Dunlop oficjalnym sponsorem opon parady na Harley-Davidson® European Bike Week®
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
W dniach 3-8 września w austriackim Faaker See odbędzie się European Bike Week, największy festiwal motocyklowy w Europie, poświęcony kulturze i dziedzictwu motocykli. Dunlop, jako oficjalny sponsor opon Parady Harley-Davidson, będzie wspierać tysiące motocyklistów podczas przejażdżki przez malownicze okolice jeziora Faak. Wiele z motocykli będzie wyposażonych we flagową linię opon Dunlop, zaprojektowaną we współpracy z Harley-Davidson.
W malowniczym regionie Karyntii, na wzgórzach wokół Villach i nad brzegami jeziora Faak, organizatorzy spodziewają się ponad 100 000 uczestników oraz dużej liczby motocykli Harley-Davidson.
Podczas imprezy Dunlop zaprezentuje linię swoich najnowszych opon z logo Harley-Davidson. Dodatkowo, odwiedzający będą mogli wziąć udział w Dunlop Ape Hanger Challenge, gdzie sprawdzą swoją siłę, rywalizując z innymi uczestnikami festiwalu. Każdego dnia będzie można wygrać komplet opon Dunlop.
Dunlop i Harley-Davidson: dwie kultowe marki, jedno silne partnerstwo
Od ponad 40 lat Dunlop i Harley-Davidson łączy silne partnerstwo, w ramach którego Dunlop dostarcza opony do jednych z najbardziej rozpoznawalnych modeli Harley-Davidson, takich jak Fat Boy, Softail czy Sportster.
Współpraca obu marek rozpoczęła się w 1983 roku, gdy Dunlop po raz pierwszy zaopatrzył modele Sportster i FL w swoje ogumienie. Obecnie Dunlop kontynuuje produkcję dedykowanych opon, wyposażając szeroką gamę motocykli turystycznych i cruiser marki Harley-Davidson.
W ubiegłym roku Dunlop uczcił swoją długą historię współpracy z Harley-Davidson, biorąc udział w obchodach 120-lecia tej marki w Budapeszcie. Wydarzenie to dodatkowo podkreśliło trwałe partnerstwo między obiema firmami i zaakcentowało kluczową rolę Dunlopa w historii Harley-Davidson.
„Jesteśmy podekscytowani powrotem na European Bike Week i możliwością uczestnictwa w wydarzeniu, które gromadzi tak wielu zapalonych motocyklistów. Nasze partnerstwo z Harley-Davidson obejmuje ponad cztery dekady, więc ta współpraca jest świadectwem wspólnych wartości, jakości i wydajności naszych marek. Z niecierpliwością czekamy na dołączenie do Harley-Davidson i szerszej społeczności motocyklowej w Faaker See,” powiedział Roberto Finetti, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie.
„Wrześniowy European Bike Week to jedno z najważniejszych wydarzeń w motocyklowym kalendarzu w Europie, gromadzące w Austrii dziesiątki tysięcy motocyklistów z całego świata. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że Dunlop dołączy do nas jako sponsor kultowej parady motocykli Harley-Davidson. Do zobaczenia na trasie!" dodał Tom Robinson, Consumer Experience Manager Harley-Davidson w regionie EMEA.
Parada Harley-Davidson, sponsorowana przez Dunlop, rozpocznie się 7 września o godzinie 12:00 na ulicy Rosental, w pobliżu ronda Pogöriacher i rzeźby Harley-Davidson.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.