ELICA I DUCATI CORSE BĘDĄ ŚCIGAĆ SIĘ RAZEM W MOTO GP 2024
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Elica, światowy lider w produkcji okapów i płyt kuchennych, ogłasza podpisanie umowy partnerskiej z zespołem wyścigowym Ducati, dotyczącej startów w mistrzostwach świata MotoGP 2024.
Umowa z firmą produkującą motocykle z siedzibą w Borgo Panigale, jednym z symboli „włoskiej doskonałości" na całym świecie i posiadaczem dwóch ostatnich tytułów mistrza świata MotoGP, z motocyklistami Francesco Bagnaią i Eneą Basaninim, została ogłoszona podczas „Campioni in Pista", specjalnej prezentacji zespołu Ducati MotoGP Lenovo Team, która odbyła się w Madonna di Campiglio. Partnerstwo pomiędzy dwiema niekwestionowanymi ikonami włoskiego dorobku technologicznego, które mają podobne korzenie i ścieżki rozwoju zostało zawarte na cały tegoroczny sezon startów w zawodach w randze mistrzostw świata.
Francesco Casoli, Prezes Grupy Elica, powiedział: „Elica podziela z Ducati te same wartości i wspólną historię: dwie firmy z centralnych Włoch, które były w stanie przekształcić się na przestrzeni lat i rozwinąć swoją działalność na międzynarodową skalę, pozostając zawsze wiernymi swoim włoskim korzeniom. Pomysłowość, innowacyjność, design i zdolność do skutecznego kwestionowania konwencji, stanowią fundament działań zarówno Elica, jak i Ducati i pozwalają obu markom na wyróżnienie się na arenie międzynarodowej".
Luigi Dall'Igna, dyrektor generalny Ducati Corse, dodał: „Początek nowych mistrzostw MotoGP 2024 jest bardzo ekscytujący. Nasze pragnienie ponownego sprawdzenia się po wyjątkowym roku jest naprawdę wielkie, tym bardziej, że Elica, kultowa i historyczna włoska marka, będzie w tym roku na naszych motocyklach i u naszego boku. Włoski duch, doskonałość inżynieryjna, design i dbałość o szczegóły to wartości wspólne dla Ducati i Elica. Rozpoczęcie nowej współpracy z partnerem, który jest punktem odniesienia w swojej branży, oznacza posiadanie wspólnej wizji w dążeniu do najlepszych wyników.
Dlatego jesteśmy naprawdę dumni, że możemy umieścić logo Elica na naszych Ducati Desmosedici GP na torach całego świata. Wszystko jest gotowe do ponownego uruchomienia naszych silników 10 marca w Katarze i powrotu do kibicowania razem ze wszystkimi członkami Ducatisti #ForzaDucati!".
W nadchodzącym sezonie logo Elica zostanie umieszczone na owiewce Ducati Desmosedici GP, na kombinezonach zawodników i na strojach zespołów, docierając w ten sposób do coraz większej liczby odbiorców: mistrzostwa MotoGP były transmitowane w telewizji w ponad 200 krajach w 2023 r., przekraczając 2,8 miliona widzów na torach i zyskując 12 miliardów „wyświetleń" na całym świecie.
„To partnerstwo stanowi debiut Elica w świecie sportów motorowych. Jest to inwestycja, która pozwoli nam jeszcze bardziej zwiększyć rozpoznawalność naszej marki na światowych rynkach, a także efektywnie i jednoznacznie dotrzeć do klientów, konsumentów i partnerów, którzy doceniają wartość produktów „Made in Italy" oraz idealną równowagę między designem a wydajnością: kluczowe czynniki, które wielka marka, taka jak Ducati, jest w stanie promować na całym świecie "- skomentował Giulio Cocci, CEO Grupy Elica.
Obecna na rynku od ponad 50 lat, Elica zawdzięcza swój rozwój zdolności do zmiany postrzegania znaczenia kuchni w naszych domach. Elica umiejętnie łączy dbałość o wyrafinowaną estetykę z technologią zapewniającą wydajność i oszczędność energii produkowanych urządzeń. Firma jest europejskim liderem w produkcji silników elektrycznych do urządzeń gospodarstwa domowego i kotłów grzewczych i jest to kolejny sektor, w którym Elica nieustannie inwestuje i wzmacnia swoją obecność
w ostatnich latach.
Elica zadebiutuje u boku Ducati Corse podczas Grand Prix Kataru, które odbędzie się w dniach 8-10 marca 2024 roku.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.