Komunikaty PR

Car Partners pomoże dobrać i sfinansować auto z segmentu premium

2020-07-23  |  15:00
Biuro prasowe

Car Partners to nowa firma założona przez doświadczonych menedżerów z branży motoryzacyjnej i finansowej. Zespół Jarosława Sekuny i Tomasza Bachniaka będzie w maksymalnie komfortowy i  opłacalny dla klienta sposób prowadzić go przez złożony proces doboru, konfiguracji i uzyskania optymalnego finansowania wymarzonego samochodu.

Od wielu lat sprzedaż aut premium wzrasta, a zgodnie z najnowszymi danymi pandemia koronawirusa w najmniejszym stopniu dotknęła tego segmentu rynku motoryzacyjnego. Polacy coraz częściej decydują się na zakup modeli „z wyższej półki”, ale według badań przeprowadzonych przez Car Partners standard obsługi klienta nie zawsze satysfakcjonuje nabywców droższych modeli samochodów. To nisza, którą chce zagospodarować Car Partners.

Nazwa nawiązuje do założycieli firmy, czyli Jarosława Sekuny i Tomasza Bachniaka: pasjonatów motoryzacji, których zawodowe doświadczenia wzajemnie się uzupełniają. Sekuna od wielu lat prowadzi 911 Garage - znany w świecie motorsportu salon brokerski i serwis aut segmentu premium i super-premium. Bachniak specjalizuje się w optymalnym finansowaniu i leasingu, którym zajmował się w największej w Polsce firmie oferującej zarządzanie flotą i wynajem długoterminowy samochodów.

- Dla nas jest oczywiste, że cały proces zakupu auta premium, choć skomplikowany, powinien być przyjemnym doświadczeniem. W tym segmencie samochód to dużo więcej, niż narzędzie do przemieszczania się z miejsca na miejsce. Jednak wiele historii z salonów sprzedaży, które usłyszeliśmy od klientów 911 Garage utwierdziło nas w przekonaniu, że prawidłowy dobór modelu, konfiguracji i opcji dodatkowych, a wreszcie zorientowanie się w całym wachlarzu dostępnych ofert finansowania wcale nie jest takie proste. Kończy się tym, że kupno wymarzonego auta za kilkaset lub więcej tysięcy zamiast sprawiać radość jest źródłem frustracji. My to zmieniamy – opowiada Jarosław Sekuna z Car Partners.

Dodatkowo twórcy Car Partners, jako zdeklarowani pasjonaci motoryzacji, zapraszają swoich klientów do emocjonującego świata motorsportu. Organizują wyjazdy na wydarzenia branżowe, jazdy testowe oraz na torze, a także szkolenia, które pozwalają w pełni odkryć możliwości auta i  nauczyć się z nich korzystać. To również okazja do dobrej zabawy i poznania ciekawych ludzi o  podobnych zainteresowaniach.

– Nie mamy wątpliwości że to dobry moment na start. Choć całościowo rynek samochodowy doświadczył w tym kwartale spadku, wskaźniki dla półki premium są według nas optymistyczne - zamożni klienci nadal chcą realizować swoje plany zakupowe. Naszym atutem jest też wyspecjalizowanie w efektywnych i wygodnych zdalnych formach obsługi – twierdzi Tomasz Bachniak z Car Partners.  

Niespełnione potrzeby współczesnego klienta

Dzięki internetowym poradom, klienci dysponują dziś szerokim dostępem do szczegółowych informacji i recenzji aut. Mnogość tych treści sprawia, że oczekują wysokiego standardu usług i  eksperckiej oceny ze strony sprzedawców, którzy będą w stanie służyć fachową pomocą w  dylematach związanych z wyborem odpowiedniego modelu i ewentualnych dodatków.

Imponującym rozwiązaniom technologicznym w produkcji samochodów nie towarzyszy jednak  rozwój jakości usług salonów sprzedaży. Potencjalni klienci spotykają się  z szeregiem utrudnień na drodze do znalezienia wymarzonego auta – brakiem indywidualnego podejścia sprzedawców, problemami w komunikacji z salonem, niedostateczną opieką, czy wręcz stereotypizacją i  niepoważnym traktowaniem przez konsultantów.

Trudne czasy mogą stać się katalizatorem pozytywnych zmian w branży – nadania usłudze ludzkiego wymiaru oraz budowania partnerskiej i bezpośredniej relacji z kupującymi.  Car Partners to jeden z przykładów, jak podążać za klientami i wspierać ich potrzeby nie tylko w okresie dobrej koniunktury.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów Biuro prasowe
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju

Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.

Polityka

Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.

Przemysł

Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.