Komunikaty PR

Car Partners pomoże dobrać i sfinansować auto z segmentu premium

2020-07-23  |  15:00
Biuro prasowe

Car Partners to nowa firma założona przez doświadczonych menedżerów z branży motoryzacyjnej i finansowej. Zespół Jarosława Sekuny i Tomasza Bachniaka będzie w maksymalnie komfortowy i  opłacalny dla klienta sposób prowadzić go przez złożony proces doboru, konfiguracji i uzyskania optymalnego finansowania wymarzonego samochodu.

Od wielu lat sprzedaż aut premium wzrasta, a zgodnie z najnowszymi danymi pandemia koronawirusa w najmniejszym stopniu dotknęła tego segmentu rynku motoryzacyjnego. Polacy coraz częściej decydują się na zakup modeli „z wyższej półki”, ale według badań przeprowadzonych przez Car Partners standard obsługi klienta nie zawsze satysfakcjonuje nabywców droższych modeli samochodów. To nisza, którą chce zagospodarować Car Partners.

Nazwa nawiązuje do założycieli firmy, czyli Jarosława Sekuny i Tomasza Bachniaka: pasjonatów motoryzacji, których zawodowe doświadczenia wzajemnie się uzupełniają. Sekuna od wielu lat prowadzi 911 Garage - znany w świecie motorsportu salon brokerski i serwis aut segmentu premium i super-premium. Bachniak specjalizuje się w optymalnym finansowaniu i leasingu, którym zajmował się w największej w Polsce firmie oferującej zarządzanie flotą i wynajem długoterminowy samochodów.

- Dla nas jest oczywiste, że cały proces zakupu auta premium, choć skomplikowany, powinien być przyjemnym doświadczeniem. W tym segmencie samochód to dużo więcej, niż narzędzie do przemieszczania się z miejsca na miejsce. Jednak wiele historii z salonów sprzedaży, które usłyszeliśmy od klientów 911 Garage utwierdziło nas w przekonaniu, że prawidłowy dobór modelu, konfiguracji i opcji dodatkowych, a wreszcie zorientowanie się w całym wachlarzu dostępnych ofert finansowania wcale nie jest takie proste. Kończy się tym, że kupno wymarzonego auta za kilkaset lub więcej tysięcy zamiast sprawiać radość jest źródłem frustracji. My to zmieniamy – opowiada Jarosław Sekuna z Car Partners.

Dodatkowo twórcy Car Partners, jako zdeklarowani pasjonaci motoryzacji, zapraszają swoich klientów do emocjonującego świata motorsportu. Organizują wyjazdy na wydarzenia branżowe, jazdy testowe oraz na torze, a także szkolenia, które pozwalają w pełni odkryć możliwości auta i  nauczyć się z nich korzystać. To również okazja do dobrej zabawy i poznania ciekawych ludzi o  podobnych zainteresowaniach.

– Nie mamy wątpliwości że to dobry moment na start. Choć całościowo rynek samochodowy doświadczył w tym kwartale spadku, wskaźniki dla półki premium są według nas optymistyczne - zamożni klienci nadal chcą realizować swoje plany zakupowe. Naszym atutem jest też wyspecjalizowanie w efektywnych i wygodnych zdalnych formach obsługi – twierdzi Tomasz Bachniak z Car Partners.  

Niespełnione potrzeby współczesnego klienta

Dzięki internetowym poradom, klienci dysponują dziś szerokim dostępem do szczegółowych informacji i recenzji aut. Mnogość tych treści sprawia, że oczekują wysokiego standardu usług i  eksperckiej oceny ze strony sprzedawców, którzy będą w stanie służyć fachową pomocą w  dylematach związanych z wyborem odpowiedniego modelu i ewentualnych dodatków.

Imponującym rozwiązaniom technologicznym w produkcji samochodów nie towarzyszy jednak  rozwój jakości usług salonów sprzedaży. Potencjalni klienci spotykają się  z szeregiem utrudnień na drodze do znalezienia wymarzonego auta – brakiem indywidualnego podejścia sprzedawców, problemami w komunikacji z salonem, niedostateczną opieką, czy wręcz stereotypizacją i  niepoważnym traktowaniem przez konsultantów.

Trudne czasy mogą stać się katalizatorem pozytywnych zmian w branży – nadania usłudze ludzkiego wymiaru oraz budowania partnerskiej i bezpośredniej relacji z kupującymi.  Car Partners to jeden z przykładów, jak podążać za klientami i wspierać ich potrzeby nie tylko w okresie dobrej koniunktury.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja PETRONAS sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie Biuro prasowe
2024-08-21 | 10:00

PETRONAS sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie

Santena (Turyn), 21.08.2024 - PETRONAS Lubricants International (PLI) z dumą ogłasza zostanie sponsorem i udział w 2024 Turin Motor Show, który odbędzie się w dniach 13-15 września w
Motoryzacja Clarios zainwestuje około 200 mln euro w produkcję nowoczesnych akumulatorów
2024-08-19 | 12:00

Clarios zainwestuje około 200 mln euro w produkcję nowoczesnych akumulatorów

W regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) Clarios posiada 13 zakładów produkcyjnych oraz dwa centra recyclingu. Inwestycje te są częścią globalnej strategii Clarios,
Motoryzacja Polacy kupują o ponad ⅓ więcej motocykli – austriacki Brixton w stylu retro
2024-08-13 | 14:45

Polacy kupują o ponad ⅓ więcej motocykli – austriacki Brixton w stylu retro

Liczba rejestrowanych w Polsce motocykli jest w tym roku wyższa o ponad ⅓ względem ubiegłego roku. O ponad ¼ wzrosła także liczba jednośladów sprowadzanych z zagranicy. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.