Komunikaty PR

Motorola wzmacnia ofertę najlepszych w swojej klasie smartfonów dla przedsiębior

2021-03-23  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.24 MB )

Motorola zainaugurowała swój pierwszy program dla partnerów handlowych – motorola enterprise Partner Program. Jest to strategiczna inicjatywa oferująca nowy sposób współpracy z Motorolą. Uczestnicy programu zyskują dostęp do szerokiej gamy korzyści oraz funkcji ułatwiających rentowne wprowadzanie oferty na rynek i sprzyjających rozwojowi ich firm.

motorola enterprise Partner Program obejmuje urządzenia z oferty smartfonów Motoroli opatrzone certyfikatem Android Enterprise Recommended. Zapewniają one najwyższy poziom zabezpieczeń, a także dostęp dla menedżerów IT do sprzętu i oprogramowania klasy korporacyjnej, usprawnionego wdrażania produktów i regularnych aktualizacji zabezpieczeń.

Bezpieczeństwo w Motoroli odgrywało zawsze rolę priorytetową, a ze względu na ciągłą ewolucję zagrożeń dla urządzeń mobilnych oraz opinie klientów, które nadają kierunek rozwojowi produktów, marka wprowadziła niedawno ThinkShield for mobile. Jest to rozszerzenie platformy zabezpieczeń Lenovo ThinkShield oraz obietnica zapewniania użytkownikom smartfonów firmy najlepszych w tej klasie funkcji wzmacniających bezpieczeństwo, ułatwiających zarządzanie i zwiększających produktywność oraz opcji serwisowych.

ThinkShield for mobile stanowi realizację podstawowych zasad projektowania produktów Motoroli – klienci zyskują bezpieczny system operacyjny minimalizujący ryzyko luk w zabezpieczeniach oraz ich różne warstwy zbudowane na światowej klasy platformie bezpieczeństwa Motoroli. Pozwala to na bezproblemowe użytkowanie urządzeń i zarządzanie nimi dzięki zastosowanym rozwiązaniom i partnerskiej współpracy, a także na pełną ochronę w całym cyklu życia produktu.

Rozszerzając platformę ThinkShield na urządzenia mobilne, Motorola i Lenovo oferują niezrównane, zintegrowane rozwiązanie obejmujące urządzenia z różnych kategorii.

Nowy motorola enterprise Partner Program rozwija to podejście, budując ekosystem zapewniający następujące korzyści:

  • Wsparcie marketingowe – w tym dostęp do specjalnych zasobów wzmacniających strategie wchodzenia na rynek.
  • Wsparcie handlowe – w tym rabaty, konkurencyjne ceny i nagrody dla sprzedawców.
  • Szkolenia i wiedzę – w tym szkolenia z produktów, usług i rozwiązań, dostęp do produktów demonstracyjnych, a także dostęp VIP do specjalnych wydarzeń i webinarów.

Jean Baptiste Guillemot, dyrektor operacyjny w Motoroli na Europę, powiedział:

„Zasadniczym elementem naszej strategii rozwoju w Europie jest koncentracja na rynku przedsiębiorstw, a ważnym czynnikiem w tym kontekście jest rozwój relacji z europejskimi partnerami.

Podwoiliśmy obroty w ujęciu rok do roku i osiągnęliśmy sukcesy na większości rynków, a obecnie robimy kolejny krok, zacieśniając współpracę z partnerami handlowymi oraz MŚP.

motorola enterprise Partner Program służy dostosowywaniu rozwiązań i budowaniu mocnych fundamentów, na których nasi partnerzy mogą rozwijać się szybciej niż dotychczas. Dzięki temu będziemy mogli razem rozszerzać swoją działalność”.

„Chcemy być zaufanym doradcą technologicznym dla klientów. Dostarczać im kompleksowe narzędzia do pracy – smartfony wraz z całą gamą rozwiązań i usług dopasowanych do najbardziej wymagających potrzeb każdej organizacji w Polsce”.

motorola enterprise Partner Program jest zarządzany przez zespół opiekunów kluczowych klientów i obejmuje bezpośrednie, dostosowane wsparcie Motoroli, w tym pomoc techniczną, specjalny portal, a także wcześniejszy dostęp do wszystkich aktualności i zapowiedzi.

Dynamicznie rozwijający się ekosystem urządzeń i aplikacji Motoroli dla przedsiębiorstw, obejmujący nowy program partnerski, dostęp do programu Android Enterprise Ready oraz platformę ThinkShield for mobile stanowi kolejny przykład zaangażowania firmy w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, zapewnianie klientom najlepszego wsparcia biznesowego oraz całościową obsługę produktów.

Więcej informacji o motorola enterprise Partner Program można uzyskać na stronie business.motorola.co.uk.

Więcej informacji o programie Android Enterprise Recommended można uzyskać na stronie https://www.motorola.co.uk/enterprise.

Więcej informacji o ThinkShield for mobile można uzyskać na stronie motorola.com/thinkshield.

Zdjęcia w wyższej rozdzielczości można pobrać tutaj.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.