FUCHS SE i Mercedes-Benz AG ogłaszają strategiczne partnerstwo biznesowe
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
FUCHS SE i Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts ogłosiły współpracę, która zapewni wspieranie innowacji, technologii i zrównoważonego rozwoju w obsłudze posprzedażnej. To ważny krok naprzód w rozwoju technologii i jakości w sektorze automotive.
Partnerstwo między Grupą FUCHS, największym na świecie niezależnym dostawcą rozwiązań smarnych, a Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts, znanym z globalnej sieci serwisowej Mercedes-Benz, ma na celu na nowo zdefiniować standardy smarowania w motoryzacji. Będzie ono sprzyjało przede wszystkim zwiększonej wydajności biznesowej poprzez dostarczanie przez FUCHS rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów Mercedes-Benz. W procesie tym obie firmy wykorzystają swoją wiedzę i doświadczenie, aby opracować innowacyjne rozwiązania, które będą miały wpływ na osiągi pojazdów, przy jednoczesnym zrównoważonym wpływie na środowisko.
– W Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts naszym głównym priorytetem jest zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji klientów, dbając o ich pojazdy poprzez oferowanie wysokowydajnych, innowacyjnych i bardziej zrównoważonych produktów. Nasze strategiczne partnerstwo z FUCHS SE to ekscytująca okazja do dalszego wywiązywania się z naszych zobowiązań wobec naszych klientów poprzez współpracę nad innowacyjnymi technologiami, które będą kształtować przyszłość motoryzacji i doświadczeń klientów – powiedział Andreas Jörg, dyrektor działu Service & Parts Business oraz Warranty & Goodwill Mercedes-Benz Cars w Mercedes-Benz Group AG.
FUCHS SE zdecydowanie podziela odczucia dotyczące potencjalnego wpływu tego partnerstwa na branżę.
– Jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia sił z Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts wspólnie przesuwając granice możliwości technologii motoryzacyjnych. FUCHS ma długą historię współpracy z Mercedes-Benz, w szczególności jako pierwotny partner OEM. Wspólnie będziemy dążyć do opracowania rozwiązań w zakresie smarowania, które nie tylko poprawią osiągi i niezawodność pojazdu, ale także będą promować ochronę środowiska – powiedział Stefan Fuchs, dyrektor generalny FUCHS SE.
W ramach współpracy FUCHS i Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts będą również badać możliwości wspólnych inicjatyw marketingowych, programów edukacyjnych mających na celu podnoszenie świadomości na temat znaczenia zrównoważonych rozwiązań w motoryzacji.
O FUCHS
Założony w 1931 roku jako firma rodzinna w Mannheim, FUCHS jest obecnie największym na świecie niezależnym dostawcą innowacyjnych rozwiązań smarowych, obejmujących niemal każdą branżę i zastosowanie.
Dziś 6200 pracowników firmy w ponad 50 krajach wciąż dążą do tego samego celu: aby utrzymać ruch na świecie w sposób zarówno zrównoważony, jak i efektywny. Aby sprostać temu wymaganiu, myślimy o perfekcji, nie tylko o standardach. Tworząc indywidualne rozwiązania, angażujemy się w intensywny dialog z klientem - działając jako doświadczony doradca, niezawodny partner zespołowy i innowator. W 2023 roku firma wygenerowała przychód w wysokości 3,5 mld euro, posiada 33 zakłady produkcyjne i 55 spółek operacyjnych.
O Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Group AG jest jedną z najbardziej renomowanych firm motoryzacyjnych na świecie.
Założyciele firmy, Gottlieb Daimler i Carl Benz, przeszli do historii, wynajdując samochód w 1886 roku. Jako pionier inżynierii motoryzacyjnej, Mercedes-Benz postrzega kształtowanie przyszłości mobilności w bezpieczny i zrównoważony sposób zarówno jako motywację, jak i obowiązek. Dlatego firma koncentruje się na innowacyjnych i ekologicznych technologiach, a także na bezpiecznych i doskonałych pojazdach, które zachwycają i inspirują.
Grupa Mercedes-Benz AG jest jednym z największych na świecie producentów luksusowych samochodów osobowych. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży samochodów osobowych, dostawczych i usług związanych z pojazdami. Firma aspiruje również do bycia liderem w dziedzinie elektromobilności i oprogramowania pojazdów. W ramach firmy inicjatywa Mercedes-Benz Data opracowuje, łączy i dystrybuuje innowacyjne rozwiązania w zakresie danych związanych z pojazdami Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts odpowiada za ogólnoświatową działalność w zakresie obsługi klienta i części do samochodów osobowych i dostawczych Mercedes-Benz oraz ściśle współpracuje z międzynarodowymi rynkami, dystrybutorami i oddziałami, koncentrując się na jednym celu: całkowitej satysfakcji klienta.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów
Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.
Firma
Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.
Ochrona środowiska
Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.