Komunikaty PR

Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 – jeszcze lepsza opona całoroczna

2020-05-14  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Goodyear ( 0.33 MB )

Prezentując Vector 4Seasons Gen-3, Goodyear wprowadza na rynek najnowszą generację opon całorocznych, które zapewnią konsumentom jeszcze lepsze osiągi na śniegu oraz mokrej i suchej nawierzchni. Ogumienie uzyskało już szereg homologacji OE i będzie montowane jako pierwsze wyposażanie m.in. w Peugeot 2008/3008/5008, DS3 Crossback i DS7 Crossback.

„Nasi projektanci i inżynierowie stanęli przed ogromnym wyzwaniem udoskonalenia Vector 4Seasons Gen-2, opony całorocznej, która zdobyła więcej nagród niż jakakolwiek inna marka[1]” – powiedział Mike Rytokoski, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu Goodyear w Europie. „Jesteśmy dumni, że dzięki Vector 4Seasons Gen-3 osiągnęliśmy jeszcze lepsze wyniki” – dodał.

Segment opon całorocznych jest jednym z najszybciej rozwijających się w branży oponiarskiej. Kupujący tego typu ogumienie poszukują trzech podstawowych cech: bezpieczeństwa w każdych warunkach pogodowych, efektywnego hamowania i przyczepności na mokrej nawierzchni oraz równie dobrego zachowania na suchej nawierzchni.

Dzięki opracowanej przez Goodyear technologii Snow Grip opona Vector 4Seasons Gen-3 zapewnia lepszą przyczepność na śniegu. Duża ilość lameli w centralnej części bieżnika odpowiada za pewniejsze prowadzenie na śniegu – uzyskano poprawę tego parametru o 5% w porównaniu z poprzednią generacją opony[2].

Wyjątkowe zachowanie opony to także zasługa technologii Dry Handling. To mocne klocki w części szczytowej i barkowej bieżnika, które ograniczają odkształcenia ogumienia podczas ostrych manewrów. Przekłada się to na lepsze wyniki hamowania na suchej nawierzchni – również poprawione o 5% względem poprzedniej generacji opony[3].

Vector 4Seasons Gen-3 posiada również imponującą odporność na aquaplaning. To efekt zastosowania technologii Aqua Control w postaci głębokich i szerokich rowków, które usprawniają odprowadzanie wody.

Nowa Vector 4Seasons Gen-3 właśnie zadebiutowała na rynku. W 2020 roku pojawi się 65 nowych rozmiarów, a kolejne będą systematycznie wprowadzane do sprzedaży w latach 2021 i 2022.

Ogumienie uzyskało już szereg homologacji OE. W najbliższych miesiącach planowane jest dostarczenie nowych opon na fabryczny montaż dla takich samochodów jak: Peugeot 2008/3008/5008, DS3 Crossback i DS7 Crossback. W drugiej połowie roku lista ta powiększy się o kolejne modele innych producentów.

 


[1] W oparciu o 34  testy przeprowadzone przez 18 wiodące, niezależne czasopisma oponiarskie w okresie od stycznia 2015 do grudnia 2019.  Wyliczenie oparte na liczbie testów wygranych przez Goodyear w segmencie całorocznym w porównaniu ze wszystkimi testowanymi konkurentami. Więcej informacji na https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/legal-disclaimer-test-claims.html .

[2] Test wewnętrzny, rozmiar 205/55R16 91V, samochód VW Golf.

[3] Test wewnętrzny, rozmiar 205/55R16 91V samochód VW Golf.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.