Komunikaty PR

Goodyear przedstawia oponę koncepcyjną reCharge

2020-03-03  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.33 MB )

Goodyear reCharge to rewolucyjna, samoregenerująca się opona koncepcyjna, która zmienia się i dostosowuje do indywidualnych potrzeb w zakresie mobilności. Projekt ma wspierać zrównoważoną mobilność elektryczną.

„Goodyear chce, aby ta opona w jeszcze większym stopniu przyczyniała się do zaspokajania specyficznych potrzeb klientów w zakresie mobilności” – wyjaśnił Mike Rytokoski, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu Goodyear w Europie. „Z myślą o tym, postanowiliśmy stworzyć koncepcyjną oponę, która będzie przyszłościowym rozwiązaniem w zakresie spersonalizowanej i wygodnej elektrycznej mobilności” – dodał.

Koncepcja reCharge obejmuje szereg innowacyjnych cech, skupionych wokół trzech filarów:

 

Personalizacja

  • Podstawą koncepcji reCharge jest biodegradowalna mieszanka bieżnika zamknięta w indywidualnych kapsułach, które mogą być wielokrotnie odnawiane, co znacząco upraszcza proces wymiany opon. Kapsuły, wypełnione specjalnie dobraną mieszanką płynów, pozwalają na regenerację bieżnika i dostosowanie opony do warunków klimatycznych, drogowych lub po prostu do tego, jak chcesz podróżować. Dzięki sztucznej inteligencji może zostać stworzony profil kierowcy, a płynna mieszanka zostanie dostosowana do jego indywidualnych potrzeb, tworząc produkt dopasowany do każdego użytkownika.

 

Zrównoważony rozwój

  • Sama mieszanka zostanie wykonana z materiału biologicznego i wzmocniona włóknami inspirowanymi jednym z najtwardszych naturalnych materiałów na świecie – jedwabiem pajęczym. Dzięki temu będzie on niezwykle trwały i w 100 procentach biodegradowalny.

 

Wygoda w obsłudze

  • Oprócz radykalnego uproszczenia procesu wymiany opon przy pomocy kapsuł wielokrotnego użytku, bieżnik będzie osadzony na lekkiej, niepneumatycznej ramie o wysokim i wąskim kształcie. To cienka, wytrzymała i niewymagająca dużych nakładów konserwacyjnych konstrukcja, która może wyeliminować konieczność konserwacji ciśnieniowej lub przestojów związanych z przebiciami.

 

„Goodyear reCharge to koncepcyjna opona bez kompromisów, wspierająca spersonalizowaną, zrównoważoną i bezproblemową elektryczną mobilność” – powiedział Sebastien Fontaine, główny projektant w Centrum Innowacji Goodyear w Luksemburgu.

Na kanale Youtube dostępny jest film prezentujący właściwości reCharge https://youtu.be/ziMVIZPu2XU.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online Biuro prasowe
2024-11-28 | 20:10

VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online

VEHIS WRAZ Z NAJLEPSZYMI DEALERAMI BUDUJĄ STOCK SAMOCHODOWY DOSTĘPNY ONLINE VEHIS, platforma leasingowo-samochodowa oferująca samochody dealerskie wraz z szybkim finansowaniem, zwiększyła
Motoryzacja Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
2024-11-27 | 09:00

Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki

Koniec roku to tradycyjny okres wyprzedaży, także w salonach samochodowych. Dotyczy to również dealerów Mazdy w całej Polsce, u których na klientów czeka szeroka
Motoryzacja Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
2024-11-19 | 23:30

Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach

•           Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.