Komunikaty PR

Goodyear ponownie z tytułem Master od DAF w rankingu efektywności dostawców

2024-03-25  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.26 MB )

Firma DAF przyznała Goodyearowi najwyższą ocenę Master w swoim programie zarządzania wydajnością dostaw. Dostawcy są w nim oceniani za wyniki w rozwijaniu produktu, wsparcia operacyjnego i dostosowania biznesowego do celów DAF. To już trzeci rok z rzędu, kiedy Goodyear otrzymuje to najwyższe, prestiżowe wyróżnienie.

Dostawcy mogą osiągnąć w rankingu status Achiever, Leader lub Master. Najwyższy tytuł Master jest zarezerwowany dla tych, którzy wykazują się wyjątkową wydajnością i aktywnie wspierają współpracę z firmą DAF.

„Jesteśmy dumni, że trzeci rok z rzędu otrzymaliśmy od DAF ocenę Master. To prestiżowe wyróżnienie potwierdza nieustanne wysiłki naszych zespołów, by dostarczać DAF produkty o wysokiej wydajności i doskonałe wsparcie. Odzwierciedla również głęboko ugruntowane partnerstwo między Goodyear i DAF, oparte na solidnych fundamentach wzajemnego zaufania, niezmiennie wysokiej jakości oraz wspólnie osiąganego sukcesu,” powiedział Xavier Fraipont, wiceprezes odpowiedzialny za dywizję opon użytkowych i rozwiązań dla flot transportowych w Goodyear EMEA.

Utrzymując prestiżowy status Master przez trzy kolejne lata, Goodyear udowodnił swoją zdolność do dostarczania klientom wyjątkowej wartości. To też kolejny dowód zaangażowania marki w bliską współpracę z producentami fabrycznymi.

„Osiąganie najwyższych standardów jakości i doskonałości usług niezmiennie pozostaje naszym priorytetem. Cieszymy się na współpracę z liderami w sektorze pojazdów ciężarowych w nadchodzących latach. Kładąc nacisk na indywidualne potrzeby i preferencje naszych klientów, Goodyear nieustannie pracuje nad tym, aby nasze produkty i usługi przynosiły wartość dodaną oraz satysfakcję. To zorientowanie na potrzeby klienta przejawia się we wszystkich aspektach naszych działań, począwszy od rozwoju produktów, a skończywszy na wsparciu posprzedażowym,” dodał Fraipont.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.