Komunikaty PR

CEVA Logistics Oficjalnym Partnerem Logistycznym Scuderia Ferrari

2024-02-05  |  15:00
Biuro prasowe

CEVA Logistics, będąca częścią Grupy CMA CGM, kontynuuje współpracę z zespołem Scuderia Ferrari jako Oficjalny Partner Logistyczny. W ramach podpisanej właśnie nowej i długoletniej umowy odpowiadać będzie za kompleksową obsługę logistyczną i transport samochodów oraz sprzętu Scuderii Ferrari na wyścigi Grand Prix, GT oraz imprezy Ferrari Challenge.

Przedłużenie umowy oznacza wzmocnienie relacji i wzajemnego zaufania między dwiema renomowanymi markami w świecie sportów motorowych i logistyki. Logo CEVA Logistics, jako partnera zespołu Scuderia Ferrari, zostanie umieszczone na nowym, jednomiejscowym bolidzie Scuderia Ferrari 2024, samochodach, a także sprzęcie i odzieży kierowców oraz zespołu wyścigowego. Nowy bolid Scuderia Ferrari na rok 2024 zostanie zaprezentowany 13 lutego. Oprócz ekspozycji marki na Mistrzostwach Świata Formuły 1, CEVA Logistics będzie też widoczna na innych imprezach, takich jak GT Ferrari Challenge.

Zespół Scuderia Ferrari bierze udział w każdej edycji Mistrzostw Świata Formuły 1 już od 1950 roku. Jest rekordzistą pod względem największej liczby zwycięstw w wyścigach Grand Prix, na swoim koncie ma 243 zwycięstwa i 16 tytułów Mistrza Świata Konstruktorów. CEVA Logistics konsekwentnie wzmacnia swoją globalną pozycję, dążąc do osiągnięcia celu, jakim jest dołączenie do Top 5 największych graczy logistycznych na świecie.

Mistrzostwa Świata Formuły 1 systematycznie rozszerzają zasięg medialny, co roku przyciągając miliony widzów i utrzymując silną pozycję na rynkach kluczowych dla sportów motorowych, tj. w Brazylii, Chinach, Francji, Niemczech, Włoszech, Rosji, Korei Południowej, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i USA. Wraz ze zwiększeniem liczby Grand Prix, w tym powrotem do kalendarza wyścigów GP w Chinach, Formuła 1 wzmacnia i konsoliduje obecność na rynkach globalnych.

CEVA Logistics zapewnia wsparcie logistyczne zespołowi Scuderia Ferrari od 2022 roku, w oparciu o globalne zasoby, wiedzę ekspercką i innowacje. Dzięki elastyczności i doświadczeniu CEVA organizuje dostawy sprzętu do różnych miejsc na całym świecie, zgodnie z harmonogramem wyścigów. Z rozbudowaną siecią połączeń drogowych, morskich, lotniczych i kolejowych, CEVA jest gotowa na rozpoczęcie Mistrzostw Świata Formuły 1 w 2024 roku.  Tegoroczny kalendarz F1 obejmuje 24 wyścigi, rywalizacja rozpocznie się 2 marca w Bahrajnie, a zakończy 8 grudnia w Abu Zabi.

Dla obu firm głównym wyzwaniem i celem jest dekarbonizacja.  Jako część Grupy CMA CGM, CEVA Logistics angażuje się w działania na rzecz ochrony środowiska. Dążeniem Grupy jest osiągnięcie zerowej emisji dwutlenku węgla netto do 2050 r. CEVA oferuje klientom alternatywne opcje paliwowe, w tym biopaliwa, skroplony gaz ziemny (LNG) i biometan w transporcie morskim, zrównoważone paliwa w lotniczym oraz biopaliwa i pojazdy elektryczne w lądowym.

W ramach partnerstwa z zespołem Scuderia Ferrari, w 2023 r. CEVA Logistics udowodniła swoją gotowość do wdrażania innowacyjnych rozwiązań. Jej efektem było zorganizowanie pierwszych w historii dostaw kolejowych sprzętu Scuderia Ferrari na trzy imprezy Grand Prix Ameryki Północnej, co miało wpływ na zmniejszenie śladu węglowego o 90 proc. w porównaniu z transportem lotniczym i o 32 proc. względem rozwiązań drogowych. Wszystkie tego typu inicjatywy przyczyniają się do wzrostu zaangażowania Formuły 1 w zrównoważony rozwój.

Olivier Storch, zastępca dyrektora generalnego CEVA Logistics, powiedział: „Od 2022 roku pokazujemy jak wiele łączy nas z Ferrari. Podobnie jak Scuderia Ferrari, nieustannie projektujemy i doskonalimy nasze rozwiązania. Przewidujemy kolejne zmiany w branży i  ekosystemach naszych klientów. Tak jak Ferrari, wdrażamy bardziej zrównoważone rozwiązania i zmniejszamy nasz wpływ na środowisko. Podobnie jak Ferrari, innowacyjność jest kluczowym czynnikiem naszego sukcesu. Odnowienie naszego partnerstwa jest dowodem ambicji i zdolności CEVA do osiągania doskonałości w każdych warunkach".

Lorenzo Giorgetti, Chief Racing Revenue Officer, Ferrari, podkreśla: „Współczesny sport motorowy stawia coraz większe wyzwania logistyczne. W porównaniu do sytuacji sprzed kilku lat, znacznie więcej wyścigów Formuły 1 organizowanych jest poza Europą, a kalendarz rozciąga się na cztery kontynenty. Po raz pierwszy w historii tego sportu, tegoroczne mistrzostwa składają się z 24 wyścigów. Tak intensywne tempo oznacza, że dla Scuderia Ferrari niezwykle ważne jest to, aby móc liczyć na światowej klasy partnera logistycznego, jakim jest CEVA Logistics, który gwarantuje terminową i precyzyjną obsługę, a jednocześnie dzieli pasję Ferrari do innowacji i przekraczania granic, ciągłego doskonalenia się w swoich dziedzinach, z uwzględnieniem obecnych wyzwań związanych z poszanowaniem środowiska i planety".

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.