ELICA I DUCATI CORSE BĘDĄ ŚCIGAĆ SIĘ RAZEM W MOTO GP 2024
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Elica, światowy lider w produkcji okapów i płyt kuchennych, ogłasza podpisanie umowy partnerskiej z zespołem wyścigowym Ducati, dotyczącej startów w mistrzostwach świata MotoGP 2024.
Umowa z firmą produkującą motocykle z siedzibą w Borgo Panigale, jednym z symboli „włoskiej doskonałości" na całym świecie i posiadaczem dwóch ostatnich tytułów mistrza świata MotoGP, z motocyklistami Francesco Bagnaią i Eneą Basaninim, została ogłoszona podczas „Campioni in Pista", specjalnej prezentacji zespołu Ducati MotoGP Lenovo Team, która odbyła się w Madonna di Campiglio. Partnerstwo pomiędzy dwiema niekwestionowanymi ikonami włoskiego dorobku technologicznego, które mają podobne korzenie i ścieżki rozwoju zostało zawarte na cały tegoroczny sezon startów w zawodach w randze mistrzostw świata.
Francesco Casoli, Prezes Grupy Elica, powiedział: „Elica podziela z Ducati te same wartości i wspólną historię: dwie firmy z centralnych Włoch, które były w stanie przekształcić się na przestrzeni lat i rozwinąć swoją działalność na międzynarodową skalę, pozostając zawsze wiernymi swoim włoskim korzeniom. Pomysłowość, innowacyjność, design i zdolność do skutecznego kwestionowania konwencji, stanowią fundament działań zarówno Elica, jak i Ducati i pozwalają obu markom na wyróżnienie się na arenie międzynarodowej".
Luigi Dall'Igna, dyrektor generalny Ducati Corse, dodał: „Początek nowych mistrzostw MotoGP 2024 jest bardzo ekscytujący. Nasze pragnienie ponownego sprawdzenia się po wyjątkowym roku jest naprawdę wielkie, tym bardziej, że Elica, kultowa i historyczna włoska marka, będzie w tym roku na naszych motocyklach i u naszego boku. Włoski duch, doskonałość inżynieryjna, design i dbałość o szczegóły to wartości wspólne dla Ducati i Elica. Rozpoczęcie nowej współpracy z partnerem, który jest punktem odniesienia w swojej branży, oznacza posiadanie wspólnej wizji w dążeniu do najlepszych wyników.
Dlatego jesteśmy naprawdę dumni, że możemy umieścić logo Elica na naszych Ducati Desmosedici GP na torach całego świata. Wszystko jest gotowe do ponownego uruchomienia naszych silników 10 marca w Katarze i powrotu do kibicowania razem ze wszystkimi członkami Ducatisti #ForzaDucati!".
W nadchodzącym sezonie logo Elica zostanie umieszczone na owiewce Ducati Desmosedici GP, na kombinezonach zawodników i na strojach zespołów, docierając w ten sposób do coraz większej liczby odbiorców: mistrzostwa MotoGP były transmitowane w telewizji w ponad 200 krajach w 2023 r., przekraczając 2,8 miliona widzów na torach i zyskując 12 miliardów „wyświetleń" na całym świecie.
„To partnerstwo stanowi debiut Elica w świecie sportów motorowych. Jest to inwestycja, która pozwoli nam jeszcze bardziej zwiększyć rozpoznawalność naszej marki na światowych rynkach, a także efektywnie i jednoznacznie dotrzeć do klientów, konsumentów i partnerów, którzy doceniają wartość produktów „Made in Italy" oraz idealną równowagę między designem a wydajnością: kluczowe czynniki, które wielka marka, taka jak Ducati, jest w stanie promować na całym świecie "- skomentował Giulio Cocci, CEO Grupy Elica.
Obecna na rynku od ponad 50 lat, Elica zawdzięcza swój rozwój zdolności do zmiany postrzegania znaczenia kuchni w naszych domach. Elica umiejętnie łączy dbałość o wyrafinowaną estetykę z technologią zapewniającą wydajność i oszczędność energii produkowanych urządzeń. Firma jest europejskim liderem w produkcji silników elektrycznych do urządzeń gospodarstwa domowego i kotłów grzewczych i jest to kolejny sektor, w którym Elica nieustannie inwestuje i wzmacnia swoją obecność
w ostatnich latach.
Elica zadebiutuje u boku Ducati Corse podczas Grand Prix Kataru, które odbędzie się w dniach 8-10 marca 2024 roku.

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie
Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.
Przemysł
Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.
Konsument
Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.