Komunikaty PR

Arval startuje z wynajmem długoterminowym aut dla klientów indywidualnych

2020-09-24  |  10:12
Biuro prasowe
Kontakt
Beata Krowicka
NBS Communications

Krucza 16/22
00-526 Warszawa
bkrowicka|nbs.com.pl| |bkrowicka|nbs.com.pl
511 917 929
nbs.com.pl

Arval Service Lease Polska kontynuuje jesienną ofensywę biznesową i rusza z ofertą wynajmu konsumenckiego. Klienci indywidualni mogą skorzystać z możliwości wynajmu długoterminowego samochodów na takich samych warunkach jak przedsiębiorstwa. Usługa jest elementem pakietu The Journey Goes On, który zawiera rozwiązania ułatwiające powrót do nowej normalności po kilku miesiącach społecznej kwarantanny.

W ramach wynajmu, za stałą, miesięczną ratę klient otrzymuje do dyspozycji nowy samochód z dopasowanym do indywidualnych potrzeb limitem kilometrów. Arval zajmuje się wszystkimi sprawami administracyjnymi oraz serwisowymi. Kierowca może zatem cieszyć się jazdą, bez zmartwień o termin kolejnego przeglądu, ubezpieczenie, a nawet samochód zastępczy w przypadku kolizji.

- Jesteśmy nastawieni na realizację potrzeb naszych klientów. To oznacza, że zapewniamy im przede wszystkim komfort, jaki daje pełna mobilność. Nie musi się ona wiązać z posiadaniem auta na własność. Oferta wynajmu konsumenckiego skierowana jest do osób ceniących wygodę i własny czas – takich, które rzeczywiste korzyści przedkładają nad formalną własność pojazdu. Dostają do wyłącznej dyspozycji samochód, który wystarczy zatankować. Całą resztą zajmiemy się my – tłumaczy Robert Antczak, dyrektor generalny Arval Service Lease Polska.

Wynajem konsumencki w Arval jest dostępny dla klientów indywidualnych zatrudnionych zarówno na umowę o pracę na czas nieokreślony, jak i tych na umowie czasowej. W tym ostatnim przypadku, wymagane jest by okres finansowania pojazdu był krótszy niż pozostały okres zatrudnienia.

Wynajem konsumencki to sposób na pełną mobilność za stałą i atrakcyjną cenę. Płacona co miesiąc rata pozwala cieszyć się zupełnie nowym autem i nie zaprzątać sobie głowy dodatkowymi opłatami czy obowiązkami. Sam koszt ubezpieczenia, który kierowca musiałby ponieść w przypadku zakupu lub leasingu samochodu, odpowiada wysokości 2-3 rat. Oferta Arval to też okazja by jeździć wysokiej klasy autem nie wydając na nie jednorazowo dużej kwoty – mówi Łukasz Niemczuk, Retail Director, dział małych i średnich przedsiębiorstw, w Arval Service Lease Polska.

Proces wynajmu jest prosty i zajmuje niewiele czasu. W zależności od dostępności samochodów, wystarczy zaledwie kilka dni od pierwszego kontaktu z Arval do odbioru auta. Pierwszy krok to wybór oferty na stronie internetowej arval.pl i wypełnienie formularza kontaktowego. Konsultant kontaktuje się z potencjalnym klientem i szczegółowo przedstawia warunki wynajmu. Po złożeniu wniosku i przedstawieniu odpowiednich dokumentów, potwierdzających zatrudnienie oraz wysokość zarobków, rozpoczyna się proces analizy kredytowej. Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, Arval dostarcza samochód do klienta. Termin zależy od dostępności aut.

Cały proces podpisania umowy wynajmu może być przeprowadzony zdalnie. Dzięki narzędziom firmy Autenti, weryfikacja tożsamości jest przeprowadzana za pomocą kamery w smartfonie, a umowa podpisywana elektronicznie. Taka procedura nie wymaga od klienta posiadania żadnych dodatkowych aplikacji.

Obecnie w ofercie wynajmu konsumenckiego dostępnych jest kilkanaście modeli popularnych marek. W przyszłości oferta może się zmieniać. Nie oznacza to jednak, że klienci muszą wybierać wyłącznie spośród ograniczonej liczby modeli. Każdy może wskazać dowolne auto spoza podstawowej oferty, a Arval zaproponuje zindywidualizowaną propozycję wynajmu takiego samochodu.

- Konkurencyjne warunki, które oferujemy klientom to efekt naszej silnej pozycji negocjacyjnej. Moc zakupowa Arval jest o wiele wyższa niż osoby wchodzącej do salonu „z ulicy”, a to przekłada się na atrakcyjne ceny – tłumaczy Łukasz Niemczuk.

