Komunikaty PR

MLEKOVITA: z dumą rozwijamy polską markę na światową skalę

2020-11-10  |  12:00
Biuro prasowe

Już od ponad 90 lat MLEKOVITA, firma ze 100-procentowym polskim kapitałem, zdobywa zaufanie konsumentów i wyznacza trendy na rynku, oferując polskie produkty mleczarskie najwyższej jakości. Dzięki osiąganym wynikom jest dumą polskiej gospodarki. Grupa kultywuje polskość: jej dostawcami są polscy rolnicy, daje 5 tys. miejsc pracy w swoich zakładach, promuje polskie wyroby nabiałowe, zarówno na rodzimym, jak i zagranicznych rynkach. Polskość i MLEKOVITA są ze sobą nierozerwalnie powiązane od lat, a zbliżające się Narodowe Święto Niepodległości jest dobrą okazją, aby o tym przypomnieć.

MLEKOVITA jest stworzoną od podstaw firmą ze 100% polskim kapitałem, która skutecznie umacnia swoją pozycję lidera branży mleczarskiej nie tylko w Polsce, ale i w Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie w 21 zakładach produkcyjnych MLEKOVITY codziennie przetwarzanych jest 8 milionów litrów najlepszego mleka, dostarczanego przez 15 tysięcy polskich rolników. O najwyższą jakość produktów wytwarzanych na ponad 180 liniach produkcyjnych dba 5 tysięcy wykwalifikowanych pracowników. Co miesiąc Grupa dostarcza na rynek krajowy i zagraniczny m.in.: 60 mln litrów mleka, 8 tys. ton serów, 6 tys. ton masła, 10 tys. ton proszków mlecznych. Szeroki asortyment MLEKOVITY, liczący już ponad 1000 artykułów, znany jest w wielu polskich domach. Firma produkuje w większości na rodzimy rynek, dla polskich konsumentów. Eksportuje 35% wytwarzanych w polskich zakładach produktów, które trafiają do 167 krajów świata. Poza granice Polski codziennie wysyłanych jest średnio 150 kontenerów z produktami.

Od ponad 90 lat dbamy o to, by w polskich domach nie zabrakło tradycyjnych, polskich wyrobów mleczarskich. Jesteśmy dumni z tego, że nasze produkty powstają w Polsce, z polskiego mleka, od polskich rolników. Przejawem tej dumy jest m.in. topowa linia produktów Polskie, podkreślająca polskość naszych wyrobów, która obejmuje już 80 produktów. I ciągle ją rozszerzamy – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. W jej skład wchodzą m.in. mleko, masło, śmietany i śmietanki, jogurty, maślanki, kefiry i twarogi. Ponadto w portfolio produktowym znajdują się również produkty w linii Na Polski Stół: twaróg sernikowy premium 18% i mleko zsiadłe.

Jako duma polskiej gospodarki MLEKOVITA nieustannie się rozwija, inwestując nie tylko w zakłady, ale także w nowe kanały sprzedaży. Jesienią br., wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów i realizując strategię społecznej odpowiedzialności biznesu, uruchomiła dwa sklepy internetowe. We wrześniu ruszył e-sklep sba.com.pl, z produktami o dużej zawartości białka, a na początku listopada mlekovitka.pl, dzięki której z szerokiej oferty firmy mogą skorzystać konsumenci w całej Polsce – przede wszystkim ci, którzy ze względu na panującą pandemię mają utrudniony dostęp do codziennych zakupów spożywczych.

Kupowanie polskich produktów to najprostszy sposób na przetrwanie polskiej gospodarki, zwłaszcza teraz, w dobie globalnego kryzysu wywołanego pandemią. Państwo polskie będzie bowiem żyło, dopóki żyła będzie polska gospodarka, dopóki działały będą polskie firmy. MLEKOVICIE od zawsze przyświeca idea: jesteśmy Polakami, kupujmy polskie produkty i wspierajmy polską gospodarkę. W naszych kampaniach promocyjnych regularnie podkreślamy polskość naszych wyrobów i marki, by konsumenci wiedzieli, że kupując nabiał pod marką MLEKOVITA, sięgają po polskie produkty mleczarskie, wyprodukowane w Polsce z polskiego mleka – podkreśla Dariusz Sapiński. – Tak rozumiany patriotyzm oznacza bowiem nie tylko stabilność na rynku pracy, ale i tworzenie nowych miejsc pracy, rozwój branży mleczarskiej i związanego z nią przemysłu, zaś konsumentom zapewnia najcenniejszą wartość, czyli zdrowie. Polskie produkty mleczarskie są bowiem bardzo dobrej jakości, na co składa się nowoczesna technologia i wysokiej jakości surowiec.  

Promowanie polskości przez Grupę MLEKOVITA jest też zauważane – firma otrzymała już wiele nagród i wyróżnień. M.in. w 2018 r. za promocję polskiej marki za granicą otrzymała nagrodę specjalną w konkursie „Polska Firma – Międzynarodowy Czempion”, a ostatnio, w październiku 2020 r. jako jedyna z branży mleczarskiej znalazła się na liście marek uhonorowanych tytułem „Najlepsza Polska Marka 2020” magazynu „Home&Market”. Od lat jest też najcenniejszą marką spożywczą w Polsce według rankingu „Rzeczpospolitej”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową

Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.

Transport

M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

 Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi. 

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.