Komunikaty PR

Mobilny Barista dystrybutorem ekspresów Franke na Podlasie

2020-10-15  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.06 MB )

Mobilny Barista został dystrybutorem ekspresów kawowych Franke na województwo podlaskie. Nowoczesne maszyny można obejrzeć, wypróbować i zamówić w lokalu przy ul. Produkcyjnej 72 w Białymstoku. To rozwiązania dla biznesu, które doskonale sprawdzą się tam, gdzie potrzebna jest szybka i dobra kawa.

Franke to szwajcarska firma z ponad 50-letnim doświadczeniem w obsłudze gastronomii. Ich ekspresy do kawy spotkać można w wielu kawiarniach, ale nie tylko. Popularne są także tam, gdzie kawa na wynos jest tylko dodatkiem, ale przynoszącym realny zysk - między innymi na stacjach Orlen. Te nowoczesne urządzenia pozwalają na przygotowanie przeróżnych wariantów kawy – od cappuccino, poprzez latte macchiato aż po klasyczne espresso. A wszystko to w powtarzalnej, najlepszej jakości.
Polacy pokochali koncept „coffee-to-go”. Szybka kawa na wynos i hot dogi sprzedają się wszędzie rewelacyjnie i towarzyszą klientom np. w czasie zakupów, w drodze do pracy, czy w czasie oczekiwania na przesiadkę. Stąd wzbogacenie oferty o gorącą kawę to pomysł, który nie tylko ucieszy klientów, ale i rozwinie biznes przynosząc nowe zyski. Ale nie wystarczy już zwykła kawa bez wyrazu w plastikowym kubeczku. Konsumenci oczekują wysokiej jakości napoju, który pobudzi, ale też zapewni małą chwilę aromatycznej przyjemności w czasie codziennej bieganiny.

- Ekspresy Franke sprawdzają się w swojej roli doskonale. Wszystko dzięki ich zwiększonej wydajności, szybkości przygotowania i powtarzalności. To sprawia, że za każdym razem otrzymujemy tak samo dobrą kawę w krótkim czasie, klient więc nie czeka długo na rozgrzewający napój. Nie bez powodu ekspresy te przygotowują kawę zarówno na wspomnianych stacjach benzynowych, jak i w modnych kawiarniach - mówi Marcin Zalewski z Mobilnego Baristy, który właśnie został dystrybutorem ekspresów marki Franke na Podlasie.

Rozważając inwestycję w ekspres dla swojego biznesu warto więc zajrzeć do Palarni Kawy The White Bear na Produkcyjną 72 w Białymstoku, by na własne oczy przekonać się, jak duże możliwości oferują współczesne maszyny. Znajdujące się tam modele można nie tylko obejrzeć, ale i przetestować – powciskać guziki, sprawdzić jak działają panele dotykowe, spróbować kawy. Producent zapewnia szeroką gamę dodatków i specyfikacji, dzięki czemu z łatwością można wybrać urządzenie odpowiadające potrzebom firmy – w ofercie są zarówno modele w pełni zautomatyzowane, jak i półautomatyczne, a doświadczony Mobilny Barista podpowie i wskaże najlepsze rozwiązania.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Herbapol odświeża swoją markę: rebranding i nowy logotyp Biuro prasowe
2024-07-30 | 13:20

Herbapol odświeża swoją markę: rebranding i nowy logotyp

Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów Herbapol. Zaufanie, Jakość,
Firma Rynek faktoringu wychodzi z impasu
2024-07-30 | 12:00

Rynek faktoringu wychodzi z impasu

W I półroczu 2024 r. polscy faktorzy ponownie zanotowali wzrost obrotów. Sfinansowali działalność krajowych przedsiębiorstw na kwotę 228,3 mld zł, czyli o 1,1 proc. wyższą
Firma Najlepsza motywacja - pieniądze czy postawa szefa?
2024-07-25 | 13:00

Najlepsza motywacja - pieniądze czy postawa szefa?

Lato, słońce za oknem, koledzy i koleżanki zza sąsiednich biurek na urlopie, social media „atakują” zdjęciami z pięknych starówek, plaż, górskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.