Komunikaty PR

Elit Polska ogłasza akcję promocyjną „Letnia Liga Zakupowa”

2020-06-29  |  09:00
Biuro prasowe

 

Elit Polska ogłasza letnią akcję promocyjną „Letnia Liga Zakupowa” skierowaną do sklepów i warsztatów samochodowych. Akcja potrwa od 1 lipca do 30 września 2020 r. Za dokonany w czasie trwania akcji obrót będzie można otrzymać atrakcyjne nagrody.

W akcji wezmą udział najbardziej znani dostawcy części samochodowych w Polsce oraz na świecie. Złoci Partnerzy akcji to: Castrol, Centra, MANN-FILTER oraz KYB.

Specjalnie zaprojektowany system dostępny dla klienta po zalogowaniu w katalogu ELIT Polska* pokaże uczestnikowi akcji jaki obrót udało mu się dotychczas zebrać́, na którym progu nagród obecnie się znajduje i jakich zakupów musi jeszcze dokonać aby “wspiąć się” na wyższy poziom. Stopień zaawansowania ukazany jest w formie graficznej i wyraźnie zaznaczony poprzez podświetlenie na koncie każdego klienta.

„Klienci bazując na wyświetlonym w programie zamówieniowym targecie określają cel w postaci nagrody, jaką chcą osiągnąć. Następnie przez okres 3 miesięcy dokonują zakupów w katalogu zamówieniowym ELIT Polska. Po zakończeniu akcji mają możliwość odbioru jednej nagrody z odpowiedniego progu, na którym się znaleźli. Jeżeli uczestnik nie osiągnie zakładanego celu, ma możliwość wyboru nagrody z niższego pułapu” – wyjaśnia Anna Cebeńko, Marketing Manager w ELIT Polska.

W skład nagród wchodzą m.in. weekend w SPA w Polsce, zestawy sportowe, wyposażenie warsztatu, gadżety oraz rowery. W każdym progu zakupowym klient po zakończonej promocji ma do wyboru 1 z 4 nagród. Na wybór nagrody klient posiada 7 dni roboczych. Po tym czasie nagroda jest wysyłana lub przekazywana klientowi przez jego Opiekuna Handlowego.

Regulamin oraz szczegóły promocji „Letnia Liga Zakupowa” będą już niebawem dostępne w katalogu zamówieniowym.

Chcesz być klientem ELIT Polska ale nie masz dostępu do katalogu? Skontaktuj się z nami na kontakt@elitpolska.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.