Komunikaty PR

Arval startuje z wynajmem długoterminowym aut dla klientów indywidualnych

2020-09-24  |  10:12
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Krowicka
NBS Communications

Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl

Arval Service Lease Polska kontynuuje jesienną ofensywę biznesową i rusza z ofertą wynajmu konsumenckiego. Klienci indywidualni mogą skorzystać z możliwości wynajmu długoterminowego samochodów na takich samych warunkach jak przedsiębiorstwa. Usługa jest elementem pakietu The Journey Goes On, który zawiera rozwiązania ułatwiające powrót do nowej normalności po kilku miesiącach społecznej kwarantanny.

W ramach wynajmu, za stałą, miesięczną ratę klient otrzymuje do dyspozycji nowy samochód z dopasowanym do indywidualnych potrzeb limitem kilometrów. Arval zajmuje się wszystkimi sprawami administracyjnymi oraz serwisowymi. Kierowca może zatem cieszyć się jazdą, bez zmartwień o termin kolejnego przeglądu, ubezpieczenie, a nawet samochód zastępczy w przypadku kolizji.

- Jesteśmy nastawieni na realizację potrzeb naszych klientów. To oznacza, że zapewniamy im przede wszystkim komfort, jaki daje pełna mobilność. Nie musi się ona wiązać z posiadaniem auta na własność. Oferta wynajmu konsumenckiego skierowana jest do osób ceniących wygodę i własny czas – takich, które rzeczywiste korzyści przedkładają nad formalną własność pojazdu. Dostają do wyłącznej dyspozycji samochód, który wystarczy zatankować. Całą resztą zajmiemy się my – tłumaczy Robert Antczak, dyrektor generalny Arval Service Lease Polska.

Wynajem konsumencki w Arval jest dostępny dla klientów indywidualnych zatrudnionych zarówno na umowę o pracę na czas nieokreślony, jak i tych na umowie czasowej. W tym ostatnim przypadku, wymagane jest by okres finansowania pojazdu był krótszy niż pozostały okres zatrudnienia.

Wynajem konsumencki to sposób na pełną mobilność za stałą i atrakcyjną cenę. Płacona co miesiąc rata pozwala cieszyć się zupełnie nowym autem i nie zaprzątać sobie głowy dodatkowymi opłatami czy obowiązkami. Sam koszt ubezpieczenia, który kierowca musiałby ponieść w przypadku zakupu lub leasingu samochodu, odpowiada wysokości 2-3 rat. Oferta Arval to też okazja by jeździć wysokiej klasy autem nie wydając na nie jednorazowo dużej kwoty – mówi Łukasz Niemczuk, Retail Director, dział małych i średnich przedsiębiorstw, w Arval Service Lease Polska.

Proces wynajmu jest prosty i zajmuje niewiele czasu. W zależności od dostępności samochodów, wystarczy zaledwie kilka dni od pierwszego kontaktu z Arval do odbioru auta. Pierwszy krok to wybór oferty na stronie internetowej arval.pl i wypełnienie formularza kontaktowego. Konsultant kontaktuje się z potencjalnym klientem i szczegółowo przedstawia warunki wynajmu. Po złożeniu wniosku i przedstawieniu odpowiednich dokumentów, potwierdzających zatrudnienie oraz wysokość zarobków, rozpoczyna się proces analizy kredytowej. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, Arval dostarcza samochód do klienta. Termin zależy od dostępności aut.

Cały proces podpisania umowy wynajmu może być przeprowadzony zdalnie. Dzięki narzędziom firmy Autenti, weryfikacja tożsamości jest przeprowadzana za pomocą kamery w smartfonie, a umowa podpisywana elektronicznie. Taka procedura nie wymaga od klienta posiadania żadnych dodatkowych aplikacji.

Obecnie w ofercie wynajmu konsumenckiego dostępnych jest kilkanaście modeli popularnych marek. W przyszłości oferta może się zmieniać. Nie oznacza to jednak, że klienci muszą wybierać wyłącznie spośród ograniczonej liczby modeli. Każdy może wskazać dowolne auto spoza podstawowej oferty, a Arval zaproponuje zindywidualizowaną propozycję wynajmu takiego samochodu.

- Konkurencyjne warunki, które oferujemy klientom to efekt naszej silnej pozycji negocjacyjnej. Moc zakupowa Arval jest o wiele wyższa niż osoby wchodzącej do salonu „z ulicy”, a to przekłada się na atrakcyjne ceny – tłumaczy Łukasz Niemczuk.

Usługi zapewniane przez Arval w ramach oferty wynajmu konsumenckiego obejmują ubezpieczenie OC i AC, Assistance 24H, pakiet serwisowy oraz samochód zastępczy w przypadku gdy ewentualna naprawa trwa więcej niż 1 dzień lub auto zostanie skradzione. Klienci mogą skorzystać również z programów paliwowych i rozwiązań ułatwiających zarządzanie oraz administrację pojazdem w ramach aplikacji mobilnej MyArval.

