Komunikaty PR

Dunlop oficjalnym dostawcą ogumienia do Mistrzostw Świata FIM MXGP

2020-03-11  |  12:50
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Dunlop ( 0.05 MB )

Infront Moto Racing, promotor Mistrzostw Świata FIM MXGP, rozszerza współpracę z Dunlop. Strony podpisały trzyletnią umowę partnerską, na mocy której brytyjska marka będzie oficjalnym dostawcą ogumienia dla tej serii wyścigów.

Zespoły startujące w zawodach MXGP, repezentujących najwyższy poziom motocrossu, mają dowolność w wyborze opon. W ostatnich latach z najnowszych technologii oponiarskich Dunlop korzystały zwycięskie drużyny wyścigowe, w szczególności Monster Energy Kawasaki, a także Standing Construct.

Zawodnicy Standing Construct, którzy na początku ubiegłego sezonu zmienili opony na Dunlop, odnieśli pięć zwycięstw w ośmiu ostatnich wyścigach. Na szczególną uwagę zasługuje sukces niderlandzkiego motocyklisty Glenna Coldenhoffa, który triumfował w klasyfikacji ogólnej we Włoszech i Szwecji, a także w kończącym sezon wyścigu Motocross of Nations.

Wim Van Achter, kierownik sportów motorowych w Dunlop, powiedział: „MXGP daje nam możliwość przetestowania najnowszych technologii terenowych w najbardziej wymagających i wyczerpujących wyścigach na świecie. Nasza gama opon, w tym wszechstronna Geomax MX33, została opracowana w oparciu o doświadczenia ze startów. Dzięki temu zarówno amatorzy, jak i lokalni oraz międzynarodowi zawodnicy mogą kupić opony, które zostały opracowane oraz były używane przez zwycięzców wyścigów MXGP. To prawdziwe źródło innowacji w dziedzinie ogumienia”.

W ubiegłym roku Dunlop wprowadził oponę Geomax MX53 do jazdy na twardszym terenie. Doświadczenie w MXGP okazało się kluczowe dla testowania technologii zastosowanych w tym produkcie.

Wydarzenia MXGP przyciągają coraz większą liczbę widzów podczas telewizyjnych transmisji na żywo oraz w strefach kibica. To dodatkowo buduje rozpoznawalność brytyjskiej marki oponiarskiej.

David Luongo, dyrektor generalny Infront Moto Racing, powiedział: „Dunlop jest w sercu sportów motorowych od samego początku. Jesteśmy dumni z tego, że taka marka premium aktywnie wykorzystuje MXGP do promowania swoich zwycięskich opon wyścigowych. Otwarta konkurencja w dziedzinie ogumienia sprawia, że MXGP jest fantastyczną areną do rozwoju nowych technologii i produktów. Ostatnie premiery opon Dunlop dowodzą, że sport motorowy może napędzać innowacje”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Firma Oponiarska Dębica rekrutuje. Chce zatrudnić około 200 osób Biuro prasowe
2024-04-23 | 10:50

Firma Oponiarska Dębica rekrutuje. Chce zatrudnić około 200 osób

Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno
Motoryzacja 85 lat produkcji opon w Dębicy. Od Stomilu do największej fabryki opon Goodyear
2024-04-19 | 11:00

85 lat produkcji opon w Dębicy. Od Stomilu do największej fabryki opon Goodyear

Dębicka fabryka opon świętuje w kwietniu bieżącego roku 85 lat istnienia i bogatej historii - od powołanej do życia w 1939 roku Fabryki Gum Jezdnych Stomil po dzisiejszy nowoczesny zakład
Motoryzacja Europejska premiera Mazdy CX-80
2024-04-18 | 14:30

Europejska premiera Mazdy CX-80

Dziś nowa, wyposażona w trzy rzędy siedzeń, Mazda CX-80 debiutuje w Europie podczas wirtualnej prezentacji: https://mzd.tools/VirtualReveal Ten drugi po CX-60 model, zbudowany w oparciu o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.