Komunikaty PR

Mlekovita uruchamia własny sklep internetowy z produktami wysokobiałkowymi

2020-09-21  |  11:00
Biuro prasowe

Grupa MLEKOVITA, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów lubiących aktywność fizyczną, otworzyła sklep internetowy, w którym można zaopatrzyć się w produkty bogate w białko. Działa on pod adresem www.sba.com.pl, a jego nazwa pochodzi od linii produktów Super Body Active. Dla klientów e-sklepu firma przygotowała atrakcyjne pakiety promocyjne, a także program lojalnościowy. Przyznawane za zamówienie punkty można zamieniać na vouchery i opłacać przy ich pomocy kolejne zakupy.

Jako lider branży mleczarskiej MLEKOVITA wciąż dynamicznie się rozwija, w wielu aspektach. Nie tylko inwestujemy w nasze zakłady i linie produkcyjne, rozszerzamy nasz asortyment, ale także idziemy z duchem czasu i wprowadzamy nowe kanały sprzedaży. Z myślą o osobach profesjonalnie uprawiających sport, jak również amatorach, osobach aktywnych i dbających o zdrowy styl życia, otworzyliśmy sklep internetowy, w którym można znaleźć szeroką ofertę naszych wyrobów o wysokiej zawartości białka, m.in. z linii Super Body Active (SBA). Aktywność fizyczną należy bowiem wspierać zbilansowaną dietą bogatą w białko, a z naszych obserwacji wynika, że tego typu produktów klienci szukają właśnie przede wszystkim w internecie mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA. – Nasza marka SBA została oparta na doświadczeniu i know-how firmy MLEKOVITA. Oferowane w sklepie produkty są innowacyjne, nowoczesne, a jednocześnie to efekt ponad 90-letniego doświadczenia w produkcji i dystrybucji wyrobów mleczarskich. Zdobywamy zaufanie klientów nie tylko w kraju, ale na całym świecie, każdego dnia oferując im możliwość zakupu smacznych, zdrowych i pożywnych produktów. MLEKOVITA to bowiem wiarygodny polski producent naturalnych koncentratów białek serwatkowych i jedyny polski producent WPC w wersji smakowej – sama produkuje i sprzedaje je docelowemu konsumentowi, do tej pory wykorzystując w tym celu sieć własnych hurtowni firmowych oraz sklepów Mlekovitka. A teraz ruszamy z nowym konałem sprzedaży – dodaje.

MLEKOVITA jest jedynym w Polsce bezpośrednim producentem smakowego WPC 80 od surowca do gotowego produktu. W roku 2017 została otwarta najnowocześniejsza w Polsce Fabryka Proszków Mlecznych, której możliwości pozwalają rozszerzać asortyment produkowanych proszków mlecznych, w tym koncentratów białek serwatkowych.

Zamówienia złożone w sklepie www.sba.com.pl są realizowane na terenie Polski. Można wybrać dostawę przez kuriera, która w pierwszym okresie funkcjonowania sklepu już przy wartości zamówienia powyżej 99 zł jest bezpłatna, lub zdecydować się na odbiór własny w jednym z ponad 160 punktów odbioru, tj. w sklepach firmowych Mlekovitka albo w hurtowniach MLEKOVITY. Dla wygody kupujących dostępne są różne sposoby płatności: szybka płatność online, płatność przy pomocy karty kredytowej, przelewu bankowego, blikiem, za pomocą Google Pay lub przy odbiorze (za pobraniem).

Dla zarejestrowanych użytkowników e-sklepu MLEKOVITA przygotowała program lojalnościowy SBA, w którym za zakupy przyznawane są punkty. Za każde wydane 1 zł otrzymuje się 1 punkt. Dodatkowe punkty przyznawane są za zakup promowanych produktów lub pakietów. Za rejestrację konta użytkownika, a także w dniu swoich urodzin otrzymuje się 100 punktów. Punkty zamieniane są na voucher, który można wykorzystać przy kolejnym zamówieniu – 100 punktów to voucher o wartości 5 zł.

