Dunlop oficjalnym sponsorem opon parady na Harley-Davidson® European Bike Week®
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
W dniach 3-8 września w austriackim Faaker See odbędzie się European Bike Week, największy festiwal motocyklowy w Europie, poświęcony kulturze i dziedzictwu motocykli. Dunlop, jako oficjalny sponsor opon Parady Harley-Davidson, będzie wspierać tysiące motocyklistów podczas przejażdżki przez malownicze okolice jeziora Faak. Wiele z motocykli będzie wyposażonych we flagową linię opon Dunlop, zaprojektowaną we współpracy z Harley-Davidson.
W malowniczym regionie Karyntii, na wzgórzach wokół Villach i nad brzegami jeziora Faak, organizatorzy spodziewają się ponad 100 000 uczestników oraz dużej liczby motocykli Harley-Davidson.
Podczas imprezy Dunlop zaprezentuje linię swoich najnowszych opon z logo Harley-Davidson. Dodatkowo, odwiedzający będą mogli wziąć udział w Dunlop Ape Hanger Challenge, gdzie sprawdzą swoją siłę, rywalizując z innymi uczestnikami festiwalu. Każdego dnia będzie można wygrać komplet opon Dunlop.
Dunlop i Harley-Davidson: dwie kultowe marki, jedno silne partnerstwo
Od ponad 40 lat Dunlop i Harley-Davidson łączy silne partnerstwo, w ramach którego Dunlop dostarcza opony do jednych z najbardziej rozpoznawalnych modeli Harley-Davidson, takich jak Fat Boy, Softail czy Sportster.
Współpraca obu marek rozpoczęła się w 1983 roku, gdy Dunlop po raz pierwszy zaopatrzył modele Sportster i FL w swoje ogumienie. Obecnie Dunlop kontynuuje produkcję dedykowanych opon, wyposażając szeroką gamę motocykli turystycznych i cruiser marki Harley-Davidson.
W ubiegłym roku Dunlop uczcił swoją długą historię współpracy z Harley-Davidson, biorąc udział w obchodach 120-lecia tej marki w Budapeszcie. Wydarzenie to dodatkowo podkreśliło trwałe partnerstwo między obiema firmami i zaakcentowało kluczową rolę Dunlopa w historii Harley-Davidson.
„Jesteśmy podekscytowani powrotem na European Bike Week i możliwością uczestnictwa w wydarzeniu, które gromadzi tak wielu zapalonych motocyklistów. Nasze partnerstwo z Harley-Davidson obejmuje ponad cztery dekady, więc ta współpraca jest świadectwem wspólnych wartości, jakości i wydajności naszych marek. Z niecierpliwością czekamy na dołączenie do Harley-Davidson i szerszej społeczności motocyklowej w Faaker See,” powiedział Roberto Finetti, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie.
„Wrześniowy European Bike Week to jedno z najważniejszych wydarzeń w motocyklowym kalendarzu w Europie, gromadzące w Austrii dziesiątki tysięcy motocyklistów z całego świata. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że Dunlop dołączy do nas jako sponsor kultowej parady motocykli Harley-Davidson. Do zobaczenia na trasie!" dodał Tom Robinson, Consumer Experience Manager Harley-Davidson w regionie EMEA.
Parada Harley-Davidson, sponsorowana przez Dunlop, rozpocznie się 7 września o godzinie 12:00 na ulicy Rosental, w pobliżu ronda Pogöriacher i rzeźby Harley-Davidson.

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.