Monitoring Internetu w parze z pozycjonowaniem: Brand24 i Grupa iCEA łączą siły
Brand24 to platforma zajmująca się monitoringiem Internetu, co pozwala korzystającym z jej usług podmiotom na bieżąco kontrolować swoją obecność w sieci. Wszelkie wzmianki na temat konkretnej marki, zarówno bezpośrednie odniesienia jak i pośrednie nawiązania, rozpoznawane za pomocą podanych fraz kluczowych, pojawiają się w wygodnym panelu w serwisie Brand24. Za jego pomocą osoby dbające o wizerunek firmy, której dotyczą poszczególne wzmianki, mogą nie tylko reagować na zachowania konkurencji lub internautów, ale również planować skuteczne działania z zakresu marketingu i PR. Innymi słowy, znając swoją pozycję w sieci, można skutecznie dbać o swój wizerunek online oraz opracować strategię komunikacji marki dopasowaną do internetowych realiów.
Dzięki nawiązanej współpracy Grupa iCEA, jako jedna z największych agencji SEO w Polsce, umożliwi swoim klientom dostęp do narzędzi analitycznych i stałego monitoringu marki w Internecie na atrakcyjnych warunkach. Poznańska agencja postrzega, a przy tym aktywnie promuje pozycjonowanie w modelu SEO360, uwzględniającym wiele zmiennych, które mają wpływ na finalne efekty działań marketingowych online. W takim podejściu skuteczność kampanii SEO, na którą składają się choćby: jakość działań content marketingowych, proces link buildingu czy dokładnie przeprowadzona optymalizacja techniczna, można wyraźnie podnieść dzięki stworzeniu kompleksowej strategii i wielopłaszczyznowej orientacji w działaniach.
Współpracę Grupy iCEA i Brand24 określić można mianem kooperacji pionu koncepcyjnego z operacyjnym, choć jest to duże uproszczenie. W praktyce przedmiotem współpracy nie będzie dostęp do szerokiego zakresu analityki internetowej dla specjalistów poznańskiej agencji SEO360, ale umożliwienie klientom bezpośredniego monitorowania kondycji wizerunkowej swoich przedsiębiorstw w sieci na niezwykle atrakcyjnych warunkach:
-
Grupa iCEA umożliwi każdemu z zainteresowanych klientów wydłużenie okresu próbnego i ponad 2-krotnie dłuższe testowanie platformy Brand24 (w porównaniu do normalnych warunków),
-
Klienci decydujący się na wykupienie abonamentu w Brand24 otrzymają korzystniejsze warunki i możliwość zmniejszenia miesięcznych zobowiązań.
Warto podkreślić, że z czysto biznesowej perspektywy, Brand24 jest niezwykle przydatnym narzędziem do pozyskiwania kluczowych informacji, które stanowić może wyraźną przewagę konkurencyjną nie tylko w segmencie e-commerce, ale również w działalności usługowej online.
- Brand24 oferuje usługi kluczowe dla naszych klientów, którzy swoje działania marketingowe opierają na wielu filarach, w tym na postrzeganych priorytetowo kampaniach SEO, realizowanych przez naszych specjalistów. Nawiązanie współpracy między naszymi firmami cieszy nas niezmiernie, gdyż dzięki niej nasi klienci otrzymają możliwość korzystania z doskonałego narzędzia analitycznego, które będzie dla nich realnym wsparciem w prowadzeniu biznesu - powiedział Paweł Borowik, Prezes Zarządu Grupy iCEA.
Grupa iCEA - Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi najlepszych ekspertów ich klienci osiągają czołowe pozycje w wyszukiwarkach. Grupie iCEA zaufały m.in. takie firmy jak PZU, Bielenda czy KKS Lech Poznań.
Więcej informacji udziela:
Jacek Dziura, CMO, Grupa iCEA
mail: j.dziura@grupa-icea.pl
telefon: 721 622 986
8 na 10 pracowników jest narażonych na wypalenie zawodowe
Odbudowa firm rodzinnych po powodzi
Dzień Bezpieczeństwa w Castorama Polska: Bezpieczeństwo w pracy i w czasie prywa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa
Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.
Prawo
Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy
W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.