Komunikaty PR

CEVA Logistics Oficjalnym Partnerem Logistycznym Scuderia Ferrari

2024-02-05  |  15:00
Biuro prasowe

CEVA Logistics, będąca częścią Grupy CMA CGM, kontynuuje współpracę z zespołem Scuderia Ferrari jako Oficjalny Partner Logistyczny. W ramach podpisanej właśnie nowej i długoletniej umowy odpowiadać będzie za kompleksową obsługę logistyczną i transport samochodów oraz sprzętu Scuderii Ferrari na wyścigi Grand Prix, GT oraz imprezy Ferrari Challenge.

Przedłużenie umowy oznacza wzmocnienie relacji i wzajemnego zaufania między dwiema renomowanymi markami w świecie sportów motorowych i logistyki. Logo CEVA Logistics, jako partnera zespołu Scuderia Ferrari, zostanie umieszczone na nowym, jednomiejscowym bolidzie Scuderia Ferrari 2024, samochodach, a także sprzęcie i odzieży kierowców oraz zespołu wyścigowego. Nowy bolid Scuderia Ferrari na rok 2024 zostanie zaprezentowany 13 lutego. Oprócz ekspozycji marki na Mistrzostwach Świata Formuły 1, CEVA Logistics będzie też widoczna na innych imprezach, takich jak GT Ferrari Challenge.

Zespół Scuderia Ferrari bierze udział w każdej edycji Mistrzostw Świata Formuły 1 już od 1950 roku. Jest rekordzistą pod względem największej liczby zwycięstw w wyścigach Grand Prix, na swoim koncie ma 243 zwycięstwa i 16 tytułów Mistrza Świata Konstruktorów. CEVA Logistics konsekwentnie wzmacnia swoją globalną pozycję, dążąc do osiągnięcia celu, jakim jest dołączenie do Top 5 największych graczy logistycznych na świecie.

Mistrzostwa Świata Formuły 1 systematycznie rozszerzają zasięg medialny, co roku przyciągając miliony widzów i utrzymując silną pozycję na rynkach kluczowych dla sportów motorowych, tj. w Brazylii, Chinach, Francji, Niemczech, Włoszech, Rosji, Korei Południowej, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i USA. Wraz ze zwiększeniem liczby Grand Prix, w tym powrotem do kalendarza wyścigów GP w Chinach, Formuła 1 wzmacnia i konsoliduje obecność na rynkach globalnych.

CEVA Logistics zapewnia wsparcie logistyczne zespołowi Scuderia Ferrari od 2022 roku, w oparciu o globalne zasoby, wiedzę ekspercką i innowacje. Dzięki elastyczności i doświadczeniu CEVA organizuje dostawy sprzętu do różnych miejsc na całym świecie, zgodnie z harmonogramem wyścigów. Z rozbudowaną siecią połączeń drogowych, morskich, lotniczych i kolejowych, CEVA jest gotowa na rozpoczęcie Mistrzostw Świata Formuły 1 w 2024 roku.  Tegoroczny kalendarz F1 obejmuje 24 wyścigi, rywalizacja rozpocznie się 2 marca w Bahrajnie, a zakończy 8 grudnia w Abu Zabi.

Dla obu firm głównym wyzwaniem i celem jest dekarbonizacja.  Jako część Grupy CMA CGM, CEVA Logistics angażuje się w działania na rzecz ochrony środowiska. Dążeniem Grupy jest osiągnięcie zerowej emisji dwutlenku węgla netto do 2050 r. CEVA oferuje klientom alternatywne opcje paliwowe, w tym biopaliwa, skroplony gaz ziemny (LNG) i biometan w transporcie morskim, zrównoważone paliwa w lotniczym oraz biopaliwa i pojazdy elektryczne w lądowym.

W ramach partnerstwa z zespołem Scuderia Ferrari, w 2023 r. CEVA Logistics udowodniła swoją gotowość do wdrażania innowacyjnych rozwiązań. Jej efektem było zorganizowanie pierwszych w historii dostaw kolejowych sprzętu Scuderia Ferrari na trzy imprezy Grand Prix Ameryki Północnej, co miało wpływ na zmniejszenie śladu węglowego o 90 proc. w porównaniu z transportem lotniczym i o 32 proc. względem rozwiązań drogowych. Wszystkie tego typu inicjatywy przyczyniają się do wzrostu zaangażowania Formuły 1 w zrównoważony rozwój.

Olivier Storch, zastępca dyrektora generalnego CEVA Logistics, powiedział: „Od 2022 roku pokazujemy jak wiele łączy nas z Ferrari. Podobnie jak Scuderia Ferrari, nieustannie projektujemy i doskonalimy nasze rozwiązania. Przewidujemy kolejne zmiany w branży i  ekosystemach naszych klientów. Tak jak Ferrari, wdrażamy bardziej zrównoważone rozwiązania i zmniejszamy nasz wpływ na środowisko. Podobnie jak Ferrari, innowacyjność jest kluczowym czynnikiem naszego sukcesu. Odnowienie naszego partnerstwa jest dowodem ambicji i zdolności CEVA do osiągania doskonałości w każdych warunkach".

Lorenzo Giorgetti, Chief Racing Revenue Officer, Ferrari, podkreśla: „Współczesny sport motorowy stawia coraz większe wyzwania logistyczne. W porównaniu do sytuacji sprzed kilku lat, znacznie więcej wyścigów Formuły 1 organizowanych jest poza Europą, a kalendarz rozciąga się na cztery kontynenty. Po raz pierwszy w historii tego sportu, tegoroczne mistrzostwa składają się z 24 wyścigów. Tak intensywne tempo oznacza, że dla Scuderia Ferrari niezwykle ważne jest to, aby móc liczyć na światowej klasy partnera logistycznego, jakim jest CEVA Logistics, który gwarantuje terminową i precyzyjną obsługę, a jednocześnie dzieli pasję Ferrari do innowacji i przekraczania granic, ciągłego doskonalenia się w swoich dziedzinach, z uwzględnieniem obecnych wyzwań związanych z poszanowaniem środowiska i planety".

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.