FUCHS SE i Mercedes-Benz AG ogłaszają strategiczne partnerstwo biznesowe
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
FUCHS SE i Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts ogłosiły współpracę, która zapewni wspieranie innowacji, technologii i zrównoważonego rozwoju w obsłudze posprzedażnej. To ważny krok naprzód w rozwoju technologii i jakości w sektorze automotive.
Partnerstwo między Grupą FUCHS, największym na świecie niezależnym dostawcą rozwiązań smarnych, a Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts, znanym z globalnej sieci serwisowej Mercedes-Benz, ma na celu na nowo zdefiniować standardy smarowania w motoryzacji. Będzie ono sprzyjało przede wszystkim zwiększonej wydajności biznesowej poprzez dostarczanie przez FUCHS rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów Mercedes-Benz. W procesie tym obie firmy wykorzystają swoją wiedzę i doświadczenie, aby opracować innowacyjne rozwiązania, które będą miały wpływ na osiągi pojazdów, przy jednoczesnym zrównoważonym wpływie na środowisko.
– W Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts naszym głównym priorytetem jest zapewnienie najwyższego poziomu satysfakcji klientów, dbając o ich pojazdy poprzez oferowanie wysokowydajnych, innowacyjnych i bardziej zrównoważonych produktów. Nasze strategiczne partnerstwo z FUCHS SE to ekscytująca okazja do dalszego wywiązywania się z naszych zobowiązań wobec naszych klientów poprzez współpracę nad innowacyjnymi technologiami, które będą kształtować przyszłość motoryzacji i doświadczeń klientów – powiedział Andreas Jörg, dyrektor działu Service & Parts Business oraz Warranty & Goodwill Mercedes-Benz Cars w Mercedes-Benz Group AG.
FUCHS SE zdecydowanie podziela odczucia dotyczące potencjalnego wpływu tego partnerstwa na branżę.
– Jesteśmy podekscytowani możliwością połączenia sił z Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts wspólnie przesuwając granice możliwości technologii motoryzacyjnych. FUCHS ma długą historię współpracy z Mercedes-Benz, w szczególności jako pierwotny partner OEM. Wspólnie będziemy dążyć do opracowania rozwiązań w zakresie smarowania, które nie tylko poprawią osiągi i niezawodność pojazdu, ale także będą promować ochronę środowiska – powiedział Stefan Fuchs, dyrektor generalny FUCHS SE.
W ramach współpracy FUCHS i Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts będą również badać możliwości wspólnych inicjatyw marketingowych, programów edukacyjnych mających na celu podnoszenie świadomości na temat znaczenia zrównoważonych rozwiązań w motoryzacji.
O FUCHS
Założony w 1931 roku jako firma rodzinna w Mannheim, FUCHS jest obecnie największym na świecie niezależnym dostawcą innowacyjnych rozwiązań smarowych, obejmujących niemal każdą branżę i zastosowanie.
Dziś 6200 pracowników firmy w ponad 50 krajach wciąż dążą do tego samego celu: aby utrzymać ruch na świecie w sposób zarówno zrównoważony, jak i efektywny. Aby sprostać temu wymaganiu, myślimy o perfekcji, nie tylko o standardach. Tworząc indywidualne rozwiązania, angażujemy się w intensywny dialog z klientem - działając jako doświadczony doradca, niezawodny partner zespołowy i innowator. W 2023 roku firma wygenerowała przychód w wysokości 3,5 mld euro, posiada 33 zakłady produkcyjne i 55 spółek operacyjnych.
O Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Group AG jest jedną z najbardziej renomowanych firm motoryzacyjnych na świecie.
Założyciele firmy, Gottlieb Daimler i Carl Benz, przeszli do historii, wynajdując samochód w 1886 roku. Jako pionier inżynierii motoryzacyjnej, Mercedes-Benz postrzega kształtowanie przyszłości mobilności w bezpieczny i zrównoważony sposób zarówno jako motywację, jak i obowiązek. Dlatego firma koncentruje się na innowacyjnych i ekologicznych technologiach, a także na bezpiecznych i doskonałych pojazdach, które zachwycają i inspirują.
Grupa Mercedes-Benz AG jest jednym z największych na świecie producentów luksusowych samochodów osobowych. Firma koncentruje się na rozwoju, produkcji i sprzedaży samochodów osobowych, dostawczych i usług związanych z pojazdami. Firma aspiruje również do bycia liderem w dziedzinie elektromobilności i oprogramowania pojazdów. W ramach firmy inicjatywa Mercedes-Benz Data opracowuje, łączy i dystrybuuje innowacyjne rozwiązania w zakresie danych związanych z pojazdami Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz Global Customer Service & Parts odpowiada za ogólnoświatową działalność w zakresie obsługi klienta i części do samochodów osobowych i dostawczych Mercedes-Benz oraz ściśle współpracuje z międzynarodowymi rynkami, dystrybutorami i oddziałami, koncentrując się na jednym celu: całkowitej satysfakcji klienta.
The novelties from OMODA. Premiere of OMODA 7 at the Beijing Motor Show
Pierwsze samochody marki OMODA&JAECOO już w Polsce
The first OMODA&JAECOO cars are already in Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok
Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.
Problemy społeczne
Duża część ukraińskich uchodźców w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia. Szczególnie osoby starsze i z niepełnosprawnościami
Do Polski cały czas napływają kolejni uchodźcy z Ukrainy, a ci, którzy są u nas już ponad dwa lata, nadal potrzebują wsparcia – oceniają eksperci IOM Poland i UNHCR. Szacuje się, że ok. 200 tys. osób nadal mieszka w miejscach zakwaterowania zbiorowego. To często osoby starsze i z niepełnosprawnościami, którym trudno się usamodzielnić. Uchodźcy nadal potrzebują wsparcia związanego ze znalezieniem zatrudnienia, dostępu dzieci do edukacji czy nauki języka polskiego. Eksperci podkreślają, że integracja ekonomiczna Ukraińców to duża korzyść dla polskiej gospodarki. Tylko w 2023 roku udział pracowników z Ukrainy przełożył się na ok. 1 proc. krajowego PKB.
Konsument
Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność
Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.