Komunikaty PR

Motorola wzmacnia ofertę najlepszych w swojej klasie smartfonów dla przedsiębior

2021-03-23  |  15:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.24 MB )

Motorola zainaugurowała swój pierwszy program dla partnerów handlowych – motorola enterprise Partner Program. Jest to strategiczna inicjatywa oferująca nowy sposób współpracy z Motorolą. Uczestnicy programu zyskują dostęp do szerokiej gamy korzyści oraz funkcji ułatwiających rentowne wprowadzanie oferty na rynek i sprzyjających rozwojowi ich firm.

motorola enterprise Partner Program obejmuje urządzenia z oferty smartfonów Motoroli opatrzone certyfikatem Android Enterprise Recommended. Zapewniają one najwyższy poziom zabezpieczeń, a także dostęp dla menedżerów IT do sprzętu i oprogramowania klasy korporacyjnej, usprawnionego wdrażania produktów i regularnych aktualizacji zabezpieczeń.

Bezpieczeństwo w Motoroli odgrywało zawsze rolę priorytetową, a ze względu na ciągłą ewolucję zagrożeń dla urządzeń mobilnych oraz opinie klientów, które nadają kierunek rozwojowi produktów, marka wprowadziła niedawno ThinkShield for mobile. Jest to rozszerzenie platformy zabezpieczeń Lenovo ThinkShield oraz obietnica zapewniania użytkownikom smartfonów firmy najlepszych w tej klasie funkcji wzmacniających bezpieczeństwo, ułatwiających zarządzanie i zwiększających produktywność oraz opcji serwisowych.

ThinkShield for mobile stanowi realizację podstawowych zasad projektowania produktów Motoroli – klienci zyskują bezpieczny system operacyjny minimalizujący ryzyko luk w zabezpieczeniach oraz ich różne warstwy zbudowane na światowej klasy platformie bezpieczeństwa Motoroli. Pozwala to na bezproblemowe użytkowanie urządzeń i zarządzanie nimi dzięki zastosowanym rozwiązaniom i partnerskiej współpracy, a także na pełną ochronę w całym cyklu życia produktu.

Rozszerzając platformę ThinkShield na urządzenia mobilne, Motorola i Lenovo oferują niezrównane, zintegrowane rozwiązanie obejmujące urządzenia z różnych kategorii.

Nowy motorola enterprise Partner Program rozwija to podejście, budując ekosystem zapewniający następujące korzyści:

  • Wsparcie marketingowe – w tym dostęp do specjalnych zasobów wzmacniających strategie wchodzenia na rynek.
  • Wsparcie handlowe – w tym rabaty, konkurencyjne ceny i nagrody dla sprzedawców.
  • Szkolenia i wiedzę – w tym szkolenia z produktów, usług i rozwiązań, dostęp do produktów demonstracyjnych, a także dostęp VIP do specjalnych wydarzeń i webinarów.

Jean Baptiste Guillemot, dyrektor operacyjny w Motoroli na Europę, powiedział:

„Zasadniczym elementem naszej strategii rozwoju w Europie jest koncentracja na rynku przedsiębiorstw, a ważnym czynnikiem w tym kontekście jest rozwój relacji z europejskimi partnerami.

Podwoiliśmy obroty w ujęciu rok do roku i osiągnęliśmy sukcesy na większości rynków, a obecnie robimy kolejny krok, zacieśniając współpracę z partnerami handlowymi oraz MŚP.

motorola enterprise Partner Program służy dostosowywaniu rozwiązań i budowaniu mocnych fundamentów, na których nasi partnerzy mogą rozwijać się szybciej niż dotychczas. Dzięki temu będziemy mogli razem rozszerzać swoją działalność”.

„Chcemy być zaufanym doradcą technologicznym dla klientów. Dostarczać im kompleksowe narzędzia do pracy – smartfony wraz z całą gamą rozwiązań i usług dopasowanych do najbardziej wymagających potrzeb każdej organizacji w Polsce”.

motorola enterprise Partner Program jest zarządzany przez zespół opiekunów kluczowych klientów i obejmuje bezpośrednie, dostosowane wsparcie Motoroli, w tym pomoc techniczną, specjalny portal, a także wcześniejszy dostęp do wszystkich aktualności i zapowiedzi.

Dynamicznie rozwijający się ekosystem urządzeń i aplikacji Motoroli dla przedsiębiorstw, obejmujący nowy program partnerski, dostęp do programu Android Enterprise Ready oraz platformę ThinkShield for mobile stanowi kolejny przykład zaangażowania firmy w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, zapewnianie klientom najlepszego wsparcia biznesowego oraz całościową obsługę produktów.

Więcej informacji o motorola enterprise Partner Program można uzyskać na stronie business.motorola.co.uk.

Więcej informacji o programie Android Enterprise Recommended można uzyskać na stronie https://www.motorola.co.uk/enterprise.

Więcej informacji o ThinkShield for mobile można uzyskać na stronie motorola.com/thinkshield.

Zdjęcia w wyższej rozdzielczości można pobrać tutaj.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.