoskich i rzemieślniczych. Gotowe lody charakteryzuje naturalnie śmietankowy smak i kremowa konsystencja. Dostępne w sprzedaży ogólnej, w hurtowniach i sklepach Mlekovitka oraz online na www.mlekovitka.pl.
MLEKOVITA oferuje łącznie 24 warianty lodów – poza nowościami to także lody w kostce, rożku 120 ml oraz rodzinnej porcji 1 l i 5 l. MLEKOVITA jako producent najwyższej jakości wyrobów mleczarskich jest również producentem najwyższej jakości lodów – Polacy najbardziej cenią jakość, a znana i lubiana marka to gwarancja sukcesu.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.