Produkty w e-sklepie MLEKOVITY podzielono na trzy kategorie: koncentraty białek serwatkowych, napoje mleczne, mleka w proszku i serwatki. Dostępne są one także w atrakcyjnych pakietach promocyjnych. Klienci mogą zaopatrzyć się m.in. w najwyższej jakości, w 100% naturalny, czysty koncentrat białka serwatkowego Super Body Active WPC 80, który nie zawiera słodzików i aromatów. Jest on bogatym źródłem pełnowartościowych białek, które m.in. przyczyniają się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, oraz wapnia niezbędnego dla mocnych kości. Zawiera także aminokwasy BCAA, które przyspieszają budowę tkanek mięśniowych pozytywnie wpływają na ich potreningową regenerację.

W linii Super Body Active oferowany jest także koncentrat białek serwatkowych w formie instant, która charakteryzuje się doskonałą rozpuszczalnością, a zawarta w jego składzie naturalna lecytyna słonecznikowa obniża jego pienistość. Jest on dostępny w 4 smakach: waniliowym, czekoladowym, truskawkowym i bananowym. Ciekawą propozycją jest również mleczny napój proteinowy Super Body Active w trzech smakach do wyboru: czekoladowym, truskawkowym i bananowym, oferowany w optymalnej porcji 350 g, w poręcznym kartoniku z szeroką zakrętką. Można go spożywać przed, w trakcie lub po wysiłku fizycznym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Grupa Lorenz publikuje Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju 2023 Biuro prasowe
2024-07-29 | 10:00

Grupa Lorenz publikuje Raport z postępów w zakresie zrównoważonego rozwoju 2023

Długoterminowy projekt promujący praktyki rolnictwa regeneratywnego w uprawie ziemniaków, potwierdzenie celów klimatycznych przez inicjatywę Science Based Targets oraz opracowanie
Przemysł spożywczy Fanex prezentuje nowy sklep internetowy
2024-07-26 | 12:00

Fanex prezentuje nowy sklep internetowy

Fanex, wiodący producent sosów i dodatków kulinarnych, ogłasza uruchomienie nowej wersji swojego sklepu internetowego. Odświeżona całościowo platforma e-commerce, ma na
Przemysł spożywczy Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności
2024-07-11 | 10:00

Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności

39% dorosłych Polaków i 41% matek w imieniu swoich dzieci deklaruje zaangażowanie w ograniczenie zmian klimatycznych[1] – wynika z badania „Talerz Polaka – Nawyki

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

Przemysł

Koszty instalacji robotów wciąż zbyt wysokie dla firm. Są one jednak świadome konieczności takich inwestycji

Koszty pracy ludzkiej są nadal niskie, a korzyść z instalacji robota na linii produkcyjnej nie jest jeszcze tak duża. To – według raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego – jedna z głównych barier w procesie robotyzacji w Polsce. Jednak dynamicznie rosnące średnie i minimalne wynagrodzenie, a także pogłębiający się niedobór pracowników mogą powoli tę tendencję zmieniać na korzyść robotów. Poza kwestią kosztową wadami, które widzą przedstawiciele firm przemysłowych, są m.in. zależność od stabilnych dostaw energii i technologii zagranicznych dostawców. Problemem nie są jednak kwestie obaw co do wpływu robotów na rynek pracy.

Zdrowie

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego ćwiczą techniki zabiegowe ratujące życie pacjentów. W centrum szkoleniowym odwzorowywane są najcięższe przypadki

Załogi Lotniczego Pogotowia Ratunkowego, które tylko w ubiegłym roku były wzywane do prawie 12 tys. wypadków i pilnych, trudnych przypadków, muszą się ciągle szkolić, żeby być w stanie jak najlepiej pomagać pacjentom m.in. po ciężkich urazach, poparzeniach czy nagłym zatrzymaniu akcji serca. – Szkolenia to podstawa naszego funkcjonowania – podkreśla prof. dr hab. n. med. Robert Gałązkowski, koordynator Mobilnej grupy zabezpieczenia medycznego i wieloletni dyrektor LPR. Lekarze, ratownicy medyczni i pielęgniarze rozpoczęli szkolenia w warszawskim Centrum Edukacji Medycznej – specjalistycznym ośrodku Grupy LUX MED, gdzie mogą ćwiczyć najtrudniejsze techniki zabiegowe, ratujące życie pacjentów, w warunkach jak najbardziej odwzorowujących realia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.