Dębica Presto – nowa opona letnia o wszechstronnym zastosowaniu
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear wprowadza nową linię opon letnich o wysokich osiągach Dębica Presto, wzmacniając pozycję polskiej marki w segmencie ekonomicznym. Model ten wyróżnia się solidną konstrukcją, dostosowaną również do potrzeb nowoczesnych SUV-ów, dobrą przyczepnością na mokrej nawierzchni i wydajnością, a przy tym jest efektywny paliwowo. Opona będzie dostępna w 22. pozycjach asortymentowych, koncentrując się na rozmiarach od 16 do 19 cali.
Nowa opona jest odpowiedzią na rosnącą popularność segmentu opon letnich lokalnych marek ekonomicznych, który w ciągu ostatnich pięciu lat wzrósł o 3,6% [1].
Nowa Dębica Presto została wyposażona w szereg technologii zaprojektowanych z myślą o wszechstronnych zastosowaniach, co sprawia, że produkt ten oferuje dobre osiągi i wytrzymałość, również dla większych pojazdów. Mieszanka bieżnika, charakteryzująca się niskimi oporami toczenia, zapewnia wysoką efektywność paliwową, co czyni ją optymalnym wyborem dla kierowców dbających o budżet. Ponadto wzór bieżnika bardzo sprawnie odprowadza wodę, ułatwiając hamowanie na mokrych nawierzchniach i zapewniając większą niezawodność w deszczowych warunkach. Solidna konstrukcja opony pozwala na montaż w szerokim zakresie pojazdów, w tym również w najnowszych modelach SUV-ów.
„Wprowadzając na rynek najnowszą oponę letnią Dębica Presto, marka umacnia swoją pozycję na rynku ekonomicznych opon letnich. Dębica Presto będzie dostępna w 22 rozmiarach, które stanowią strategiczną odpowiedź na trendy rynkowe, oferując klientom wysoką jakość w konkurencyjnej cenie," powiedziała Sonia Leneveu, dyrektor Goodyear ds. marketingu opon osobowych w Europie.
Spośród 22. nowych pozycji asortymentowych na rynku są już dostępne: 215/60R17 96V, 215/65R17 99V, 215/70R16 100H, 225/55R19 99V, 235/55R17 103V XL, 235/55R18 100V, 265/65R17 112H, 225/60R17 99V, 235/50R19 99V FP
Kolejne będą sukcesywnie wprowadzane do sprzedaży w najbliższych miesiącach według poniższego harmonogramu:
- marzec: 225/60R18 100H, 235/55R19 105V XL
- kwiecień: 225/65R17 102H, 235/50R18 97V FP
- maj: 225/55R18 98V, 225/70R16 103H, 255/60R18 112V XL
- czerwiec: 235/60R16 100H, 255/50R19 107V XL FP, 255/55R18 109V XL
- lipiec: 235/60R18 107V XL
- sierpień: 215/55R18 99V XL, 255/55R19 111V XL
[1] Dane GFK dotyczące sprzedaży opon letnich w latach 2019-2023 w 9 krajach UE: Austria, Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Portugalia, Hiszpania, Rumunia, Włochy, Grecja.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.