Komunikaty PR

Goodyear rozszerza linię opon letnich Sava Intensa SUV 2 o nowe rozmiary

2024-02-08  |  09:20
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Sava ( 0.26 MB )

Goodyear rozszerza ofertę opon letnich Sava Intensa SUV 2 o 15 nowych rozmiarów. Model ten wyposażony jest w zaawansowane technologie i specjalną mieszankę, dzięki czemu zapewnia pojazdom typu SUV wysokie osiągi na mokrych nawierzchniach, lepszą przyczepność na zakrętach, stabilność i precyzyjną kontrolę na suchych drogach, a przy tym jest efektywny paliwowo.

Europejski rynek motoryzacyjny rozwija się w kierunku pojazdów typu SUV, przy rosnącym popycie na napędy elektryczne i hybrydowe, co dodatkowo napędza jego wzrost. Według prognoz Goodyear, w okresie od 2022 do 2027 roku roczna stopa wzrostu dla tego segmentu rynku może wynieść 5,5% [1].

„Nowe rozmiary opony Sava Intensa SUV 2 wpisują się w potrzeby rosnącego rynku pojazdów tego typu, a zarazem są krokiem w kierunku umocnienia pozycji marki Sava w segmencie lokalnych marek ekonomicznych. To nasza propozycja dla użytkowników SUV-ów poszukujących atrakcyjnych cenowo opon, przy tym niezawodnych i o wysokich osiągach,” powiedziała Sonia Leneveu, dyrektor Goodyear ds. marketingu w segmencie opon osobowych w Europie.

Specjalna kompozycja mieszanki bieżnika Sava Intensa SUV 2 zapewnia pojazdom wysokie osiągi na mokrych nawierzchniach, pomaga też obniżyć opory toczenia, maksymalizując zasięg pojazdu, co wpływa na finansowe oszczędności. Natomiast usztywnione zewnętrzne klocki barkowe pozwalają oponie zachować zwiększoną wytrzymałość i sztywność, co przekłada się na lepszą przyczepność na zakrętach, stabilność i precyzyjną kontrolę na suchych drogach.

Spośród 15 nowych rozmiarów na rynku są już dostępne: 215/60R17 96V, 215/65R17 99V, 225/55R19 99V, 235/55R17 103V XL, 235/55R18 100V, 215/70R16 100H, 265/65R17 112H.

Kolejne będą sukcesywnie wprowadzane do sprzedaży w najbliższych miesiącach według poniższego harmonogramu:

  • marzec: 225/60R17 99V, 225/60R18 100H, 235/50R19 99V FP, 235/55R19 105V XL
  • kwiecień: 225/65R17 102H
  • maj: 225/70R16 103H, 255/60R18 112V
  • czerwiec: 235/60R16 100H, 245/70R16 111H XL.

[1] Prognoza Goodyear, maj 2023 r.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.