Komunikaty PR

Akcesoria do rodzinnego auta

2020-05-04  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.07 MB )

Rodzinne auto niszczy się szybciej. Są jednak metody zabezpieczające je przed intensywną eksploatacją, choćby ochronne nakładki na zderzaki lub listwy progowe. Te wysokiej jakości są nie do zadarcia, nawet przez małe stópki.

Tegoroczne letnie podróże może nie będą tak dalekie jak zwykle. Jednak dla pięcioosobowej rodziny, nie ważne czy jedzie nad pobliskie jezioro czy w góry, pakowanie to zawsze wyzwanie i wielka logistyczna operacja. Nie każdy samochód wychodzi z tego bez szwanku.
Postanowiliśmy sprawdzić jak rodzinne auta, znajdujące w czubie rankingów tego typu samochodów, można zabezpieczyć, wyposażając je w dodatkowe akcesoria, takie jak nakładki na zderzak, bagażnik i na progi.

Nakładki na zderzak a wakacyjne pakowanie
Podczas pakowania punktem newralgicznym jest oczywiście bagażnik. Większe rodziny wybierają zazwyczaj taki, który ma dużą ładowność. Aktualnie numerem jeden na listach rankingowych rodzinnych aut jest Volkswagen Tiguan. Do nowszych modeli przy złożonych siedzeniach da się zapakować nawet 1700 litrów różnych "najpotrzebniejszych" podczas wyjazdu rzeczy (przy rozłożonych fotelach około 700 l). Można więc tam zmieścić i wózek, parawan, i zestaw niezbędnych zabawek.

- Bagażnik w tym modelu jest bardzo pojemny, ale nie ma opcji, by ładując go lub rozładowując przez kilka sezonów nie zarysować tylnego zderzaka - mówi Paweł Goździk z białostockiej firmy alu-frost specjalizującej się w produkcji stalowych akcesoriów do samochodów. - Psuje to na trwałe wygląd auta, a zarysowania są bardzo widoczne. Koszty ponownego lakierowana wynoszą od 300 do 1000 zł. Oznacza to też, że bez lakierowania przy ewentualnej sprzedaży samochodu jego cena spadnie. Wyjściem jest zakup nakładki na zderzak. Te produkowane przez naszą firmę można zamontować samodzielnie (posiadają mocną klejącą taśmę). Po zdjęciu, fabryczny zderzak będzie wyglądał jak nowy, a to zawsze robi dobre wrażenie na kupcach. Poza tym, kiedy zainstalujemy nakładkę, przy wakacyjnym pakowaniu tata nie będzie się denerwował, że dzieci demolują mu auto upychając do niego hulajnogę.

Nakładka na zderzak dopasowana jest do modelu auta. Alu-frost produkuje je także do innych samochodów chętnie kupowanych przez rodziny, takich jak Seat Alhambra II, Honda CR-V czy Skoda Octavia Kombi. Można dostać je w wersji błyszczącej (typu lustro), matowe lub w kolorze czarnym (pokryte folią karbonową). Jedni klienci wolą wystrój monochromatyczny, inni wręcz odwrotnie - dobierają nakładki kontrastujące z resztą auta. Niektóre z nich mają ciekawe elementy dekoracyjne, poprawiające ogólny wygląd auta i podnoszące prestiż właściciela.
- Dodatkowa opcja warta rozpatrzenia, która sprawdzi się w autach, gdzie bagażnik jest intensywnie wykorzystywany i przewozi się nim ciężkie rzeczy, to nakładka na próg bagażnika. Po prostu zabezpiecza ona fabryczne części przez zniszczeniem podczas załadunku - wyjaśnia Piotr Świrko z alu-frost. - Z rodzinnych aut najwięcej nakładek na próg bagażnika sprzedajemy do Skody Octavii Kombi.

Listwy progowe chroniące przed małymi stópkami
O Ile letnie wyjazdy zdarzają się raz na jakiś czas, o tyle auto służy jako środek transportu dla całej rodziny przez okrągły rok. Dowożenie do szkoły, na zajęcia dodatkowe, nawet na spacery czy basen oznacza, że codziennie wchodzi się do samochodu i z niego wychodzi kilkanaście, jeśli nie kilkadziesiąt razy. Czasami z wyładowanymi ciężkimi rzeczami plecakami, czasami z patykiem znalezionym podczas wprawy do parku. Tak częste i intensywne eksploatowanie bardzo szybko widać na samochodowych progach. Dlatego zapobiegliwi posiadacze dwuśladów zaraz po ich zakupie montują nakładki progowe, nazywane też listwami progowymi.

- Podobnie jak w przypadku zderzaków to rzecz, która naprawdę zabezpiecza auto przed zniszczeniami wynikającymi z częstego użytkowania - mówi ekspert z alu-frost. - Polecam nakładki wykonane z dobrej jakościowo stali. My produkujemy je z kwasoodpornej stali szlachetnej, dzięki czemu są odporne na różne warunki atmosferyczne - sól, piach wilgoć, mróz. Nie kupujmy też uniwersalnych, najtańszych nakładek, ponieważ powinny by one idealnie dopasowane do progu, a więc do konkretnego modelu i rocznika. Inne mogą uszkodzić powierzchnię progu, a poza tym stanowić utrudnienie, a nawet zagrożenie dla wsiadających.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.