Komunikaty PR

Mlekovita uruchamia własny sklep internetowy z produktami wysokobiałkowymi

2020-09-21  |  11:00
Biuro prasowe

Grupa MLEKOVITA, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów lubiących aktywność fizyczną, otworzyła sklep internetowy, w którym można zaopatrzyć się w produkty bogate w białko. Działa on pod adresem www.sba.com.pl, a jego nazwa pochodzi od linii produktów Super Body Active. Dla klientów e-sklepu firma przygotowała atrakcyjne pakiety promocyjne, a także program lojalnościowy. Przyznawane za zamówienie punkty można zamieniać na vouchery i opłacać przy ich pomocy kolejne zakupy.

Jako lider branży mleczarskiej MLEKOVITA wciąż dynamicznie się rozwija, w wielu aspektach. Nie tylko inwestujemy w nasze zakłady i linie produkcyjne, rozszerzamy nasz asortyment, ale także idziemy z duchem czasu i wprowadzamy nowe kanały sprzedaży. Z myślą o osobach profesjonalnie uprawiających sport, jak również amatorach, osobach aktywnych i dbających o zdrowy styl życia, otworzyliśmy sklep internetowy, w którym można znaleźć szeroką ofertę naszych wyrobów o wysokiej zawartości białka, m.in. z linii Super Body Active (SBA). Aktywność fizyczną należy bowiem wspierać zbilansowaną dietą bogatą w białko, a z naszych obserwacji wynika, że tego typu produktów klienci szukają właśnie przede wszystkim w internecie mówi Dariusz Sapiński, Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA. – Nasza marka SBA została oparta na doświadczeniu i know-how firmy MLEKOVITA. Oferowane w sklepie produkty są innowacyjne, nowoczesne, a jednocześnie to efekt ponad 90-letniego doświadczenia w produkcji i dystrybucji wyrobów mleczarskich. Zdobywamy zaufanie klientów nie tylko w kraju, ale na całym świecie, każdego dnia oferując im możliwość zakupu smacznych, zdrowych i pożywnych produktów. MLEKOVITA to bowiem wiarygodny polski producent naturalnych koncentratów białek serwatkowych i jedyny polski producent WPC w wersji smakowej – sama produkuje i sprzedaje je docelowemu konsumentowi, do tej pory wykorzystując w tym celu sieć własnych hurtowni firmowych oraz sklepów Mlekovitka. A teraz ruszamy z nowym konałem sprzedaży – dodaje.

MLEKOVITA jest jedynym w Polsce bezpośrednim producentem smakowego WPC 80 od surowca do gotowego produktu. W roku 2017 została otwarta najnowocześniejsza w Polsce Fabryka Proszków Mlecznych, której możliwości pozwalają rozszerzać asortyment produkowanych proszków mlecznych, w tym koncentratów białek serwatkowych.

Zamówienia złożone w sklepie www.sba.com.pl są realizowane na terenie Polski. Można wybrać dostawę przez kuriera, która w pierwszym okresie funkcjonowania sklepu już przy wartości zamówienia powyżej 99 zł jest bezpłatna, lub zdecydować się na odbiór własny w jednym z ponad 160 punktów odbioru, tj. w sklepach firmowych Mlekovitka albo w hurtowniach MLEKOVITY. Dla wygody kupujących dostępne są różne sposoby płatności: szybka płatność online, płatność przy pomocy karty kredytowej, przelewu bankowego, blikiem, za pomocą Google Pay lub przy odbiorze (za pobraniem).

Dla zarejestrowanych użytkowników e-sklepu MLEKOVITA przygotowała program lojalnościowy SBA, w którym za zakupy przyznawane są punkty. Za każde wydane 1 zł otrzymuje się 1 punkt. Dodatkowe punkty przyznawane są za zakup promowanych produktów lub pakietów. Za rejestrację konta użytkownika, a także w dniu swoich urodzin otrzymuje się 100 punktów. Punkty zamieniane są na voucher, który można wykorzystać przy kolejnym zamówieniu – 100 punktów to voucher o wartości 5 zł.

Produkty w e-sklepie MLEKOVITY podzielono na trzy kategorie: koncentraty białek serwatkowych, napoje mleczne, mleka w proszku i serwatki. Dostępne są one także w atrakcyjnych pakietach promocyjnych. Klienci mogą zaopatrzyć się m.in. w najwyższej jakości, w 100% naturalny, czysty koncentrat białka serwatkowego Super Body Active WPC 80, który nie zawiera słodzików i aromatów. Jest on bogatym źródłem pełnowartościowych białek, które m.in. przyczyniają się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, oraz wapnia niezbędnego dla mocnych kości. Zawiera także aminokwasy BCAA, które przyspieszają budowę tkanek mięśniowych pozytywnie wpływają na ich potreningową regenerację.

