Komunikaty PR

Elektryczna Mazda MX-30 rusza w trasę po Polsce w ramach Mazda Experience Days

2020-08-06  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Estoria PR
Estoria PR

Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl

Wybrani dealerzy Mazdy w Polsce zapraszają w dniach 6 – 18 sierpnia na jazdy testowe pierwszym elektrycznym modelem – Mazdą MX-30. Każdego dnia samochody będą odwiedzać inne miasta, by przybliżyć potencjalnym klientom filozofię elektromobilności wg Mazdy i dać możliwość przetestowania nowej technologii na drogach.

Jazdy testowe w ramach projektu Mazda Experience Days odbywają się w aż 16 miastach Polski, na kilka tygodni przed oficjalnym wprowadzeniem Mazdy MX-30 do salonów sprzedaży. „To pierwsza tak szeroko prowadzona akcja promocyjna dla nowego modelu samochodu, której celem jest zaoferowanie możliwości odbycia jazd testowych w wielu lokalizacjach jeszcze przed oficjalnym debiutem sprzedażowym. Jazdy testowe realizowane są przy udziale z lokalnych dealerów, tak aby klienci zainteresowani w pełni elektryczną Mazdą mogli poznać ją  w najbliższym dla siebie salonie marki.” – deklaruje Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu Mazda Motor Poland.

Wyróżnikiem każdej Mazdy, także elektrycznej MX-30, jest charakterystyczne rozplanowanie wnętrza zaprojektowanego wokół człowieka – z myślą o idealnej pozycji za kierownicą i łatwym, intuicyjnym prowadzeniu. Jazdy testowe w ramach Mazda Experience Days to szansa na poznanie innowacyjnej technologii marki przez osobiste doświadczenie, bezpośredni kontakt z samochodem, który już w chwili otwarcia drzwi typu „Freestyle” i następnie przez cały czas jazdy, aż do opuszczenia pojazdu zapewnia atmosferę ufności i pewności. Jako pierwszy produkcyjny model o napędzie całkowicie elektrycznym (EV), MX-30 jest samochodem otwierającym nowy rozdział w historii marki.

Udział w Mazda Experience Days jest możliwy po zgłoszeniu na stronie  https://elektrycznamazdamx30.pl/  i zapisaniu na wolną godzinę jazdy testowej w wybranym salonie. Można też pojawić się u wybranego Dealera bez zapisów, by statycznie obejrzeć samochód i przymierzyć się do jego wnętrza.

Harmonogram Mazda Experience Days:

 

Data

Dzień tygodnia

Miasto (Nazwa Dealera)

6 sierpnia

czwartek

Warszawa (Mazda Nivette i Mazda Odyssey)

7 sierpnia

piątek

Warszawa (Mazda Bołtowicz);

Lublin (Mazda Matsuoka Motor)

8 sierpnia

sobota

Warszawa (Mazda Bemo Motors);

Kielce (Mazda Matsuoka Motor)

10 sierpnia

poniedziałek

Łódź (Mazda Matsuoka Motor);

Rzeszów (Mazda D&R Czach)

11 sierpnia

wtorek

Toruń (Mazda Bednarscy);

Kraków (Mazda Anndora)

12 sierpnia

środa

Gdynia (Mazda BMG Goworowski);

Sosnowiec (Mazda Mirai Motors)

13 sierpnia

czwartek

Szczecin (Mazda Kozłowski);

Katowice (Mazda Pro-Moto)

14 sierpnia

piątek

Zielona Góra (Mazda Fiałkowski),

Bielsko-Biała (Mazda Auto-Gazda)

17 sierpnia

poniedziałek

Poznań (Mazda Voyager Group);

Wrocław (Mazda Jaremko)

18 sierpnia

wtorek

Poznań (Mazda Bednarscy);
Długołęka (Mazda Grupa Wróbel)

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Estoria PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.