Komunikaty PR

Elocity partnerem EV Klub Polska

2024-03-18  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Stefaniak-Zubko
Elocity sp z.o.o.

ul. Wolnica 13/10
31-060 Kraków
a.stefaniakzubko|elo.city| |a.stefaniakzubko|elo.city
663726101
elo.city

Ta wiadomość ucieszy kierowców samochodów elektrycznych: Elocity i EV Klub Polska łączą siły! Dzięki tej współpracy na członków EV Klubu czekać będzie jeszcze więcej benefitów od topowych firm z branży elektromobilności.

EV Klub Polska to obecnie największa w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej społeczność elektromobilnych, którzy regularnie spotykają się, wymieniają doświadczeniami i łączą świadome użytkowanie aut EV ze zrównoważonym stylem życia. To również jeden z członków założycieli Global EV Drivers Alliance (GEVA), czyli międzynarodowego sojuszu, który zrzesza obecnie 60 klubów użytkowników EV z 35 krajów, jednocząc ponad 320 tysięcy użytkowników bezemisyjnych pojazdów. 

Celem EV Klubu Polska jest rozwój zrównoważonego transportu i działanie na rzecz użytkowników samochodów elektrycznych, w tym wsparcie ich w tańszej i efektywnej eksploatacji aut. Jednym ze sposób na realizację tej misji są oferowane klubowiczom benefity od partnerów EV Klub Polska. Z kolei cykliczne zloty społeczności EV Klub zapewniają wymianę doświadczeń i budowanie relacji.  

Nasi członkowie to osoby zorientowane na nowe technologie i innowacje, którym bliska jest także troska o środowisko naturalne - mówi Łukasz Lewandowski, prezes EV Klub Polska. – Klubowicze są bardzo aktywni i zaangażowani. Mają znaczny wpływ na kształtowanie się rynku elektromobilności w Polsce i wysoką świadomość konsumencką. Chętnie otwierają się na nowinki transportowe oraz dzielą swoimi opiniami i wiedzą - podkreśla Lewandowski.  

Społeczność, która od ponad trzech lat skupia użytkowników aut elektrycznych w naszym kraju, liczy w tej chwili ponad 6000 osób, ale liczba członków stale rośnie. Tym, co ich przyciąga – oprócz zamiłowania do aut zeroemisyjnych – jest aplikacja EV Klub Polska. Można w niej znaleźć newsy, testy aut elektrycznych, artykuły i analizy cenników, mapę ogólnodostępnych stacji ładowania wszystkich operatorów oraz atrakcyjne zniżki na ładowania, użytkowanie auta, a nawet przydomowe stacje EV. Do grona partnerów oferujących specjalne rabaty dołączyło właśnie Elocity. 

Elocity i EV Klub Polska. Skorzystają także operatorzy stacji ładowania 

Elocity to spółka dostarczająca autorską technologię zarządzania infrastrukturą ładowania aut elektrycznych i sprzedaży usług ładowania. Dla kierowców Elocity to popularna aplikacja, w której znajdą aż 1000 stacji ogólnodostępnych ponad 280 operatorów. Korzysta z niej ponad 38 000 użytkowników, ceniących także innowacyjne funkcjonalności aplikacji, takie jak automatyczne powiadomienia o zwalniających się portach ładowania, czy rozwijana obecnie usługa płatności za ładowanie za pomocą terminala z możliwością automatycznego generowania faktur i raportów. 

Nie ma rozwoju elektromobilności bez bliskiego kontaktu z użytkownikami aut elektrycznych - mówi Adrian Nocuń, współzałożyciel Elocity.  – Współpraca z EV Klub Polska to dla nas świetna okazja, by wsłuchać się w głos osób jeżdżących elektrykami, jeszcze lepiej poznać ich potrzeby i na bieżąco na nie reagować. A także zachęcić do korzystania ze stale rosnącej infrastruktury ładowania, którą Elocity zaopatruje w rozwiązania technologiczne - dodaje Adrian Nocuń. 

