Komunikaty PR

Goodyear uruchomił w Polsce sprzedaż opon online

2020-05-27  |  10:15
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0 MB )

Goodyear rozwija na polskim rynku nowy kanał sprzedaży opon. Klienci mogą już nabyć produkty marki w sklepie internetowym. Z poziomu platformy www będzie można także umówić montaż ogumienia w wybranym serwisie Premio. To przyjazne rozwiązanie pozwoli w szybki i bezpieczny sposób przygotować auto do drogi.

Cały proces zakupu jest bardzo prosty. Wystarczy wejść na stronę https://www.goodyear.eu/pl_pl/shop.html z poziomu komputera lub też urządzenia mobilnego. Dostępne opcje opon marki Goodyear przedstawiane są wraz z jasną informacją, która pomoże klientowi w procesie wyboru od początku do końca, kierując go dokładnie do tej opony, która najlepiej odpowiada jego potrzebom. Po wyselekcjonowaniu odpowiedniego modelu można od razu przejść do umówienia montażu. Na stronie znajdują się propozycje dostępnych terminów w serwisach Premio położonych najbliżej miejsca zamieszkania klienta.  Wszystkie koszty związane z wymianą są opłacane online z góry. Po zakończeniu transakcji użytkownik musi już tylko pamiętać o stawieniu się w serwisie na umówiony wcześniej montaż opon. Dla ułatwienia dzień przed zaplanowaną wizytą, system wysyła przypomnienie, co ułatwia konsumentom organizację codziennych zadań.

„Uruchomienie sprzedaży internetowej jest szczególnie istotne w obecnej sytuacji rynkowej. Oferowanie polskim konsumentom bezkontaktowych zakupów opon online oraz pewność, że zostaną one zainstalowane przez zaufanego i profesjonalnego partnera Premio jest naszą odpowiedzią na dynamicznie rozwijającą się sprzedaż opon w internecie. Rola tego kanału będzie dalej rosła i spodziewam się, że w obecnej sytuacji coraz więcej konsumentów będzie zainteresowanych zakupami naszych produktów bez konieczności wychodzenia z domu” – powiedział Leszek Szafran, Managing Director Europe East. 

Proponowane przez Goodyear rozwiązanie jest szczególnie istotne na rynku sezonowym jakim jest Polska, gdzie terminy montażu pokrywają się ze szczytem zapotrzebowania w sezonie. Oferowany sposób  zakupu jest  pomocny szczególnie w obecnych okolicznościach związanych z zaleceniami utrzymywania dystansu społecznego, pozwalając konsumentom na zakupy online oraz minimalizowanie kontaktu ze sprzedawcami.  

Goodyear uruchomił swoją platformę e-commerce w USA w 2015 roku i zaadaptował ten model do wymagań rynku europejskiego w ramach pilotażowego projektu w Niemczech, a teraz w Polsce. Docelowo będzie on stopniowo rozwijany w pozostałych krajach.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Ochrona środowiska

PGE mocno inwestuje w odnawialne źródła energii. Prowadzi też analizy dotyczące Bełchatowa jako lokalizacji drugiej elektrowni jądrowej

Rekordowe w historii zyski Grupy PGE pozwolą na dalszą transformację energetyczną i kolejne inwestycje. Spółka planuje budowę bateryjnych magazynów energii, będzie też intensywnie rozwijać inwestycje w odnawialne źródła energii, szczególnie offshore, a także sieci dystrybucyjne. Analizuje też możliwość budowy elektrowni jądrowej w Bełchatowie. – Nasze plany to dalsza transformacja grupy zmierzająca w stronę tego, czego oczekuje od nas rynek – zapowiada Dariusz Marzec, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Handel

Niepewność powodowana amerykańskimi cłami wstrzymuje inwestycje. Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów

Chaotyczna polityka celna administracji Donalda Trumpa, polegająca na zapowiadaniu, wprowadzaniu, a potem zawieszaniu ceł na różne sektory działalności i kraje, utrudnia planowanie działalności gospodarczej i inwestowanie w warunkach rosnącej niepewności. W tej sytuacji wiele firm wstrzymuje się z inwestycjami bądź gromadzi zapasy surowców i półproduktów na kolejne tygodnie działalności. Amerykańskie cła powodują wprowadzenie taryf odwetowych ze strony dotkniętych nowymi przepisami krajów. W efekcie globalny handel wyhamuje, a wraz z nimi spowolni rozwój gospodarczy.

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.