Komunikaty PR

#MocDobroci za #MocDobroci od Wawel

2021-05-19  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania wawel ( 1.35 MB )

Z okazji Dnia Dobrych Uczynków, który świętujemy 19 maja, producent słodyczy – marka Wawel – przeprowadza wyjątkową akcję #MocDobroci. W ramach tej wyjątkowej akcji pamięta o osobach niosących pomoc innym i obdarowuje je słodkościami.

Wawel – zgodnie ze swoim hasłem: Czujesz się dobrze, czynisz dobrze – od lat celebruje Dzień Dobrych Uczynków. Zeszłoroczna akcja skupiała się na wsparciu ochrony zdrowia w obliczu pandemii koronawirusa. W tym roku dziękuje osobom, które bezinteresownie pomagają innym.

Dobre uczynki są wpisane w DNA naszej marki – nie tylko w słowach, ale i w działaniach. Od 13 lat prowadzimy Fundację „Wawel z Rodziną”  powołaną przez firmę Wawel SA, która otacza opieką dzieci, młodzież i całe rodziny znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej – zapewnia Sylwia Warnecka, CSR Manager w firmie Wawel. Wiemy też, jak ważne jest docenienie gestów życzliwości, to sprawia, że dobro może nieść się dalej – dodaje.

I właśnie to będzie robił Wawel w akcji #MocDobroci. Śledząc doniesienia medialne i media społecznościowe, firma odszukała tych, którzy w ostatnim czasie angażowali się w szeroko rozumiane czynienie dobra. Do tych właśnie osób, które pomagają innym, marka wyśle 19 maja słodkie upominki w podziękowaniu za ich wielkie serca. Obdarowani będą mogli wskazać  kolejne osoby warte docenienia, krótko opowiadając o ich dokonaniach. W ten sposób #MocDobroci pójdzie w świat, inspirując innych do działania.

Na tym jednak świętowanie się nie skończy. W Social Mediach marki Wawel wystartuje również akcja, w ramach którego będzie można podzielić się historią osób zasługujących na wyróżnienie za swoje dobre uczynki. Wybrane osoby otrzymają od producenta słodkości pyszny upominek. Konkurs jest więc szansą na docenienie tych, którzy na co dzień wspierają słabszych i podziękowanie im za ich wyjątkową postawę.

Dzień Dobrych Uczynków obchodzony jest w firmie Wawel już od kliku lat. W 2018 i 2019 roku celebrowany był z mieszkańcami Krakowa, w ramach organizowanych wspólnie z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacji akcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze? Biuro prasowe
2024-09-24 | 13:40

Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze?

78,1% Polaków deklaruje, że ważne jest dla nich, czy producent prowadzi swoją działalność z poszanowaniem ludzi i środowiska – wynika z badania „Zrównoważony
Przemysł spożywczy Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz
2024-09-10 | 14:00

Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz

Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji popularnych chrupek orzechowych Curly. Właściciel marki, firma Lorenz,
Przemysł spożywczy Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
2024-08-20 | 18:00

Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren

Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.