ELICA I DUCATI CORSE BĘDĄ ŚCIGAĆ SIĘ RAZEM W MOTO GP 2024
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Elica, światowy lider w produkcji okapów i płyt kuchennych, ogłasza podpisanie umowy partnerskiej z zespołem wyścigowym Ducati, dotyczącej startów w mistrzostwach świata MotoGP 2024.
Umowa z firmą produkującą motocykle z siedzibą w Borgo Panigale, jednym z symboli „włoskiej doskonałości" na całym świecie i posiadaczem dwóch ostatnich tytułów mistrza świata MotoGP, z motocyklistami Francesco Bagnaią i Eneą Basaninim, została ogłoszona podczas „Campioni in Pista", specjalnej prezentacji zespołu Ducati MotoGP Lenovo Team, która odbyła się w Madonna di Campiglio. Partnerstwo pomiędzy dwiema niekwestionowanymi ikonami włoskiego dorobku technologicznego, które mają podobne korzenie i ścieżki rozwoju zostało zawarte na cały tegoroczny sezon startów w zawodach w randze mistrzostw świata.
Francesco Casoli, Prezes Grupy Elica, powiedział: „Elica podziela z Ducati te same wartości i wspólną historię: dwie firmy z centralnych Włoch, które były w stanie przekształcić się na przestrzeni lat i rozwinąć swoją działalność na międzynarodową skalę, pozostając zawsze wiernymi swoim włoskim korzeniom. Pomysłowość, innowacyjność, design i zdolność do skutecznego kwestionowania konwencji, stanowią fundament działań zarówno Elica, jak i Ducati i pozwalają obu markom na wyróżnienie się na arenie międzynarodowej".
Luigi Dall'Igna, dyrektor generalny Ducati Corse, dodał: „Początek nowych mistrzostw MotoGP 2024 jest bardzo ekscytujący. Nasze pragnienie ponownego sprawdzenia się po wyjątkowym roku jest naprawdę wielkie, tym bardziej, że Elica, kultowa i historyczna włoska marka, będzie w tym roku na naszych motocyklach i u naszego boku. Włoski duch, doskonałość inżynieryjna, design i dbałość o szczegóły to wartości wspólne dla Ducati i Elica. Rozpoczęcie nowej współpracy z partnerem, który jest punktem odniesienia w swojej branży, oznacza posiadanie wspólnej wizji w dążeniu do najlepszych wyników.
Dlatego jesteśmy naprawdę dumni, że możemy umieścić logo Elica na naszych Ducati Desmosedici GP na torach całego świata. Wszystko jest gotowe do ponownego uruchomienia naszych silników 10 marca w Katarze i powrotu do kibicowania razem ze wszystkimi członkami Ducatisti #ForzaDucati!".
W nadchodzącym sezonie logo Elica zostanie umieszczone na owiewce Ducati Desmosedici GP, na kombinezonach zawodników i na strojach zespołów, docierając w ten sposób do coraz większej liczby odbiorców: mistrzostwa MotoGP były transmitowane w telewizji w ponad 200 krajach w 2023 r., przekraczając 2,8 miliona widzów na torach i zyskując 12 miliardów „wyświetleń" na całym świecie.
„To partnerstwo stanowi debiut Elica w świecie sportów motorowych. Jest to inwestycja, która pozwoli nam jeszcze bardziej zwiększyć rozpoznawalność naszej marki na światowych rynkach, a także efektywnie i jednoznacznie dotrzeć do klientów, konsumentów i partnerów, którzy doceniają wartość produktów „Made in Italy" oraz idealną równowagę między designem a wydajnością: kluczowe czynniki, które wielka marka, taka jak Ducati, jest w stanie promować na całym świecie "- skomentował Giulio Cocci, CEO Grupy Elica.
Obecna na rynku od ponad 50 lat, Elica zawdzięcza swój rozwój zdolności do zmiany postrzegania znaczenia kuchni w naszych domach. Elica umiejętnie łączy dbałość o wyrafinowaną estetykę z technologią zapewniającą wydajność i oszczędność energii produkowanych urządzeń. Firma jest europejskim liderem w produkcji silników elektrycznych do urządzeń gospodarstwa domowego i kotłów grzewczych i jest to kolejny sektor, w którym Elica nieustannie inwestuje i wzmacnia swoją obecność
w ostatnich latach.
Elica zadebiutuje u boku Ducati Corse podczas Grand Prix Kataru, które odbędzie się w dniach 8-10 marca 2024 roku.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.