BRIDGESTONE I WEBFLEET SOLUTIONS PRZEDSTAWIAJĄ WSPÓLNĄ OFERTĘ DLA FLOT DOSTAWCZY
W odpowiedzi na rosnące znaczenie logistyki miejskiej Bridgestone i Webfleet przygotowali ofertę, której użytkownicy kupując cztery opony dostawcze marki Bridgestoneotrzymają w cenie dostęp do platformy telematycznej WEBFLEET. Oferta jest dostępna bezpośrednio w serwisach First Stop.
Bridgestone, największy na świecie producent opon i wyrobów z gumy podejmuje szereg działań, które mają na celu transformację koncernu w lidera rozwiązań w zakresie mobilności. Jednym z elementów tej strategii było ubiegłoroczne przejęcie spółki Webfleet Solutions, czołowego dostawcy usług do zarządzania flotą w Europie. Obecnie obie firmy wdrożyły nową wspólną ofertę specjalną skierowaną do flot dostawczych, która umożliwi im optymalizację działań dzięki najnowszym oponom Bridgestone i systemowi WEBFLEET.
Oferta van 4x4 dla flot dostawczych
Wszyscy klienci, którzy kupią 4 opony dostawczemarkiBridgestone, otrzymają do testów na okres 4 miesięcy kompletne rozwiązanie telematyczne WEBFLEET składające się z:
- montażu urządzeń LINK 710 w pojazdach,
- terminalu kierowcy PRO 7350 Truck,
- dostępu do internetowej platformy umożliwiającej podgląd i zarządzanie flotą.
W ramach promocji każdy klient może kupić maksymalnie 20 opon i otrzymać do 5 zestawów telematycznych Webfleet Solutions.Szczegóły i regulamin promocji dostępne na stronie:
https://www.myfirststop.pl/van4x4
System WEBFLEET, to innowacyjne rozwiązanie typu Software-as-a-Service (oprogramowanie jako usługa) do zarządzania flotą w czasie rzeczywistym. Firmy o różnej wielkości stosują je do monitorowania pracy pojazdów, zmniejszenia spalania, wspierania kierowców i podnoszenia ogólnej wydajności aut flotowych.
Opony dostawcze marki Bridgestone to najlepsze rozwiązanie, które pomaga flotom zoptymalizować koszty operacyjne, znacznie obniżając koszt przejechania kilometra dzięki wyjątkowej odporności na zużycie i ekonomii spalania.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.