#MocDobroci za #MocDobroci od Wawel
Z okazji Dnia Dobrych Uczynków, który świętujemy 19 maja, producent słodyczy – marka Wawel – przeprowadza wyjątkową akcję #MocDobroci. W ramach tej wyjątkowej akcji pamięta o osobach niosących pomoc innym i obdarowuje je słodkościami.
Wawel – zgodnie ze swoim hasłem: Czujesz się dobrze, czynisz dobrze – od lat celebruje Dzień Dobrych Uczynków. Zeszłoroczna akcja skupiała się na wsparciu ochrony zdrowia w obliczu pandemii koronawirusa. W tym roku dziękuje osobom, które bezinteresownie pomagają innym.
Dobre uczynki są wpisane w DNA naszej marki – nie tylko w słowach, ale i w działaniach. Od 13 lat prowadzimy Fundację „Wawel z Rodziną” powołaną przez firmę Wawel SA, która otacza opieką dzieci, młodzież i całe rodziny znajdujące się w trudnej sytuacji życiowej – zapewnia Sylwia Warnecka, CSR Manager w firmie Wawel. Wiemy też, jak ważne jest docenienie gestów życzliwości, to sprawia, że dobro może nieść się dalej – dodaje.
I właśnie to będzie robił Wawel w akcji #MocDobroci. Śledząc doniesienia medialne i media społecznościowe, firma odszukała tych, którzy w ostatnim czasie angażowali się w szeroko rozumiane czynienie dobra. Do tych właśnie osób, które pomagają innym, marka wyśle 19 maja słodkie upominki w podziękowaniu za ich wielkie serca. Obdarowani będą mogli wskazać kolejne osoby warte docenienia, krótko opowiadając o ich dokonaniach. W ten sposób #MocDobroci pójdzie w świat, inspirując innych do działania.
Na tym jednak świętowanie się nie skończy. W Social Mediach marki Wawel wystartuje również akcja, w ramach którego będzie można podzielić się historią osób zasługujących na wyróżnienie za swoje dobre uczynki. Wybrane osoby otrzymają od producenta słodkości pyszny upominek. Konkurs jest więc szansą na docenienie tych, którzy na co dzień wspierają słabszych i podziękowanie im za ich wyjątkową postawę.
Dzień Dobrych Uczynków obchodzony jest w firmie Wawel już od kliku lat. W 2018 i 2019 roku celebrowany był z mieszkańcami Krakowa, w ramach organizowanych wspólnie z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacji akcji.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.