Moda, gastronomia i rozrywka – Centrum Riviera poszerza portfolio najemców
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Centrum Riviera w Gdyni konsekwentnie rozbudowuje portfolio najemców, wzmacniając ofertę w kluczowych kategoriach mody i gastronomii. Jest to odpowiedź na rosnące potrzeby klientów oraz realizacja długoterminowej strategii rozwoju obiektu.
Riviera stawia na modę
Molton, Tatuum, Recman, Terranova – to nowe marki, które pojawiły się w Centrum Riviera w ciągu ostatnich trzech miesięcy. W sezonie wakacyjnym popularne marki H&M, New Yorker, CCC oraz Boss rozpoczęły w swoich salonach remonty i modernizacje, wdrażając nowe, jeszcze bardziej przyjazne kupującym, odpowiadające na współczesne trendy, koncepty aranżacji przestrzeni i ekspozycji towaru. Salony H&M oraz New Yorker są już dostępne dla klientów, natomiast marki Boss oraz CCC planują reotwarcia do końca III kwartału 2024 roku. Łączna powierzchnia salonów nowych marek oraz sklepów zmodernizowanych to ponad 3 000 m2.
– Nowo otwarte salony dopełniają ofertę modową Riviery, czyniąc centrum jeszcze bardziej atrakcyjnym. Jako największe centrum handlowe na Pomorzu, mamy zróżnicowaną grupę klientów, dlatego dbamy o to, by oferta odpowiadała zarówno na potrzeby osób ceniących marki premium, jak i tych, które zaopatrują się w popularnych salonach sieciowych. Marki, które do nas dołączyły, zapewnią dostęp do najnowszych trendów oraz szerokiej gamy ubrań i akcesoriów, które idealnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na specjalne okazje – mówi Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.
Nowe punkty gastronomiczne i odnowione restauracje
W gdyńskiej Rivierze znajduje się ponad 20 punktów związane z gastronomią – to nie tylko restauracje, ale również cukiernie i kawiarnie. Większość z nich zlokalizowanych jest w strefie restauracyjnej na pierwszym piętrze centrum. Od początku roku również w tej strefie nastąpiły zmiany.
Klienci centrum mogą już korzystać z oferty lokalnej cukierni Błogo, w której posmakują wysokiej jakości wypieków. Z kolei lodziarnia Lody Bałtyckie oferuje lody kraftowe o nietuzinkowych smakach. Nowym punktem na gastronomicznej mapie Riviery jest także restauracja Pizzarium, w której pizzę sprzedawaną w kawałkach serwuje włoski szef kuchni.
W ostatnim czasie metamorfozę przeszła restauracja KFC, a także Pizza Hut – zmiany w tych punktach związane były z wdrożeniem nowych konceptów przez obie marki. Jesienią otworzy się zyskująca coraz większą popularność restauracja Popeyes wywodząca się z Luizjany, w menu której dominują dania z kurczaka.
– W Rivierze stawiamy na współpracę nie tylko z dużymi brandami, ale również z lokalnymi markami, jakimi są Lody Bałtyckie, Błogo i Pizzarium. Jest to element wdrażanego przez Apsys nowego pozycjonowania centrum, mocno osadzonego w lokalności i unikalności Gdyni i regionu. Jest ono kluczowe dla każdego z obszarów funkcjonowania obiektu – znajduje wyraz w działaniach marketingowych, aranżacji przestrzeni centrum, a także kierunku, w jakim rozwijamy ofertę handlową. Nowe pozycjonowanie realizuje założenia celu strategicznego Apsys i polityki ESG firmy. Robimy wszystko, by zarządzane przez nas obiekty miały pozytywny wpływ na rozwój miast i regionów. Cieszymy się, że lokalni przedsiębiorcy widzą w Centrum Riviera partnera do rozwoju swojego biznesu – komentuje Aleksandra Słowińska, Dyrektorka Centrum Riviera.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.