Motorola sypie prezentami. Kup smartfon i odbierz słuchawki lub voucher
Warszawa, 2 grudnia 2024 r.: Wystartowała świąteczna promocja Motorola, w której zakup wybranych modeli smartfonów z rodziny edge oraz razr premiowany jest wartościowym prezentem. Klienci mogą odebrać słuchawki z serii moto buds lub voucher Moliera2 o wartości nawet 500 złotych. Promocja trwa do końca grudnia.
Każdy klient, który zakupi jeden z biorących udział w świątecznej promocji smartfonów Motorola u wybranych partnerów i w ciągu 14 dni wypełni formularz online, otrzyma w prezencie:
- motorola razr 50 ultra – e-voucher (karta podarunkowa) na zakupy w salonach Moliera2 lub sklepie online moliera2.com o wartości 500 złotych;
- motorola razr 50 – e-voucher (karta podarunkowa) na zakupy w salonach Moliera2 lub sklepie online moliera2.com o wartości 400 złotych;
- motorola edge 50 ultra – bezprzewodowe słuchawki douszne moto buds+ o wartości 599 złotych;
- motorola edge 50 pro – bezprzewodowe słuchawki douszne moto buds+ o wartości 599 złotych;
- motorola edge 50 fusion – bezprzewodowe słuchawki douszne moto buds o wartości 299 złotych;
- motorola edge 50 neo – bezprzewodowe słuchawki douszne moto buds o wartości 299 złotych.
Świąteczna promocja trwa do 31 grudnia 2024, partnerami akcji są: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Neonet, Komputronik, Sferis, eLenovo.pl, Plus, Play, T-Mobile oraz Orange. Szczegółowe informacje o tym jak skorzystać z promocji oraz regulamin akcji można znaleźć na stronie swiateczna-motorola.pl.
Dodatkowe informacje dla mediów:
- Oficjalna strona marki Motorola: https://www.motorola.com/pl/
- Strona promocji świątecznej Motorola i formularz zgłoszeniowy: https://www.swiateczna-motorola.pl/

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.