Dunlop oficjalnym sponsorem opon parady na Harley-Davidson® European Bike Week®
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
W dniach 3-8 września w austriackim Faaker See odbędzie się European Bike Week, największy festiwal motocyklowy w Europie, poświęcony kulturze i dziedzictwu motocykli. Dunlop, jako oficjalny sponsor opon Parady Harley-Davidson, będzie wspierać tysiące motocyklistów podczas przejażdżki przez malownicze okolice jeziora Faak. Wiele z motocykli będzie wyposażonych we flagową linię opon Dunlop, zaprojektowaną we współpracy z Harley-Davidson.
W malowniczym regionie Karyntii, na wzgórzach wokół Villach i nad brzegami jeziora Faak, organizatorzy spodziewają się ponad 100 000 uczestników oraz dużej liczby motocykli Harley-Davidson.
Podczas imprezy Dunlop zaprezentuje linię swoich najnowszych opon z logo Harley-Davidson. Dodatkowo, odwiedzający będą mogli wziąć udział w Dunlop Ape Hanger Challenge, gdzie sprawdzą swoją siłę, rywalizując z innymi uczestnikami festiwalu. Każdego dnia będzie można wygrać komplet opon Dunlop.
Dunlop i Harley-Davidson: dwie kultowe marki, jedno silne partnerstwo
Od ponad 40 lat Dunlop i Harley-Davidson łączy silne partnerstwo, w ramach którego Dunlop dostarcza opony do jednych z najbardziej rozpoznawalnych modeli Harley-Davidson, takich jak Fat Boy, Softail czy Sportster.
Współpraca obu marek rozpoczęła się w 1983 roku, gdy Dunlop po raz pierwszy zaopatrzył modele Sportster i FL w swoje ogumienie. Obecnie Dunlop kontynuuje produkcję dedykowanych opon, wyposażając szeroką gamę motocykli turystycznych i cruiser marki Harley-Davidson.
W ubiegłym roku Dunlop uczcił swoją długą historię współpracy z Harley-Davidson, biorąc udział w obchodach 120-lecia tej marki w Budapeszcie. Wydarzenie to dodatkowo podkreśliło trwałe partnerstwo między obiema firmami i zaakcentowało kluczową rolę Dunlopa w historii Harley-Davidson.
„Jesteśmy podekscytowani powrotem na European Bike Week i możliwością uczestnictwa w wydarzeniu, które gromadzi tak wielu zapalonych motocyklistów. Nasze partnerstwo z Harley-Davidson obejmuje ponad cztery dekady, więc ta współpraca jest świadectwem wspólnych wartości, jakości i wydajności naszych marek. Z niecierpliwością czekamy na dołączenie do Harley-Davidson i szerszej społeczności motocyklowej w Faaker See,” powiedział Roberto Finetti, Marketing Manager Dunlop Motorcycle w Europie.
„Wrześniowy European Bike Week to jedno z najważniejszych wydarzeń w motocyklowym kalendarzu w Europie, gromadzące w Austrii dziesiątki tysięcy motocyklistów z całego świata. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że Dunlop dołączy do nas jako sponsor kultowej parady motocykli Harley-Davidson. Do zobaczenia na trasie!" dodał Tom Robinson, Consumer Experience Manager Harley-Davidson w regionie EMEA.
Parada Harley-Davidson, sponsorowana przez Dunlop, rozpocznie się 7 września o godzinie 12:00 na ulicy Rosental, w pobliżu ronda Pogöriacher i rzeźby Harley-Davidson.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.