Komunikaty PR

Elocity partnerem EV Klub Polska

2024-03-18  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agnieszka Stefaniak-Zubko
Elocity sp z.o.o.

ul. Wolnica 13/10
31-060 Kraków
a.stefaniakzubko|elo.city| |a.stefaniakzubko|elo.city
663726101
elo.city

Ta wiadomość ucieszy kierowców samochodów elektrycznych: Elocity i EV Klub Polska łączą siły! Dzięki tej współpracy na członków EV Klubu czekać będzie jeszcze więcej benefitów od topowych firm z branży elektromobilności.

EV Klub Polska to obecnie największa w kraju i regionie Europy Środkowo-Wschodniej społeczność elektromobilnych, którzy regularnie spotykają się, wymieniają doświadczeniami i łączą świadome użytkowanie aut EV ze zrównoważonym stylem życia. To również jeden z członków założycieli Global EV Drivers Alliance (GEVA), czyli międzynarodowego sojuszu, który zrzesza obecnie 60 klubów użytkowników EV z 35 krajów, jednocząc ponad 320 tysięcy użytkowników bezemisyjnych pojazdów. 

Celem EV Klubu Polska jest rozwój zrównoważonego transportu i działanie na rzecz użytkowników samochodów elektrycznych, w tym wsparcie ich w tańszej i efektywnej eksploatacji aut. Jednym ze sposób na realizację tej misji są oferowane klubowiczom benefity od partnerów EV Klub Polska. Z kolei cykliczne zloty społeczności EV Klub zapewniają wymianę doświadczeń i budowanie relacji.  

Nasi członkowie to osoby zorientowane na nowe technologie i innowacje, którym bliska jest także troska o środowisko naturalne - mówi Łukasz Lewandowski, prezes EV Klub Polska. – Klubowicze są bardzo aktywni i zaangażowani. Mają znaczny wpływ na kształtowanie się rynku elektromobilności w Polsce i wysoką świadomość konsumencką. Chętnie otwierają się na nowinki transportowe oraz dzielą swoimi opiniami i wiedzą - podkreśla Lewandowski.  

Społeczność, która od ponad trzech lat skupia użytkowników aut elektrycznych w naszym kraju, liczy w tej chwili ponad 6000 osób, ale liczba członków stale rośnie. Tym, co ich przyciąga – oprócz zamiłowania do aut zeroemisyjnych – jest aplikacja EV Klub Polska. Można w niej znaleźć newsy, testy aut elektrycznych, artykuły i analizy cenników, mapę ogólnodostępnych stacji ładowania wszystkich operatorów oraz atrakcyjne zniżki na ładowania, użytkowanie auta, a nawet przydomowe stacje EV. Do grona partnerów oferujących specjalne rabaty dołączyło właśnie Elocity. 

Elocity i EV Klub Polska. Skorzystają także operatorzy stacji ładowania 

Elocity to spółka dostarczająca autorską technologię zarządzania infrastrukturą ładowania aut elektrycznych i sprzedaży usług ładowania. Dla kierowców Elocity to popularna aplikacja, w której znajdą aż 1000 stacji ogólnodostępnych ponad 280 operatorów. Korzysta z niej ponad 38 000 użytkowników, ceniących także innowacyjne funkcjonalności aplikacji, takie jak automatyczne powiadomienia o zwalniających się portach ładowania, czy rozwijana obecnie usługa płatności za ładowanie za pomocą terminala z możliwością automatycznego generowania faktur i raportów. 

Nie ma rozwoju elektromobilności bez bliskiego kontaktu z użytkownikami aut elektrycznych - mówi Adrian Nocuń, współzałożyciel Elocity.  – Współpraca z EV Klub Polska to dla nas świetna okazja, by wsłuchać się w głos osób jeżdżących elektrykami, jeszcze lepiej poznać ich potrzeby i na bieżąco na nie reagować. A także zachęcić do korzystania ze stale rosnącej infrastruktury ładowania, którą Elocity zaopatruje w rozwiązania technologiczne - dodaje Adrian Nocuń. 

Jednak połączenie sił Elocity i EV Klub Polska ucieszy nie tylko kierowców aut elektrycznych. Na tej współpracy skorzystają również obecni i przyszli partnerzy Elocity. Z myślą o poszerzeniu możliwości promocji sieci klientów White Label, Elocity wraz z EV Klub Polska zaoferuje szeroki wachlarz działań wspierających zrównoważoną mobilność m.in. poprzez system benefitów dla użytkowników EV Klub Polska. Proponowane rozwiązanie obejmuje też raporty z przeprowadzonych akcji promocyjnych, w tym informację o zasięgach realizowanych działań.   

EV Klub Polska przy wsparciu Elocity umożliwia również podejmowanie działań na rzecz niskoemisyjnego transportu podmiotom nie posiadającym własnej sieci ładowania, poprzez wejście w rolę sponsora benefitów dla członków EV Klub Polska. 

Dzięki elastyczności naszego oprogramowania dostarczamy członkom EV Klub Polska nie tylko kupony na stacje widoczne w aplikacji Elocity, ale również umożliwiamy taką opcję naszym klientom White Label i innym dużym klientom sieciowym obsługiwanym przez nas  - wyjaśnia Adrian Nocuń. - Wychodzimy naprzeciw zarówno potrzebom użytkowników, jak i operatorów stacji - zaznacza współzałożyciel Elocity. 

Kupony na ładowanie na stacjach widocznych w aplikacji Elocity będą dostępne w aplikacji EV Klub Polska od 1 kwietnia 2024 roku. Aby z nich skorzystać, wystarczy zainstalować aplikację EV Klub Polska i założyć konto. Kupony dla klubowiczów będą generowane co miesiąc. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Elocity sp z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.