Monitoring Internetu w parze z pozycjonowaniem: Brand24 i Grupa iCEA łączą siły
Brand24 to platforma zajmująca się monitoringiem Internetu, co pozwala korzystającym z jej usług podmiotom na bieżąco kontrolować swoją obecność w sieci. Wszelkie wzmianki na temat konkretnej marki, zarówno bezpośrednie odniesienia jak i pośrednie nawiązania, rozpoznawane za pomocą podanych fraz kluczowych, pojawiają się w wygodnym panelu w serwisie Brand24. Za jego pomocą osoby dbające o wizerunek firmy, której dotyczą poszczególne wzmianki, mogą nie tylko reagować na zachowania konkurencji lub internautów, ale również planować skuteczne działania z zakresu marketingu i PR. Innymi słowy, znając swoją pozycję w sieci, można skutecznie dbać o swój wizerunek online oraz opracować strategię komunikacji marki dopasowaną do internetowych realiów.
Dzięki nawiązanej współpracy Grupa iCEA, jako jedna z największych agencji SEO w Polsce, umożliwi swoim klientom dostęp do narzędzi analitycznych i stałego monitoringu marki w Internecie na atrakcyjnych warunkach. Poznańska agencja postrzega, a przy tym aktywnie promuje pozycjonowanie w modelu SEO360, uwzględniającym wiele zmiennych, które mają wpływ na finalne efekty działań marketingowych online. W takim podejściu skuteczność kampanii SEO, na którą składają się choćby: jakość działań content marketingowych, proces link buildingu czy dokładnie przeprowadzona optymalizacja techniczna, można wyraźnie podnieść dzięki stworzeniu kompleksowej strategii i wielopłaszczyznowej orientacji w działaniach.
Współpracę Grupy iCEA i Brand24 określić można mianem kooperacji pionu koncepcyjnego z operacyjnym, choć jest to duże uproszczenie. W praktyce przedmiotem współpracy nie będzie dostęp do szerokiego zakresu analityki internetowej dla specjalistów poznańskiej agencji SEO360, ale umożliwienie klientom bezpośredniego monitorowania kondycji wizerunkowej swoich przedsiębiorstw w sieci na niezwykle atrakcyjnych warunkach:
-
Grupa iCEA umożliwi każdemu z zainteresowanych klientów wydłużenie okresu próbnego i ponad 2-krotnie dłuższe testowanie platformy Brand24 (w porównaniu do normalnych warunków),
-
Klienci decydujący się na wykupienie abonamentu w Brand24 otrzymają korzystniejsze warunki i możliwość zmniejszenia miesięcznych zobowiązań.
Warto podkreślić, że z czysto biznesowej perspektywy, Brand24 jest niezwykle przydatnym narzędziem do pozyskiwania kluczowych informacji, które stanowić może wyraźną przewagę konkurencyjną nie tylko w segmencie e-commerce, ale również w działalności usługowej online.
- Brand24 oferuje usługi kluczowe dla naszych klientów, którzy swoje działania marketingowe opierają na wielu filarach, w tym na postrzeganych priorytetowo kampaniach SEO, realizowanych przez naszych specjalistów. Nawiązanie współpracy między naszymi firmami cieszy nas niezmiernie, gdyż dzięki niej nasi klienci otrzymają możliwość korzystania z doskonałego narzędzia analitycznego, które będzie dla nich realnym wsparciem w prowadzeniu biznesu - powiedział Paweł Borowik, Prezes Zarządu Grupy iCEA.
Grupa iCEA - Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi najlepszych ekspertów ich klienci osiągają czołowe pozycje w wyszukiwarkach. Grupie iCEA zaufały m.in. takie firmy jak PZU, Bielenda czy KKS Lech Poznań.
Więcej informacji udziela:
Jacek Dziura, CMO, Grupa iCEA
mail: j.dziura@grupa-icea.pl
telefon: 721 622 986

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.