ELICA I DUCATI CORSE BĘDĄ ŚCIGAĆ SIĘ RAZEM W MOTO GP 2024
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Elica, światowy lider w produkcji okapów i płyt kuchennych, ogłasza podpisanie umowy partnerskiej z zespołem wyścigowym Ducati, dotyczącej startów w mistrzostwach świata MotoGP 2024.
Umowa z firmą produkującą motocykle z siedzibą w Borgo Panigale, jednym z symboli „włoskiej doskonałości" na całym świecie i posiadaczem dwóch ostatnich tytułów mistrza świata MotoGP, z motocyklistami Francesco Bagnaią i Eneą Basaninim, została ogłoszona podczas „Campioni in Pista", specjalnej prezentacji zespołu Ducati MotoGP Lenovo Team, która odbyła się w Madonna di Campiglio. Partnerstwo pomiędzy dwiema niekwestionowanymi ikonami włoskiego dorobku technologicznego, które mają podobne korzenie i ścieżki rozwoju zostało zawarte na cały tegoroczny sezon startów w zawodach w randze mistrzostw świata.
Francesco Casoli, Prezes Grupy Elica, powiedział: „Elica podziela z Ducati te same wartości i wspólną historię: dwie firmy z centralnych Włoch, które były w stanie przekształcić się na przestrzeni lat i rozwinąć swoją działalność na międzynarodową skalę, pozostając zawsze wiernymi swoim włoskim korzeniom. Pomysłowość, innowacyjność, design i zdolność do skutecznego kwestionowania konwencji, stanowią fundament działań zarówno Elica, jak i Ducati i pozwalają obu markom na wyróżnienie się na arenie międzynarodowej".
Luigi Dall'Igna, dyrektor generalny Ducati Corse, dodał: „Początek nowych mistrzostw MotoGP 2024 jest bardzo ekscytujący. Nasze pragnienie ponownego sprawdzenia się po wyjątkowym roku jest naprawdę wielkie, tym bardziej, że Elica, kultowa i historyczna włoska marka, będzie w tym roku na naszych motocyklach i u naszego boku. Włoski duch, doskonałość inżynieryjna, design i dbałość o szczegóły to wartości wspólne dla Ducati i Elica. Rozpoczęcie nowej współpracy z partnerem, który jest punktem odniesienia w swojej branży, oznacza posiadanie wspólnej wizji w dążeniu do najlepszych wyników.
Dlatego jesteśmy naprawdę dumni, że możemy umieścić logo Elica na naszych Ducati Desmosedici GP na torach całego świata. Wszystko jest gotowe do ponownego uruchomienia naszych silników 10 marca w Katarze i powrotu do kibicowania razem ze wszystkimi członkami Ducatisti #ForzaDucati!".
W nadchodzącym sezonie logo Elica zostanie umieszczone na owiewce Ducati Desmosedici GP, na kombinezonach zawodników i na strojach zespołów, docierając w ten sposób do coraz większej liczby odbiorców: mistrzostwa MotoGP były transmitowane w telewizji w ponad 200 krajach w 2023 r., przekraczając 2,8 miliona widzów na torach i zyskując 12 miliardów „wyświetleń" na całym świecie.
„To partnerstwo stanowi debiut Elica w świecie sportów motorowych. Jest to inwestycja, która pozwoli nam jeszcze bardziej zwiększyć rozpoznawalność naszej marki na światowych rynkach, a także efektywnie i jednoznacznie dotrzeć do klientów, konsumentów i partnerów, którzy doceniają wartość produktów „Made in Italy" oraz idealną równowagę między designem a wydajnością: kluczowe czynniki, które wielka marka, taka jak Ducati, jest w stanie promować na całym świecie "- skomentował Giulio Cocci, CEO Grupy Elica.
Obecna na rynku od ponad 50 lat, Elica zawdzięcza swój rozwój zdolności do zmiany postrzegania znaczenia kuchni w naszych domach. Elica umiejętnie łączy dbałość o wyrafinowaną estetykę z technologią zapewniającą wydajność i oszczędność energii produkowanych urządzeń. Firma jest europejskim liderem w produkcji silników elektrycznych do urządzeń gospodarstwa domowego i kotłów grzewczych i jest to kolejny sektor, w którym Elica nieustannie inwestuje i wzmacnia swoją obecność
w ostatnich latach.
Elica zadebiutuje u boku Ducati Corse podczas Grand Prix Kataru, które odbędzie się w dniach 8-10 marca 2024 roku.
Zmęczony za kółkiem: nie narażaj siebie i innych
Kobiety w drodze ku zrównoważonej mobilności. Jakie środki transportu preferują?
Goodyear UltraGrip Performance 3 zwycięzcą testu opon zimowych ADAC
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października
Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.
Transport
Branża lotnicza zmaga się z niedoborem kadr. Brakuje przede wszystkim mechaników lotniczych
Według Alton Aviation Consultancy koszty naprawy i remontów silników wzrosły z 31 mld dol. przed pandemią do 58 mld dol. w tym roku. Rośnie też zapotrzebowanie na pracowników – w ciągu najbliższych 20 lat na świecie będzie potrzebnych niemal 770 tys. mechaników lotniczych. Tylko w Polsce już teraz brakuje kilku tysięcy wyspecjalizowanego personelu. – Brak kadr spowalnia nasz rozwój. Obecnie potrzebujemy kilkuset wyspecjalizowanych osób – ocenia Aleksandra Juda, prezes LOT Aircraft Maintenance Services.
Problemy społeczne
Obecna technologia sztucznej inteligencji nie stanowi zagrożenia dla istnienia ludzkości. Nie jest zdolna do samodzielnego myślenia i planowania
Duże modele językowe, takie jak ChatGPT, nie potrafią samodzielnie nabywać nowych umiejętności, rozumować czy planować. Nie stanowią więc egzystencjalnego zagrożenia dla ludzkości – dowiedli naukowcy, którzy przeanalizowali możliwości dużych modeli językowych właśnie pod takim kątem. Nie oznacza to jednak, że narzędzia te nie stanowią żadnego zagrożenia. Wykorzystane niewłaściwie już dziś służą chociażby do szerzenia dezinformacji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.