ELICA I DUCATI CORSE BĘDĄ ŚCIGAĆ SIĘ RAZEM W MOTO GP 2024
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Elica, światowy lider w produkcji okapów i płyt kuchennych, ogłasza podpisanie umowy partnerskiej z zespołem wyścigowym Ducati, dotyczącej startów w mistrzostwach świata MotoGP 2024.
Umowa z firmą produkującą motocykle z siedzibą w Borgo Panigale, jednym z symboli „włoskiej doskonałości" na całym świecie i posiadaczem dwóch ostatnich tytułów mistrza świata MotoGP, z motocyklistami Francesco Bagnaią i Eneą Basaninim, została ogłoszona podczas „Campioni in Pista", specjalnej prezentacji zespołu Ducati MotoGP Lenovo Team, która odbyła się w Madonna di Campiglio. Partnerstwo pomiędzy dwiema niekwestionowanymi ikonami włoskiego dorobku technologicznego, które mają podobne korzenie i ścieżki rozwoju zostało zawarte na cały tegoroczny sezon startów w zawodach w randze mistrzostw świata.
Francesco Casoli, Prezes Grupy Elica, powiedział: „Elica podziela z Ducati te same wartości i wspólną historię: dwie firmy z centralnych Włoch, które były w stanie przekształcić się na przestrzeni lat i rozwinąć swoją działalność na międzynarodową skalę, pozostając zawsze wiernymi swoim włoskim korzeniom. Pomysłowość, innowacyjność, design i zdolność do skutecznego kwestionowania konwencji, stanowią fundament działań zarówno Elica, jak i Ducati i pozwalają obu markom na wyróżnienie się na arenie międzynarodowej".
Luigi Dall'Igna, dyrektor generalny Ducati Corse, dodał: „Początek nowych mistrzostw MotoGP 2024 jest bardzo ekscytujący. Nasze pragnienie ponownego sprawdzenia się po wyjątkowym roku jest naprawdę wielkie, tym bardziej, że Elica, kultowa i historyczna włoska marka, będzie w tym roku na naszych motocyklach i u naszego boku. Włoski duch, doskonałość inżynieryjna, design i dbałość o szczegóły to wartości wspólne dla Ducati i Elica. Rozpoczęcie nowej współpracy z partnerem, który jest punktem odniesienia w swojej branży, oznacza posiadanie wspólnej wizji w dążeniu do najlepszych wyników.
Dlatego jesteśmy naprawdę dumni, że możemy umieścić logo Elica na naszych Ducati Desmosedici GP na torach całego świata. Wszystko jest gotowe do ponownego uruchomienia naszych silników 10 marca w Katarze i powrotu do kibicowania razem ze wszystkimi członkami Ducatisti #ForzaDucati!".
W nadchodzącym sezonie logo Elica zostanie umieszczone na owiewce Ducati Desmosedici GP, na kombinezonach zawodników i na strojach zespołów, docierając w ten sposób do coraz większej liczby odbiorców: mistrzostwa MotoGP były transmitowane w telewizji w ponad 200 krajach w 2023 r., przekraczając 2,8 miliona widzów na torach i zyskując 12 miliardów „wyświetleń" na całym świecie.
„To partnerstwo stanowi debiut Elica w świecie sportów motorowych. Jest to inwestycja, która pozwoli nam jeszcze bardziej zwiększyć rozpoznawalność naszej marki na światowych rynkach, a także efektywnie i jednoznacznie dotrzeć do klientów, konsumentów i partnerów, którzy doceniają wartość produktów „Made in Italy" oraz idealną równowagę między designem a wydajnością: kluczowe czynniki, które wielka marka, taka jak Ducati, jest w stanie promować na całym świecie "- skomentował Giulio Cocci, CEO Grupy Elica.
Obecna na rynku od ponad 50 lat, Elica zawdzięcza swój rozwój zdolności do zmiany postrzegania znaczenia kuchni w naszych domach. Elica umiejętnie łączy dbałość o wyrafinowaną estetykę z technologią zapewniającą wydajność i oszczędność energii produkowanych urządzeń. Firma jest europejskim liderem w produkcji silników elektrycznych do urządzeń gospodarstwa domowego i kotłów grzewczych i jest to kolejny sektor, w którym Elica nieustannie inwestuje i wzmacnia swoją obecność
w ostatnich latach.
Elica zadebiutuje u boku Ducati Corse podczas Grand Prix Kataru, które odbędzie się w dniach 8-10 marca 2024 roku.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.