Goodyear zaprezentuje innowacyjne rozwiązania dla flot na targach SOLUTRANS 2023
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Goodyear będzie promował swój autorski pakiet rozwiązań dla flot Goodyear Total Mobility podczas targów SOLUTRANS 2023 w Lyon Eurexpo we Francji 21-25 listopada. Na interaktywnym stoisku nr A031 w hali 5, marka zaprezentuje swoje innowacyjne rozwiązania dla firm transportowych w atrakcyjnej formie łączącej elementy fizyczne z wirtualnymi.
Innowacje i zrównoważony rozwój
Stoisko Goodyear pozwoli odwiedzającym w jednym miejscu znaleźć i poznać najnowszą ofertę opon, a także liczne cyfrowe rozwiązania, jak systemy Goodyear TPMS, Goodyear CheckPoint czy Goodyear DrivePoint stworzone po to, by wspierać przedsiębiorstwa flotowe w optymalizacji działań biznesowych. Systemy zintegrowane są z nowoczesnymi aplikacjami i wspierane przez technologie przetwarzania danych, sprowadzając bardzo skomplikowany proces zarządzania flotą do poziomu jednego ekranu komputera czy tabletu.
Podczas targów Goodyear przedstawi również zalety programu bieżnikowania opon i pokaże demonstracyjną oponę ciężarową wykonaną w 63% ze zrównoważonych materiałów, potwierdzając zaangażowanie marki w promowanie idei zrównoważonego rozwoju wśród flot transportowych.
Obecny na miejscu zespół ekspertów Goodyear odpowie na pytania i w razie potrzeby przygotuje spersonalizowane oferty. Ponadto, marka zaprasza do uczestnictwa w panelach dyskusyjnych oraz konferencji zaplanowanej na 23 listopada o 15:00 w hali 3.
„SOLUTRANS 2023 to idealna okazja, by pokazać, w jaki sposób Goodyear może usprawnić działanie flot. To również kolejny ważny przystanek na trasie naszej pokazowej ciężarówki, która w ramach rozpoczętej w kwietniu kampanii Drive Results 2023 Tour odwiedziła już szereg europejskich krajów, uczestnicząc w ważnych wystawach poświęconych logistyce, oraz towarzysząc wyścigom Goodyear FIA ETRC,” powiedział Maciej Szymański, dyrektor Goodyear ds. marketingu opon użytkowych w Europie.
Floty stają się coraz bardziej zielone
Oferta Goodyear na targi SOLUTRANS 2023 koresponduje z wynikami 3. edycji europejskiego badania wśród flot Goodyear Sustainable Reality Survey 2023. Ponad 1600 flot z całej Europy podzieliło się w niej swoimi doświadczeniami i przykładami działań w zakresie zrównoważonego rozwoju. Dla ponad połowy respondentów (56%) stosowanie paliwooszczędnych opon okazało się być ważnym elementem zrównoważonego zarządzania flotą. Tendencja ta jest szczególnie wyraźna wśród największych przedsiębiorstw transportowych, liczących ponad 500 pojazdami – 70% z nich polega już na paliwooszczędnych oponach.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.