Arval bezpłatnie użycza samochody placówkom medycznym na Mazowszu
NBS Communications
Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl
Arval Service Lease Polska, największa w Polsce firma specjalizująca się w wynajmie pojazdów oraz zarządzaniu flotą, po raz kolejny włącza się w pomoc dla polskich placówek medycznych. W obliczu spodziewanej na jesieni drugiej fali epidemii Sars-Cov-2, firma przekazała 15 samochodów na użytek szpitali i ośrodków zdrowia zlokalizowanych na Mazowszu. Auta będą wykorzystywane głównie do transportu leków, próbek do badań i innych materiałów medycznych.
Wyboru placówek do których trafią samochody dokonało Ministerstwo Zdrowia, w porozumieniu z Mazowieckim Urzędem Wojewódzkim. Większość pojazdów została już dostarczona przez Arval do ośrodków medycznych na terenie całego Mazowsza.
Arval wspiera medyków od początku epidemii Sars-Cov-2. Udostępniamy im nasze auta poleasingowe, bo wiemy, jak istotna w pracy szpitali jest mobilność. Ponieważ znów mamy w Polsce rosnące wskaźniki zachorowań i wiele mówi się o drugiej fali epidemii, która może uderzyć w najbliższych miesiącach, postanowiliśmy jak najszybciej zareagować. Mamy nadzieję, że pojazdy użyczone służbie zdrowia, pomogą w walce z koronawirusem – mówi Paweł Doleciński, Business Development Manager w Arval.
Wszystkie dostarczone przez Arval samochody mają zapewnioną obsługę serwisową oraz są objęte ubezpieczeniem i assistance, co umożliwi ich bezproblemowe użytkowanie.
Firma użyczyła dotychczas 29 pojazdów placówkom medycznym w województwach: warmińsko-mazurskim, lubuskim i mazowieckim. W planach jest wsparcie kolejnych szpitali i ośrodków zdrowia.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.