Auta dostępne w ofercie wynajmu konsumenckiego Arval oraz więcej szczegółów można znaleźć na stronie https://leasing-konsumencki.arval.pl/pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Toyota tworzy rodzinę Yarisa. Co marka szykuje w segmencie B Biuro prasowe
2020-12-04 | 11:00

Toyota tworzy rodzinę Yarisa. Co marka szykuje w segmencie B

Yaris to jeden z tych samochodów, które zbudowały pozycję Toyoty w Europie. Auto powstało specjalnie z myślą o kierowcach Starego Kontynentu i szybko spotkało się z uznaniem
Motoryzacja Nowa opona całoroczna Dębica Navigator 3 gotowa na każde warunki pogodowe
2020-11-27 | 12:40

Nowa opona całoroczna Dębica Navigator 3 gotowa na każde warunki pogodowe

Marka Dębica wprowadza na rynek nową oponę całoroczną Navigator 3 z homologacją zimową 3PMSF. Nowe ogumienie bazuje na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych i oferuje sprawdzone
Motoryzacja PZL Sędziszów uzupełnia e-sklep o mobilne magazyny energii
2020-11-27 | 01:00

PZL Sędziszów uzupełnia e-sklep o mobilne magazyny energii

Spółka PZL Sędziszów S.A. opracowała kolejny przenośny magazyn energii wprowadzając nowe, bardziej zaawansowane rozwiązania techniczne. Model PowerBox BG-3120 o specyfikacji

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Handel

Technologiczna rewolucja w handlu przyspieszyła dzięki pandemii. Skanowanie i płatności w aplikacji mobilnej mają zwiększyć bezpieczeństwo zakupów [DEPESZA]

Pandemia sprawiła, że podczas zakupów przykładamy większą wagę do własnego bezpieczeństwa i zachowywania dystansu. Choć w rekordowym tempie rośnie rynek e-commerce, Polacy wciąż kupują także w sklepach stacjonarnych, które w dobie koronawirusa zaczęły zbroić się w nowe technologie. Sieci handlowe wprowadzają rozwiązania, które pomagają zachować dystans i zwiększają bezpieczeństwo, takie jak np. mobilne kasy samoobsługowe. Całkowicie bezdotykowe płatności od 1 grudnia uruchomiła sieć Rossmann. Artykuły w popularnej drogerii można skanować za pomocą telefonu i zapłacić za nie aplikacją mobilną.

Prawo

CASE: W długim terminie możemy spodziewać się wzrostu bezrobocia. Na razie przed zwolnieniami firmy powstrzymują warunki pomocy publicznej

Według badania Diagnoza.plus, przeprowadzonego pod koniec października, bezrobocie jesienią nie spadło, choć normalnie w tym okresie jest niższe ze względu na sezon przedświąteczny. Rodzi to obawy o zachowanie rynku pracy po Nowym Roku. Według prezes Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych trudna sytuacja na wielu firmach wymusiłaby redukcję etatów, ale pracodawcy nie mogą tego zrobić ze względu na otrzymaną pomoc państwa. To może pogłębić ich problemy finansowe.

Problemy społeczne

Przez pandemię pogarsza się kondycja skóry Polaków. Przyczynami rezygnacja z wizyt u dermatologa, stres i noszenie maseczek

Prawie połowa pacjentów ze schorzeniami dermatologicznymi ogranicza lub rezygnuje z wizyt u lekarzy specjalistów w czasie pandemii COVID-19 – wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii #WłączLeczenie. – Przewlekłe choroby skóry nieregularnie kontrolowane mogą się zaostrzyć,  a wtedy ich terapia jest bardzo trudna – przestrzega dermatolog, dr Ivana Stanković. Już teraz ponad połowa pacjentów dostrzega pogorszenie kondycji skóry w czasie pandemii. Wpływ na to może mieć nie tylko brak opieki dermatologicznej, lecz również stres i noszenie maseczek.

 

IT i technologie

Na wejście do branży IT decyduje się coraz więcej młodych. Większość programistów to samoucy, a co trzeci zaczynał od studiów kierunkowych

Ponad 60 proc. polskich programistów deklaruje, że samodzielnie stawiało pierwsze kroki w zawodzie. Tylko 35 proc. zgłębianie IT zaczynało na studiach, a 4 proc. – od kursów programowania – wynika z Antybadania firmy Just Join IT. Wbrew stereotypom programiści to nie zamknięci w domach introwertycy mieszkający z rodzicami, ale ludzie, którzy mają lub planują założyć rodzinę, lubią integrację z zespołem i sport. Co drugi pracownik podkreśla, że bardzo ceni sobie work–life balance.