Komunikaty PR

Dunlop oficjalnym dostawcą ogumienia do Mistrzostw Świata FIM MXGP

2020-03-11  |  12:50
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Dunlop ( 0.05 MB )

Infront Moto Racing, promotor Mistrzostw Świata FIM MXGP, rozszerza współpracę z Dunlop. Strony podpisały trzyletnią umowę partnerską, na mocy której brytyjska marka będzie oficjalnym dostawcą ogumienia dla tej serii wyścigów.

Zespoły startujące w zawodach MXGP, repezentujących najwyższy poziom motocrossu, mają dowolność w wyborze opon. W ostatnich latach z najnowszych technologii oponiarskich Dunlop korzystały zwycięskie drużyny wyścigowe, w szczególności Monster Energy Kawasaki, a także Standing Construct.

Zawodnicy Standing Construct, którzy na początku ubiegłego sezonu zmienili opony na Dunlop, odnieśli pięć zwycięstw w ośmiu ostatnich wyścigach. Na szczególną uwagę zasługuje sukces niderlandzkiego motocyklisty Glenna Coldenhoffa, który triumfował w klasyfikacji ogólnej we Włoszech i Szwecji, a także w kończącym sezon wyścigu Motocross of Nations.

Wim Van Achter, kierownik sportów motorowych w Dunlop, powiedział: „MXGP daje nam możliwość przetestowania najnowszych technologii terenowych w najbardziej wymagających i wyczerpujących wyścigach na świecie. Nasza gama opon, w tym wszechstronna Geomax MX33, została opracowana w oparciu o doświadczenia ze startów. Dzięki temu zarówno amatorzy, jak i lokalni oraz międzynarodowi zawodnicy mogą kupić opony, które zostały opracowane oraz były używane przez zwycięzców wyścigów MXGP. To prawdziwe źródło innowacji w dziedzinie ogumienia”.

W ubiegłym roku Dunlop wprowadził oponę Geomax MX53 do jazdy na twardszym terenie. Doświadczenie w MXGP okazało się kluczowe dla testowania technologii zastosowanych w tym produkcie.

Wydarzenia MXGP przyciągają coraz większą liczbę widzów podczas telewizyjnych transmisji na żywo oraz w strefach kibica. To dodatkowo buduje rozpoznawalność brytyjskiej marki oponiarskiej.

David Luongo, dyrektor generalny Infront Moto Racing, powiedział: „Dunlop jest w sercu sportów motorowych od samego początku. Jesteśmy dumni z tego, że taka marka premium aktywnie wykorzystuje MXGP do promowania swoich zwycięskich opon wyścigowych. Otwarta konkurencja w dziedzinie ogumienia sprawia, że MXGP jest fantastyczną areną do rozwoju nowych technologii i produktów. Ostatnie premiery opon Dunlop dowodzą, że sport motorowy może napędzać innowacje”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online Biuro prasowe
2024-11-28 | 20:10

VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online

VEHIS WRAZ Z NAJLEPSZYMI DEALERAMI BUDUJĄ STOCK SAMOCHODOWY DOSTĘPNY ONLINE VEHIS, platforma leasingowo-samochodowa oferująca samochody dealerskie wraz z szybkim finansowaniem, zwiększyła
Motoryzacja Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
2024-11-27 | 09:00

Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki

Koniec roku to tradycyjny okres wyprzedaży, także w salonach samochodowych. Dotyczy to również dealerów Mazdy w całej Polsce, u których na klientów czeka szeroka
Motoryzacja Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
2024-11-19 | 23:30

Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach

•           Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.