W linii Super Body Active oferowany jest także koncentrat białek serwatkowych w formie instant, która charakteryzuje się doskonałą rozpuszczalnością, a zawarta w jego składzie naturalna lecytyna słonecznikowa obniża jego pienistość. Jest on dostępny w 4 smakach: waniliowym, czekoladowym, truskawkowym i bananowym. Ciekawą propozycją jest również mleczny napój proteinowy Super Body Active w trzech smakach do wyboru: czekoladowym, truskawkowym i bananowym, oferowany w optymalnej porcji 350 g, w poręcznym kartoniku z szeroką zakrętką. Można go spożywać przed, w trakcie lub po wysiłku fizycznym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Delikatesy Centrum tworzą najlepszą gazetkę! Biuro prasowe
2020-10-21 | 15:00

Delikatesy Centrum tworzą najlepszą gazetkę!

Najlepiej sprofilowane promocje pod potrzeby klientów, atrakcyjne przygotowanie gazetek pod względem graficznym, to właśnie te kryteria przeważyły o bezapelacyjnym zwycięstwie
Przemysł spożywczy Big-Active z kampanią herbat zielonych
2020-10-20 | 12:00

Big-Active z kampanią herbat zielonych

Pod koniec września ruszyła kampania największej kategorii produktowej marki Big-Active – herbat zielonych. Działania obejmują emisję spotów TV oraz VoD i potrwają aż do
Przemysł spożywczy „Jedna to za mało” – Wawel rusza z konkursem wspierającym kategorię czekolad
2020-10-19 | 11:51

„Jedna to za mało” – Wawel rusza z konkursem wspierającym kategorię czekolad

  19 października Wawel rusza z ogólnopolskim konkursem dla konsumentów pod hasłem „Jedna to za mało”, który wspiera całą kategorię czekolad.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Transport

Polska liderem w produkcji autobusów elektrycznych. Nowy rządowy program pozwoli kupić je z 80-procentowym dofinansowaniem

Po ulicach ponad 20 polskich miast jeździ blisko 350 autobusów elektrycznych. Ich liczba sukcesywnie rośnie, a samorządy coraz częściej decydują się na zakup takich pojazdów. Wynika to, po pierwsze, z proekologicznych trendów, a po drugie – z ustawowego wymogu, zgodnie z którym do 2028 roku powinny one wykazać minimum 30-proc. udział autobusów elektrycznych we flocie. Od przyszłego roku ruszy rządowy program, który pozwoli samorządom na zakup takich pojazdów z 80-proc. dofinansowaniem. MAN Truck & Bus uruchomił właśnie w swojej fabryce pod Starachowicami seryjną produkcję elektrycznych autobusów, które zostały zaprojektowane właśnie z myślą o miejskiej mobilności.

Finanse

Rząd planuje nowe obciążenia podatkowe dla ponad 40 tys. firm. Dla wielu z nich może to oznaczać koniec działalności

Ponad 40,5 tys. działających w Polsce spółek komandytowych musi się liczyć od początku przyszłego roku z dodatkowymi obciążeniami podatkowymi. Resort finansów w ramach uszczelniania systemu podatkowego i walki z optymalizacją podatkową zamierza obłożyć je 19-proc. CIT-em, co razem z podatkiem PIT od dywidendy pobieranym od wspólników złoży się na łączną daninę rzędu 34,4 proc. – To pogorszy konkurencyjność polskich przedsiębiorstw wobec zagranicznych podmiotów – uważa ekspert podatkowy TPA Poland.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

W Żabce wystartował pilotaż zbiórki plastiku. Powstaną z niego butelki wody marki własnej

W skali UE konsumenci zużywają około 46 mld plastikowych butelek rocznie, a każdy Europejczyk generuje ok. 31 kg śmieci z plastiku, z których tylko 1/3 trafia do ponownego przetworzenia. Również w Polsce do recyklingu trafia stosunkowo niewielki odsetek plastikowych odpadów, a 1/3 jej mieszkańców w ogóle nie segreguje śmieci. Dlatego też Żabka chce promować proekologiczne nawyki i startuje z akcją zbiórki plastikowych butelek, za które będzie nagradzać klientów dodatkowymi punktami w programie lojalnościowym. Plastikowe odpady zwrócone do sklepów Żabka posłużą do produkcji nowych, pochodzących w 100 proc. z recyklingu butelek na wodę mineralną.

 

Problemy społeczne

Wzrost zachorowań na cukrzycę. Nawet milion Polaków może być niezdiagnozowanych, a w dobie pandemii coraz trudniej dostać się do lekarza

Z cukrzycą zmaga się około 422 mln osób na całym świecie, w tym blisko 3 mln w Polsce. To według WHO pierwsza niezakaźna epidemia. – Na całym świecie obserwujemy wzrost zachorowań, podobnie w Polsce. Mamy wiele przypadków niezdiagnozowanej cukrzycy, co może się wiązać z niechęcią Polaków do wykonywania badań – mówi Anna Śliwińska z Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków. Według raportu „Cukrzyca – niewidzialna pandemia”  przeprowadzonego na zlecenie Nationale-Nederlanden 1/3 respondentów w ciągu ostatnich trzech lat nie sprawdziła poziomu cukru we krwi. W dobie koronawirusa dostępność lekarzy specjalistów jest ograniczona – tak uważa 60 proc. badanych.