Komunikaty PR

Dunlop oficjalnym sponsorem opon parady na Harley-Davidson® European Bike Week®

2024-03-09  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Dunlop ( 0.06 MB )

W dniach 3-8 września w austriackim Faaker See odbędzie się European Bike Week, największy festiwal motocyklowy w Europie, poświęcony kulturze i dziedzictwu motocykli. Dunlop, jako oficjalny sponsor opon Parady Harley-Davidson, będzie wspierać tysiące motocyklistów podczas przejażdżki przez malownicze okolice jeziora Faak. Wiele z motocykli będzie wyposażonych we flagową linię opon Dunlop, zaprojektowaną we współpracy z Harley-Davidson.

W malowniczym regionie Karyntii, na wzgórzach wokół Villach i nad brzegami jeziora Faak, organizatorzy spodziewają się ponad 100 000 uczestników oraz dużej liczby motocykli Harley-Davidson.

Podczas imprezy Dunlop zaprezentuje linię swoich najnowszych opon z logo Harley-Davidson. Dodatkowo, odwiedzający będą mogli wziąć udział w Dunlop Ape Hanger Challenge, gdzie sprawdzą swoją siłę, rywalizując z innymi uczestnikami festiwalu. Każdego dnia będzie można wygrać komplet opon Dunlop.

Dunlop i Harley-Davidson: dwie kultowe marki, jedno silne partnerstwo

Od ponad 40 lat Dunlop i Harley-Davidson łączy silne partnerstwo, w ramach którego Dunlop dostarcza opony do jednych z najbardziej rozpoznawalnych modeli Harley-Davidson, takich jak Fat Boy, Softail czy Sportster.

Współpraca obu marek rozpoczęła się w 1983 roku, gdy Dunlop po raz pierwszy zaopatrzył modele Sportster i FL w swoje ogumienie. Obecnie Dunlop kontynuuje produkcję dedykowanych opon, wyposażając szeroką gamę motocykli turystycznych i cruiser marki Harley-Davidson.

W ubiegłym roku Dunlop uczcił swoją długą historię współpracy z Harley-Davidson, biorąc udział w obchodach 120-lecia tej marki w Budapeszcie. Wydarzenie to dodatkowo podkreśliło trwałe partnerstwo między obiema firmami i zaakcentowało kluczową rolę Dunlopa w historii Harley-Davidson.

„Jesteśmy podekscytowani powrotem na European Bike Week i możliwością uczestnictwa w wydarzeniu, które gromadzi tak wielu zapalonych motocyklistów. Nasze partnerstwo z Harley-Davidson obejmuje ponad cztery dekady, więc ta współpraca jest świadectwem wspólnych wartości, jakości i wydajności naszych marek. Z niecierpliwością czekamy na dołączenie do Harley-Davidson i szerszej społeczności motocyklowej w Faaker See,” powiedział Roberto Finetti, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie.

„Wrześniowy European Bike Week to jedno z najważniejszych wydarzeń w motocyklowym kalendarzu w Europie, gromadzące w Austrii dziesiątki tysięcy motocyklistów z całego świata. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że Dunlop dołączy do nas jako sponsor kultowej parady motocykli Harley-Davidson. Do zobaczenia na trasie!" dodał Tom Robinson, Consumer Experience Manager Harley-Davidson w regionie EMEA.

Parada Harley-Davidson, sponsorowana przez Dunlop, rozpocznie się 7 września o godzinie 12:00 na ulicy Rosental, w pobliżu ronda Pogöriacher i rzeźby Harley-Davidson.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.