Komunikaty PR

Grupa Seifert Logistics niezmiennie koncentruje się na rozwoju

2020-07-25  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ilona Urbańczyk
Seifert Polska

Kosztowska 21
41-409 Mysłowice
i.urbanczyk|seifert-logistics.com| |i.urbanczyk|seifert-logistics.com
+48 327 317 110
www.seifert-logistics.com

 

 

Grupa Seifert Logistics jest na dobrej drodze progresu

- 6,5% wzrost obrotów do wartości 210 mln euro

- Nowe, dwuosobowe przywództwo w zarządzie z Christianem Stollem i Axelem Freyem

- Marcel Vogelmann wzmocnił zespół SLG na stanowisku Chief Performance Officer (CPO)

- Julian Seifert, jako reprezentant trzeciego pokolenia dołączył do rodzinnej firmy

 

Grupa Seifert Logistics (SLG) zamknęła rok obrotowy 2019 na poziomie 210 milionów euro i dalej pozostaje na dobrej drodze wzrostu, w tym trudnym obecnie otoczeniu rynkowym. Rozwój sprzedaży  i trwały wzrost grupy kapitałowej wskazuje na jej stabilną sytuację dochodową.

 

Seifert Logistics Group: pozycja międzynarodowa                                       

W ostatnich latach sektor logistyki kontraktowej stał się głównym czynnikiem stojącym za niezmiennym i znaczącym wzrostem Grupy Seifert, szczególnie na poziomie międzynarodowym.

Od lata 2019 roku Seifert Automotive Polska, jako operator usług logistycznych przy użyciu nowych technologii odpowiada za kompleksową obsługę logistyczną linii produkcyjnej nowej fabryki silników samochodowych w Jaworze.

W roku bieżącym we francuskim Hambach (Lotaryngia) zostanie ukończony kolejny „magazyn przyszłości” SLG - obsługujące logistycznie producenta z branży automotive Seifert Logistics Centre o powierzchni 41 000 metrów kwadratowych.  

I półrocze i dalsze perspektywy na 2020 rok

Grupa spogląda wstecz na wymagający, ostatni kwartał tego roku i z tej perspektywy przymierza się do wypełniania harmonogramu zadań na bieżący rok obrotowy. Celem jest stworzenie szeroko zdywersyfikowanego portfela przeciwdziałającego cyklicznym wahaniom w poszczególnych branżach, jakie obsługuje. „Wraz z rozpoczęciem projektu Seifert Performance Project (SPP), stajemy przed takim właśnie wyzwaniem w nadchodzących tygodniach i miesiącach”, mówi Marcel Vogelmann (CPO).

W niepewnym otoczeniu rynkowym pozycja Seifert Logistics Group jest silna, w tym na rynku polskim. W ogłoszonym w lutym dorocznym badaniu Top1500* Najbardziej Efektywnych firm logistycznych w kraju - Seifert Polska – spółka-córka Grupy Seifert, po raz kolejny została sklasyfikowana w gronie 500 największych firm logistycznych w Polsce.

„Ponad 70-letnie doświadczenie Grupy na rynku TSL to nasz atut. Jesteśmy sprawdzonym operatorem logistycznym 6 potężnych sektorów gospodarki - branży motoryzacyjnej, chemicznej, tak istotnych obecnie branż dóbr konsumpcyjnych i farmaceutyków, jak również przemysłu papierniczego i materiałów budowlanych” – podkreśla Prezes Seifert Polska Jan Brachmann.

 

Wśród ofert operatorów logistycznych, mogących zaproponować rozwiązania związane z bieżącymi wyzwaniami, warto zwrócić uwagę na doświadczenie. Wieloletnie prace nad usprawnianiem procesów oraz obsługa wielu klientów pozwalają operatorowi na zaproponowanie elastycznych rozwiązań o wysokiej jakość obsługi, redukujących potencjalne zagrożenia.

Umiejętności te doceniają nie tylko dotychczasowi Klienci Grupy, znani producenci samochodów, co obrazują dwa nowe projekty logistyczne realizowane w Rastatt i w Lipsku, ale także zainteresowanie przedsiębiorstw z obecnie prężnie rozwijającego się rynku e-commerce.  

SLG koncentruje się na cyfryzacji i innowacjach

Od kwietnia 2020 roku Julian Seifert, jako reprezentant trzeciego pokolenia Seifert umacnia rodzinny biznes na stanowisku Head of Digitization. Odpowiada za innowacje cyfrowe z przestrzeni Business Intelligence, Big Data, AI i telematyki, a więc za realizację priorytetów strategicznych.

 

Dalsze perspektywy

Zarząd Grupy Seifert Logistics postrzega obecną sytuację jako szansę na zabezpieczenie oraz wzmocnienie swojej pozycji rynkowej i konkurencyjności w perspektywie długoterminowej.

 

* prowadzonym przez agencję badań rynkowych Data Group Consulting od 2004 roku

 

O Grupie Seifert Logistics:

 

Seifert Polska i Seifert Automotive Polska są częścią międzynarodowej Grupy Seifert Logistics.

Historia Grupy Seifert jest wzorcowym przykładem rozwoju. Założona w roku 1947 firma, po dziś dzień jest przedsiębiorstwem rodzinnym z siedzibą w Ulm. Z lokalnego lidera rynku transportowego firma wyrosła do poziomu operatora logistycznego działającego na arenie międzynarodowej.

Zatrudnia ponad 2 000 pracowników w 46 lokalizacjach w Europie (650 000 metrów kwadratowych).

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Firma Oponiarska Dębica rekrutuje. Chce zatrudnić około 200 osób Biuro prasowe
2024-04-23 | 10:50

Firma Oponiarska Dębica rekrutuje. Chce zatrudnić około 200 osób

Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno
Motoryzacja 85 lat produkcji opon w Dębicy. Od Stomilu do największej fabryki opon Goodyear
2024-04-19 | 11:00

85 lat produkcji opon w Dębicy. Od Stomilu do największej fabryki opon Goodyear

Dębicka fabryka opon świętuje w kwietniu bieżącego roku 85 lat istnienia i bogatej historii - od powołanej do życia w 1939 roku Fabryki Gum Jezdnych Stomil po dzisiejszy nowoczesny zakład
Motoryzacja Europejska premiera Mazdy CX-80
2024-04-18 | 14:30

Europejska premiera Mazdy CX-80

Dziś nowa, wyposażona w trzy rzędy siedzeń, Mazda CX-80 debiutuje w Europie podczas wirtualnej prezentacji: https://mzd.tools/VirtualReveal Ten drugi po CX-60 model, zbudowany w oparciu o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.