Komunikaty PR

Goodyear zaprezentuje innowacyjne rozwiązania dla flot na targach SOLUTRANS 2023

2023-11-07  |  13:05
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Solutrans ( 0.26 MB )

Goodyear będzie promował swój autorski pakiet rozwiązań dla flot Goodyear Total Mobility podczas targów SOLUTRANS 2023 w Lyon Eurexpo we Francji 21-25 listopada. Na interaktywnym stoisku nr A031 w hali 5, marka zaprezentuje swoje innowacyjne rozwiązania dla firm transportowych w atrakcyjnej formie łączącej elementy fizyczne z wirtualnymi.

Innowacje i zrównoważony rozwój

Stoisko Goodyear pozwoli odwiedzającym w jednym miejscu znaleźć i poznać najnowszą ofertę opon, a także liczne cyfrowe rozwiązania, jak systemy Goodyear TPMS, Goodyear CheckPoint czy Goodyear DrivePoint stworzone po to, by  wspierać przedsiębiorstwa flotowe w optymalizacji działań biznesowych. Systemy zintegrowane są z nowoczesnymi aplikacjami i wspierane przez technologie przetwarzania danych, sprowadzając bardzo skomplikowany proces zarządzania flotą do poziomu jednego ekranu komputera czy tabletu.

Podczas targów Goodyear przedstawi również zalety programu bieżnikowania opon i pokaże demonstracyjną oponę ciężarową wykonaną w 63% ze zrównoważonych materiałów, potwierdzając zaangażowanie marki w promowanie idei zrównoważonego rozwoju wśród flot transportowych.

Obecny na miejscu zespół ekspertów Goodyear odpowie na pytania i w razie potrzeby przygotuje spersonalizowane oferty. Ponadto, marka zaprasza do uczestnictwa w panelach dyskusyjnych oraz konferencji zaplanowanej na 23 listopada o 15:00 w hali 3.

„SOLUTRANS 2023 to idealna okazja, by pokazać, w jaki sposób Goodyear może usprawnić działanie flot. To również kolejny ważny przystanek na trasie naszej pokazowej ciężarówki, która w ramach rozpoczętej w kwietniu kampanii Drive Results 2023 Tour odwiedziła już szereg europejskich krajów, uczestnicząc w ważnych wystawach poświęconych logistyce, oraz towarzysząc wyścigom Goodyear FIA ETRC,” powiedział Maciej Szymański, dyrektor Goodyear ds. marketingu opon użytkowych w Europie.

Floty stają się coraz bardziej zielone

Oferta Goodyear na targi SOLUTRANS 2023 koresponduje z wynikami 3. edycji europejskiego badania wśród flot Goodyear Sustainable Reality Survey 2023. Ponad 1600 flot z całej Europy podzieliło się w niej swoimi doświadczeniami i przykładami działań w zakresie zrównoważonego rozwoju. Dla ponad połowy respondentów (56%) stosowanie paliwooszczędnych opon okazało się być ważnym elementem zrównoważonego zarządzania flotą. Tendencja ta jest szczególnie wyraźna wśród największych przedsiębiorstw transportowych, liczących ponad 500 pojazdami – 70% z nich polega już na paliwooszczędnych oponach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać? Biuro prasowe
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.