Elit Polska ogłasza akcję promocyjną „Letnia Liga Zakupowa”
Elit Polska ogłasza letnią akcję promocyjną „Letnia Liga Zakupowa” skierowaną do sklepów i warsztatów samochodowych. Akcja potrwa od 1 lipca do 30 września 2020 r. Za dokonany w czasie trwania akcji obrót będzie można otrzymać atrakcyjne nagrody.
W akcji wezmą udział najbardziej znani dostawcy części samochodowych w Polsce oraz na świecie. Złoci Partnerzy akcji to: Castrol, Centra, MANN-FILTER oraz KYB.
Specjalnie zaprojektowany system dostępny dla klienta po zalogowaniu w katalogu ELIT Polska* pokaże uczestnikowi akcji jaki obrót udało mu się dotychczas zebrać́, na którym progu nagród obecnie się znajduje i jakich zakupów musi jeszcze dokonać aby “wspiąć się” na wyższy poziom. Stopień zaawansowania ukazany jest w formie graficznej i wyraźnie zaznaczony poprzez podświetlenie na koncie każdego klienta.
„Klienci bazując na wyświetlonym w programie zamówieniowym targecie określają cel w postaci nagrody, jaką chcą osiągnąć. Następnie przez okres 3 miesięcy dokonują zakupów w katalogu zamówieniowym ELIT Polska. Po zakończeniu akcji mają możliwość odbioru jednej nagrody z odpowiedniego progu, na którym się znaleźli. Jeżeli uczestnik nie osiągnie zakładanego celu, ma możliwość wyboru nagrody z niższego pułapu” – wyjaśnia Anna Cebeńko, Marketing Manager w ELIT Polska.
W skład nagród wchodzą m.in. weekend w SPA w Polsce, zestawy sportowe, wyposażenie warsztatu, gadżety oraz rowery. W każdym progu zakupowym klient po zakończonej promocji ma do wyboru 1 z 4 nagród. Na wybór nagrody klient posiada 7 dni roboczych. Po tym czasie nagroda jest wysyłana lub przekazywana klientowi przez jego Opiekuna Handlowego.
Regulamin oraz szczegóły promocji „Letnia Liga Zakupowa” będą już niebawem dostępne w katalogu zamówieniowym.
Chcesz być klientem ELIT Polska ale nie masz dostępu do katalogu? Skontaktuj się z nami na kontakt@elitpolska.pl.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.