Jednak połączenie sił Elocity i EV Klub Polska ucieszy nie tylko kierowców aut elektrycznych. Na tej współpracy skorzystają również obecni i przyszli partnerzy Elocity. Z myślą o poszerzeniu możliwości promocji sieci klientów White Label, Elocity wraz z EV Klub Polska zaoferuje szeroki wachlarz działań wspierających zrównoważoną mobilność m.in. poprzez system benefitów dla użytkowników EV Klub Polska. Proponowane rozwiązanie obejmuje też raporty z przeprowadzonych akcji promocyjnych, w tym informację o zasięgach realizowanych działań.   

EV Klub Polska przy wsparciu Elocity umożliwia również podejmowanie działań na rzecz niskoemisyjnego transportu podmiotom nie posiadającym własnej sieci ładowania, poprzez wejście w rolę sponsora benefitów dla członków EV Klub Polska. 

Dzięki elastyczności naszego oprogramowania dostarczamy członkom EV Klub Polska nie tylko kupony na stacje widoczne w aplikacji Elocity, ale również umożliwiamy taką opcję naszym klientom White Label i innym dużym klientom sieciowym obsługiwanym przez nas  - wyjaśnia Adrian Nocuń. - Wychodzimy naprzeciw zarówno potrzebom użytkowników, jak i operatorów stacji - zaznacza współzałożyciel Elocity. 

Kupony na ładowanie na stacjach widocznych w aplikacji Elocity będą dostępne w aplikacji EV Klub Polska od 1 kwietnia 2024 roku. Aby z nich skorzystać, wystarczy zainstalować aplikację EV Klub Polska i założyć konto. Kupony dla klubowiczów będą generowane co miesiąc. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Elocity sp z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja PETRONAS sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie Biuro prasowe
2024-08-21 | 10:00

PETRONAS sponsorem targów motoryzacyjnych w Turynie

Santena (Turyn), 21.08.2024 - PETRONAS Lubricants International (PLI) z dumą ogłasza zostanie sponsorem i udział w 2024 Turin Motor Show, który odbędzie się w dniach 13-15 września w
Motoryzacja Clarios zainwestuje około 200 mln euro w produkcję nowoczesnych akumulatorów
2024-08-19 | 12:00

Clarios zainwestuje około 200 mln euro w produkcję nowoczesnych akumulatorów

W regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) Clarios posiada 13 zakładów produkcyjnych oraz dwa centra recyclingu. Inwestycje te są częścią globalnej strategii Clarios,
Motoryzacja Polacy kupują o ponad ⅓ więcej motocykli – austriacki Brixton w stylu retro
2024-08-13 | 14:45

Polacy kupują o ponad ⅓ więcej motocykli – austriacki Brixton w stylu retro

Liczba rejestrowanych w Polsce motocykli jest w tym roku wyższa o ponad ⅓ względem ubiegłego roku. O ponad ¼ wzrosła także liczba jednośladów sprowadzanych z zagranicy. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Kosmiczne śmieci są coraz większym problemem. Ich obecność na orbicie generuje znaczne koszty

Liczba kosmicznych odpadów stale rośnie. Ich źródłem są obiekty, które zostały wysłane w kosmos, zakończyły misję lub uległy rozpadowi. Krążące w przestrzeni kosmicznej fragmenty tych obiektów stwarzają ryzyko kolizji z tymi, które są obecnie eksploatowane. Unikanie takich zdarzeń wiąże się z koniecznością ponoszenia wydatków na monitoring zagrożeń czy zwiększeniem zużycia paliwa poprzez obieranie niekolizyjnych kursów. Jednym ze sposobów na zmniejszenie tego problemu jest wydłużenie eksploatacji obiektów poprzez ich tankowanie na orbicie. Polacy pracują nad taką technologią.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.