Dunlop oficjalnym dostawcą ogumienia do Mistrzostw Świata FIM MXGP
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Infront Moto Racing, promotor Mistrzostw Świata FIM MXGP, rozszerza współpracę z Dunlop. Strony podpisały trzyletnią umowę partnerską, na mocy której brytyjska marka będzie oficjalnym dostawcą ogumienia dla tej serii wyścigów.
Zespoły startujące w zawodach MXGP, repezentujących najwyższy poziom motocrossu, mają dowolność w wyborze opon. W ostatnich latach z najnowszych technologii oponiarskich Dunlop korzystały zwycięskie drużyny wyścigowe, w szczególności Monster Energy Kawasaki, a także Standing Construct.
Zawodnicy Standing Construct, którzy na początku ubiegłego sezonu zmienili opony na Dunlop, odnieśli pięć zwycięstw w ośmiu ostatnich wyścigach. Na szczególną uwagę zasługuje sukces niderlandzkiego motocyklisty Glenna Coldenhoffa, który triumfował w klasyfikacji ogólnej we Włoszech i Szwecji, a także w kończącym sezon wyścigu Motocross of Nations.
Wim Van Achter, kierownik sportów motorowych w Dunlop, powiedział: „MXGP daje nam możliwość przetestowania najnowszych technologii terenowych w najbardziej wymagających i wyczerpujących wyścigach na świecie. Nasza gama opon, w tym wszechstronna Geomax MX33, została opracowana w oparciu o doświadczenia ze startów. Dzięki temu zarówno amatorzy, jak i lokalni oraz międzynarodowi zawodnicy mogą kupić opony, które zostały opracowane oraz były używane przez zwycięzców wyścigów MXGP. To prawdziwe źródło innowacji w dziedzinie ogumienia”.
W ubiegłym roku Dunlop wprowadził oponę Geomax MX53 do jazdy na twardszym terenie. Doświadczenie w MXGP okazało się kluczowe dla testowania technologii zastosowanych w tym produkcie.
Wydarzenia MXGP przyciągają coraz większą liczbę widzów podczas telewizyjnych transmisji na żywo oraz w strefach kibica. To dodatkowo buduje rozpoznawalność brytyjskiej marki oponiarskiej.
David Luongo, dyrektor generalny Infront Moto Racing, powiedział: „Dunlop jest w sercu sportów motorowych od samego początku. Jesteśmy dumni z tego, że taka marka premium aktywnie wykorzystuje MXGP do promowania swoich zwycięskich opon wyścigowych. Otwarta konkurencja w dziedzinie ogumienia sprawia, że MXGP jest fantastyczną areną do rozwoju nowych technologii i produktów. Ostatnie premiery opon Dunlop dowodzą, że sport motorowy może napędzać innowacje”.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.