Komunikaty PR

Dwa razy więcej aut od 4Mobility na drugie urodziny aplikacji spółki w Poznaniu

2020-03-06  |  14:30
Biuro prasowe
Do pobrania 03 ( 0.08 MB )

Dwa lata temu spółka zaczęła świadczyć usługi carsharingu w Poznaniu. Jej aplikacja oferowała wówczas mieszkańcom stolicy Wielkopolski 30 aut marki premium.  Dziś aut jest już 50, a od 7 marca spółka rozpoczęła kolejny etap rozwoju prowadzący do podwojenia liczby aut w Poznaniu.

 

W lutym br. zarząd spółki zdecydował o powiększeniu floty pojazdów carsharing o kolejne 300 pojazdów. Łącznie 4Mobility już w drugim kwartale 2020 r. będzie posiadać ponad 600 samochodów. Nowe pojazdy zostaną wykorzystane m.in. do zwiększenia dostępności na dotychczasowych rynkach spółki. Pierwsze z nich trafią do Poznania.

 

W 2018 r. 4Mobility uruchomiła swoją aplikację w Poznaniu, udostępniając jego mieszkańcom samochody z segmentu premium. Łącznie było to 50 aut marki Audi A3 Limousine, A3 Sportback oraz Q3. Dwa lata po premierze usługi w stolicy Wielkopolski, 4Mobility podwoi liczbę oferowanych tam aut. Od 7 marca w aplikacji spółki będzie można znaleźć kolejne samochody producenta z Ingolstadt.

Poznań jest dla nas bardzo ważnym rynkiem. Po Warszawie była to druga lokalizacja, w której uruchomiliśmy naszą aplikację. Od początku obecności spółki w stolicy wielkopolski cieszyła się bardzo dużą popularnością, dlatego też właśnie to tam trafią pierwsze auta  pozyskane w ramach programu rozbudowy floty. Ze względu na fakt, że Poznań jest siedzibą jednego z naszych partnerów biznesowych, importera samochodów Audi, bardzo cieszymy się, że możemy wprowadzić większą ilość samochodów właśnie tej marki – mówi Paweł Błaszczak, prezes zarządu 4Mobility.

Plan rozbudowy floty 4Mobility w 2020 r. zakłada pozyskanie przede wszystkim aut o niskoemisyjnym napędzie spalinowym. Wraz z rozwojem odpowiedniej infrastruktury spółka planuje jednak stopniowo zwiększać liczbę samochodów elektrycznych.

 

__________________________________________________________________________________________

4Mobility SA jest jednym z pionierów i liderów świadczących na polskim rynku usługi carsharingu. Jej model biznesowy zakłada wykorzystanie przez klientów autorskiej aplikacji mobilnej, dzięki której można bezpiecznie i z dowolnego miejsca dokonać rezerwacji samochodu. Spółka świadczy swoje usługi w Warszawie, Poznaniu, Siedlcach, Trójmieście i Rzeszowie.

4Mobility SA powstała w 2015 roku z inicjatywy Pawła Błaszczaka.  Działalność w obszarze carsharing rozpoczęła we wrześniu 2016 r. w Warszawie. Od września 2017 jest notowana na New Connect.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.