Komunikaty PR

Dunlop oficjalnym sponsorem opon parady na Harley-Davidson® European Bike Week®

2024-03-09  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Dunlop ( 0.06 MB )

W dniach 3-8 września w austriackim Faaker See odbędzie się European Bike Week, największy festiwal motocyklowy w Europie, poświęcony kulturze i dziedzictwu motocykli. Dunlop, jako oficjalny sponsor opon Parady Harley-Davidson, będzie wspierać tysiące motocyklistów podczas przejażdżki przez malownicze okolice jeziora Faak. Wiele z motocykli będzie wyposażonych we flagową linię opon Dunlop, zaprojektowaną we współpracy z Harley-Davidson.

W malowniczym regionie Karyntii, na wzgórzach wokół Villach i nad brzegami jeziora Faak, organizatorzy spodziewają się ponad 100 000 uczestników oraz dużej liczby motocykli Harley-Davidson.

Podczas imprezy Dunlop zaprezentuje linię swoich najnowszych opon z logo Harley-Davidson. Dodatkowo, odwiedzający będą mogli wziąć udział w Dunlop Ape Hanger Challenge, gdzie sprawdzą swoją siłę, rywalizując z innymi uczestnikami festiwalu. Każdego dnia będzie można wygrać komplet opon Dunlop.

Dunlop i Harley-Davidson: dwie kultowe marki, jedno silne partnerstwo

Od ponad 40 lat Dunlop i Harley-Davidson łączy silne partnerstwo, w ramach którego Dunlop dostarcza opony do jednych z najbardziej rozpoznawalnych modeli Harley-Davidson, takich jak Fat Boy, Softail czy Sportster.

Współpraca obu marek rozpoczęła się w 1983 roku, gdy Dunlop po raz pierwszy zaopatrzył modele Sportster i FL w swoje ogumienie. Obecnie Dunlop kontynuuje produkcję dedykowanych opon, wyposażając szeroką gamę motocykli turystycznych i cruiser marki Harley-Davidson.

W ubiegłym roku Dunlop uczcił swoją długą historię współpracy z Harley-Davidson, biorąc udział w obchodach 120-lecia tej marki w Budapeszcie. Wydarzenie to dodatkowo podkreśliło trwałe partnerstwo między obiema firmami i zaakcentowało kluczową rolę Dunlopa w historii Harley-Davidson.

„Jesteśmy podekscytowani powrotem na European Bike Week i możliwością uczestnictwa w wydarzeniu, które gromadzi tak wielu zapalonych motocyklistów. Nasze partnerstwo z Harley-Davidson obejmuje ponad cztery dekady, więc ta współpraca jest świadectwem wspólnych wartości, jakości i wydajności naszych marek. Z niecierpliwością czekamy na dołączenie do Harley-Davidson i szerszej społeczności motocyklowej w Faaker See,” powiedział Roberto Finetti, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie.

„Wrześniowy European Bike Week to jedno z najważniejszych wydarzeń w motocyklowym kalendarzu w Europie, gromadzące w Austrii dziesiątki tysięcy motocyklistów z całego świata. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że Dunlop dołączy do nas jako sponsor kultowej parady motocykli Harley-Davidson. Do zobaczenia na trasie!" dodał Tom Robinson, Consumer Experience Manager Harley-Davidson w regionie EMEA.

Parada Harley-Davidson, sponsorowana przez Dunlop, rozpocznie się 7 września o godzinie 12:00 na ulicy Rosental, w pobliżu ronda Pogöriacher i rzeźby Harley-Davidson.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.