Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 – jeszcze lepsza opona całoroczna
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Prezentując Vector 4Seasons Gen-3, Goodyear wprowadza na rynek najnowszą generację opon całorocznych, które zapewnią konsumentom jeszcze lepsze osiągi na śniegu oraz mokrej i suchej nawierzchni. Ogumienie uzyskało już szereg homologacji OE i będzie montowane jako pierwsze wyposażanie m.in. w Peugeot 2008/3008/5008, DS3 Crossback i DS7 Crossback.
„Nasi projektanci i inżynierowie stanęli przed ogromnym wyzwaniem udoskonalenia Vector 4Seasons Gen-2, opony całorocznej, która zdobyła więcej nagród niż jakakolwiek inna marka[1]” – powiedział Mike Rytokoski, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu Goodyear w Europie. „Jesteśmy dumni, że dzięki Vector 4Seasons Gen-3 osiągnęliśmy jeszcze lepsze wyniki” – dodał.
Segment opon całorocznych jest jednym z najszybciej rozwijających się w branży oponiarskiej. Kupujący tego typu ogumienie poszukują trzech podstawowych cech: bezpieczeństwa w każdych warunkach pogodowych, efektywnego hamowania i przyczepności na mokrej nawierzchni oraz równie dobrego zachowania na suchej nawierzchni.
Dzięki opracowanej przez Goodyear technologii Snow Grip opona Vector 4Seasons Gen-3 zapewnia lepszą przyczepność na śniegu. Duża ilość lameli w centralnej części bieżnika odpowiada za pewniejsze prowadzenie na śniegu – uzyskano poprawę tego parametru o 5% w porównaniu z poprzednią generacją opony[2].
Wyjątkowe zachowanie opony to także zasługa technologii Dry Handling. To mocne klocki w części szczytowej i barkowej bieżnika, które ograniczają odkształcenia ogumienia podczas ostrych manewrów. Przekłada się to na lepsze wyniki hamowania na suchej nawierzchni – również poprawione o 5% względem poprzedniej generacji opony[3].
Vector 4Seasons Gen-3 posiada również imponującą odporność na aquaplaning. To efekt zastosowania technologii Aqua Control w postaci głębokich i szerokich rowków, które usprawniają odprowadzanie wody.
Nowa Vector 4Seasons Gen-3 właśnie zadebiutowała na rynku. W 2020 roku pojawi się 65 nowych rozmiarów, a kolejne będą systematycznie wprowadzane do sprzedaży w latach 2021 i 2022.
Ogumienie uzyskało już szereg homologacji OE. W najbliższych miesiącach planowane jest dostarczenie nowych opon na fabryczny montaż dla takich samochodów jak: Peugeot 2008/3008/5008, DS3 Crossback i DS7 Crossback. W drugiej połowie roku lista ta powiększy się o kolejne modele innych producentów.
[1] W oparciu o 34 testy przeprowadzone przez 18 wiodące, niezależne czasopisma oponiarskie w okresie od stycznia 2015 do grudnia 2019. Wyliczenie oparte na liczbie testów wygranych przez Goodyear w segmencie całorocznym w porównaniu ze wszystkimi testowanymi konkurentami. Więcej informacji na https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/legal-disclaimer-test-claims.html .
[2] Test wewnętrzny, rozmiar 205/55R16 91V, samochód VW Golf.
[3] Test wewnętrzny, rozmiar 205/55R16 91V samochód VW Golf.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.