Usługi zapewniane przez Arval w ramach oferty wynajmu konsumenckiego obejmują ubezpieczenie OC i AC, Assistance 24H, pakiet serwisowy oraz samochód zastępczy w przypadku gdy ewentualna naprawa trwa więcej niż 1 dzień lub auto zostanie skradzione. Klienci mogą skorzystać również z programów paliwowych i rozwiązań ułatwiających zarządzanie oraz administrację pojazdem w ramach aplikacji mobilnej MyArval.

Auta dostępne w ofercie wynajmu konsumenckiego Arval oraz więcej szczegółów można znaleźć na stronie https://leasing-konsumencki.arval.pl/pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Mio - Liderem kamer samochodowym w 2020 roku Biuro prasowe
2020-10-22 | 01:00

Mio - Liderem kamer samochodowym w 2020 roku

16 października 2020 w warszawskim hotelu Regent, odbyła się XI gala konkursu Polish Businesswoman Awards, którego organizatorem jest redakcja magazynu „Businesswoman &
Motoryzacja Lexus rejestruje kolejne oznaczenie. RX z hybrydą plug-in wkrótce w Europie?
2020-10-12 | 16:00

Lexus rejestruje kolejne oznaczenie. RX z hybrydą plug-in wkrótce w Europie?

Lexus zarejestrował właśnie w europejskim urzędzie patentowym znak towarowy RX 450h+. Nowa nazwa najpewniej oznacza SUV-a RX z napędem hybrydowym typu plug-in. To już drugie oznaczenie 450h+
Motoryzacja Elektryczna Mazda MX-30 z Ekodopłatą dla każdego klienta
2020-10-12 | 15:30

Elektryczna Mazda MX-30 z Ekodopłatą dla każdego klienta

Od poniedziałku 21 września w salonach Mazdy w Polsce dostępny jest pierwszy elektryczny model marki – MX-30. Wprowadzeniu samochodu do sprzedaży towarzyszy akcja specjalna –

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Prawo

Bankowość

Rynkiem kredytowym rządzi niepewność wywołana pandemią. Banki mogą wrócić do ostrzejszej polityki, zwłaszcza w segmencie mieszkaniowym

We wrześniu banki udzieliły dużo mniej kredytów gotówkowych i mieszkaniowych w porównaniu z ubiegłym rokiem. Spadki dotyczyły nie tylko liczby, lecz także wartości udzielonego finansowania, a jedynym pozytywnym wyjątkiem na tle całego rynku są kredyty ratalne – wynika z danych BIK. Kolejna fala pandemii i nowe obostrzenia wprowadzone przez rząd mogą w kolejnych miesiącach ponownie skłonić banki do zaostrzenia polityki, szczególnie w segmencie kredytów mieszkaniowych. – Nadchodzące miesiące – zwłaszcza początek 2021 roku – pokażą też, jak duże jest przełożenie pandemii i problemów na rynku pracy na spłacalność kredytów. Jeśli ich szkodowość istotnie wzrośnie – może to mocno zachwiać kondycją sektora bankowego – mówi dr hab. Waldemar Rogowski, główny analityk BIK.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Przemysł

Cyfryzacja może pomóc firmom poradzić sobie ze skutkami pandemii. Umożliwia pracę zdalną, komunikację z klientami i nowy sposób świadczenia usług online

– Interesuje nas to, jak pomóc firmom przetrwać ten najtrudniejszy czas. Trzeba podjąć takie działania, aby umiały one przekształcić swoją działalność, nakierować ją na inne tory. Cyfryzacja jest w tym procesie niezbędna – podkreśla Małgorzata Oleszczuk, prezes PARP. W polskich przedsiębiorstwach pandemia znacząco przyspieszyła cyfrową transformację. PARP wyłoniła właśnie najlepsze projekty w tym obszarze, które dotyczą m.in. zdalnej komunikacji z klientami, nowego sposobu świadczenia usług online czy automatyzacji procesów. Agencja ogłosiła wyniki konkursu „100 najlepszych projektów na zwiększenie poziomu cyfryzacji w firmie”.

 

Farmacja

Pandemia uderza w alergików. Brak refundacji doustnych leków ogranicza możliwość bezpiecznego odczulania w domu

Około 12 mln Polaków cierpi na alergie, ale tylko 1,2 proc. poddaje się odczulaniu. To wyzwanie zwłaszcza w dobie pandemii, podczas której pacjenci mają utrudniony kontakt z lekarzem. Tymczasem skuteczne leczenie można przeprowadzić samodzielnie w domu. Immunoterapię alergenową można wygodnie przyjmować w kroplach lub tabletkach pod język. Takie rozwiązanie oszczędza czas i eliminuje konieczność częstych wizyt w gabinecie alergologa. Jednak w  Polsce ta metoda nie jest refundowana przez NFZ i pacjenci muszą płacić za leczenie duże kwoty. Refundacja i większa dostępność immunoterapii podjęzykowej mogłyby skłonić większą liczbę pacjentów do poddania się takiemu leczeniu i przynieść wymierne korzyści w systemie.