Elit Polska ogłasza akcję promocyjną „Letnia Liga Zakupowa”
Elit Polska ogłasza letnią akcję promocyjną „Letnia Liga Zakupowa” skierowaną do sklepów i warsztatów samochodowych. Akcja potrwa od 1 lipca do 30 września 2020 r. Za dokonany w czasie trwania akcji obrót będzie można otrzymać atrakcyjne nagrody.
W akcji wezmą udział najbardziej znani dostawcy części samochodowych w Polsce oraz na świecie. Złoci Partnerzy akcji to: Castrol, Centra, MANN-FILTER oraz KYB.
Specjalnie zaprojektowany system dostępny dla klienta po zalogowaniu w katalogu ELIT Polska* pokaże uczestnikowi akcji jaki obrót udało mu się dotychczas zebrać́, na którym progu nagród obecnie się znajduje i jakich zakupów musi jeszcze dokonać aby “wspiąć się” na wyższy poziom. Stopień zaawansowania ukazany jest w formie graficznej i wyraźnie zaznaczony poprzez podświetlenie na koncie każdego klienta.
„Klienci bazując na wyświetlonym w programie zamówieniowym targecie określają cel w postaci nagrody, jaką chcą osiągnąć. Następnie przez okres 3 miesięcy dokonują zakupów w katalogu zamówieniowym ELIT Polska. Po zakończeniu akcji mają możliwość odbioru jednej nagrody z odpowiedniego progu, na którym się znaleźli. Jeżeli uczestnik nie osiągnie zakładanego celu, ma możliwość wyboru nagrody z niższego pułapu” – wyjaśnia Anna Cebeńko, Marketing Manager w ELIT Polska.
W skład nagród wchodzą m.in. weekend w SPA w Polsce, zestawy sportowe, wyposażenie warsztatu, gadżety oraz rowery. W każdym progu zakupowym klient po zakończonej promocji ma do wyboru 1 z 4 nagród. Na wybór nagrody klient posiada 7 dni roboczych. Po tym czasie nagroda jest wysyłana lub przekazywana klientowi przez jego Opiekuna Handlowego.
Regulamin oraz szczegóły promocji „Letnia Liga Zakupowa” będą już niebawem dostępne w katalogu zamówieniowym.
Chcesz być klientem ELIT Polska ale nie masz dostępu do katalogu? Skontaktuj się z nami na kontakt@elitpolska.pl.

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.