Elocity partnerem EV Klub Polska

Agnieszka Stefaniak-Zubko
Elocity sp z.o.o.
ul. Wolnica 13/10
31-060 Kraków
a.stefaniakzubko|elo.city| |a.stefaniakzubko|elo.city
663726101
elo.city
Ta wiadomość ucieszy kierowców samochodów elektrycznych: Elocity i EV Klub Polska łączą siły! Dzięki tej współpracy na członków EV Klubu czekać będzie jeszcze więcej benefitów od topowych firm z branży elektromobilności.
EV Klub Polska to obecnie największa w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej społeczność elektromobilnych, którzy regularnie spotykają się, wymieniają doświadczeniami i łączą świadome użytkowanie aut EV ze zrównoważonym stylem życia. To również jeden z członków założycieli Global EV Drivers Alliance (GEVA), czyli międzynarodowego sojuszu, który zrzesza obecnie 60 klubów użytkowników EV z 35 krajów, jednocząc ponad 320 tysięcy użytkowników bezemisyjnych pojazdów.
Celem EV Klubu Polska jest rozwój zrównoważonego transportu i działanie na rzecz użytkowników samochodów elektrycznych, w tym wsparcie ich w tańszej i efektywnej eksploatacji aut. Jednym ze sposób na realizację tej misji są oferowane klubowiczom benefity od partnerów EV Klub Polska. Z kolei cykliczne zloty społeczności EV Klub zapewniają wymianę doświadczeń i budowanie relacji.
– Nasi członkowie to osoby zorientowane na nowe technologie i innowacje, którym bliska jest także troska o środowisko naturalne - mówi Łukasz Lewandowski, prezes EV Klub Polska. – Klubowicze są bardzo aktywni i zaangażowani. Mają znaczny wpływ na kształtowanie się rynku elektromobilności w Polsce i wysoką świadomość konsumencką. Chętnie otwierają się na nowinki transportowe oraz dzielą swoimi opiniami i wiedzą - podkreśla Lewandowski.
Społeczność, która od ponad trzech lat skupia użytkowników aut elektrycznych w naszym kraju, liczy w tej chwili ponad 6000 osób, ale liczba członków stale rośnie. Tym, co ich przyciąga – oprócz zamiłowania do aut zeroemisyjnych – jest aplikacja EV Klub Polska. Można w niej znaleźć newsy, testy aut elektrycznych, artykuły i analizy cenników, mapę ogólnodostępnych stacji ładowania wszystkich operatorów oraz atrakcyjne zniżki na ładowania, użytkowanie auta, a nawet przydomowe stacje EV. Do grona partnerów oferujących specjalne rabaty dołączyło właśnie Elocity.
Elocity i EV Klub Polska. Skorzystają także operatorzy stacji ładowania
Elocity to spółka dostarczająca autorską technologię zarządzania infrastrukturą ładowania aut elektrycznych i sprzedaży usług ładowania. Dla kierowców Elocity to popularna aplikacja, w której znajdą aż 1000 stacji ogólnodostępnych ponad 280 operatorów. Korzysta z niej ponad 38 000 użytkowników, ceniących także innowacyjne funkcjonalności aplikacji, takie jak automatyczne powiadomienia o zwalniających się portach ładowania, czy rozwijana obecnie usługa płatności za ładowanie za pomocą terminala z możliwością automatycznego generowania faktur i raportów.
– Nie ma rozwoju elektromobilności bez bliskiego kontaktu z użytkownikami aut elektrycznych - mówi Adrian Nocuń, współzałożyciel Elocity. – Współpraca z EV Klub Polska to dla nas świetna okazja, by wsłuchać się w głos osób jeżdżących elektrykami, jeszcze lepiej poznać ich potrzeby i na bieżąco na nie reagować. A także zachęcić do korzystania ze stale rosnącej infrastruktury ładowania, którą Elocity zaopatruje w rozwiązania technologiczne - dodaje Adrian Nocuń.
Jednak połączenie sił Elocity i EV Klub Polska ucieszy nie tylko kierowców aut elektrycznych. Na tej współpracy skorzystają również obecni i przyszli partnerzy Elocity. Z myślą o poszerzeniu możliwości promocji sieci klientów White Label, Elocity wraz z EV Klub Polska zaoferuje szeroki wachlarz działań wspierających zrównoważoną mobilność m.in. poprzez system benefitów dla użytkowników EV Klub Polska. Proponowane rozwiązanie obejmuje też raporty z przeprowadzonych akcji promocyjnych, w tym informację o zasięgach realizowanych działań.
EV Klub Polska przy wsparciu Elocity umożliwia również podejmowanie działań na rzecz niskoemisyjnego transportu podmiotom nie posiadającym własnej sieci ładowania, poprzez wejście w rolę sponsora benefitów dla członków EV Klub Polska.
– Dzięki elastyczności naszego oprogramowania dostarczamy członkom EV Klub Polska nie tylko kupony na stacje widoczne w aplikacji Elocity, ale również umożliwiamy taką opcję naszym klientom White Label i innym dużym klientom sieciowym obsługiwanym przez nas - wyjaśnia Adrian Nocuń. - Wychodzimy naprzeciw zarówno potrzebom użytkowników, jak i operatorów stacji - zaznacza współzałożyciel Elocity.
Kupony na ładowanie na stacjach widocznych w aplikacji Elocity będą dostępne w aplikacji EV Klub Polska od 1 kwietnia 2024 roku. Aby z nich skorzystać, wystarczy zainstalować aplikację EV Klub Polska i założyć konto. Kupony dla klubowiczów będą generowane co miesiąc.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.