Grupa Seifert Logistics niezmiennie koncentruje się na rozwoju

Ilona Urbańczyk
Seifert Polska
Kosztowska 21
41-409 Mysłowice
i.urbanczyk|seifert-logistics.com| |i.urbanczyk|seifert-logistics.com
+48 327 317 110
www.seifert-logistics.com
Grupa Seifert Logistics jest na dobrej drodze progresu
- 6,5% wzrost obrotów do wartości 210 mln euro
- Nowe, dwuosobowe przywództwo w zarządzie z Christianem Stollem i Axelem Freyem
- Marcel Vogelmann wzmocnił zespół SLG na stanowisku Chief Performance Officer (CPO)
- Julian Seifert, jako reprezentant trzeciego pokolenia dołączył do rodzinnej firmy
Grupa Seifert Logistics (SLG) zamknęła rok obrotowy 2019 na poziomie 210 milionów euro i dalej pozostaje na dobrej drodze wzrostu, w tym trudnym obecnie otoczeniu rynkowym. Rozwój sprzedaży i trwały wzrost grupy kapitałowej wskazuje na jej stabilną sytuację dochodową.
Seifert Logistics Group: pozycja międzynarodowa
W ostatnich latach sektor logistyki kontraktowej stał się głównym czynnikiem stojącym za niezmiennym i znaczącym wzrostem Grupy Seifert, szczególnie na poziomie międzynarodowym.
Od lata 2019 roku Seifert Automotive Polska, jako operator usług logistycznych przy użyciu nowych technologii odpowiada za kompleksową obsługę logistyczną linii produkcyjnej nowej fabryki silników samochodowych w Jaworze.
W roku bieżącym we francuskim Hambach (Lotaryngia) zostanie ukończony kolejny „magazyn przyszłości” SLG - obsługujące logistycznie producenta z branży automotive Seifert Logistics Centre o powierzchni 41 000 metrów kwadratowych.
I półrocze i dalsze perspektywy na 2020 rok
Grupa spogląda wstecz na wymagający, ostatni kwartał tego roku i z tej perspektywy przymierza się do wypełniania harmonogramu zadań na bieżący rok obrotowy. Celem jest stworzenie szeroko zdywersyfikowanego portfela przeciwdziałającego cyklicznym wahaniom w poszczególnych branżach, jakie obsługuje. „Wraz z rozpoczęciem projektu Seifert Performance Project (SPP), stajemy przed takim właśnie wyzwaniem w nadchodzących tygodniach i miesiącach”, mówi Marcel Vogelmann (CPO).
W niepewnym otoczeniu rynkowym pozycja Seifert Logistics Group jest silna, w tym na rynku polskim. W ogłoszonym w lutym dorocznym badaniu Top1500* Najbardziej Efektywnych firm logistycznych w kraju - Seifert Polska – spółka-córka Grupy Seifert, po raz kolejny została sklasyfikowana w gronie 500 największych firm logistycznych w Polsce.
„Ponad 70-letnie doświadczenie Grupy na rynku TSL to nasz atut. Jesteśmy sprawdzonym operatorem logistycznym 6 potężnych sektorów gospodarki - branży motoryzacyjnej, chemicznej, tak istotnych obecnie branż dóbr konsumpcyjnych i farmaceutyków, jak również przemysłu papierniczego i materiałów budowlanych” – podkreśla Prezes Seifert Polska Jan Brachmann.
Wśród ofert operatorów logistycznych, mogących zaproponować rozwiązania związane z bieżącymi wyzwaniami, warto zwrócić uwagę na doświadczenie. Wieloletnie prace nad usprawnianiem procesów oraz obsługa wielu klientów pozwalają operatorowi na zaproponowanie elastycznych rozwiązań o wysokiej jakość obsługi, redukujących potencjalne zagrożenia.
Umiejętności te doceniają nie tylko dotychczasowi Klienci Grupy, znani producenci samochodów, co obrazują dwa nowe projekty logistyczne realizowane w Rastatt i w Lipsku, ale także zainteresowanie przedsiębiorstw z obecnie prężnie rozwijającego się rynku e-commerce.
SLG koncentruje się na cyfryzacji i innowacjach
Od kwietnia 2020 roku Julian Seifert, jako reprezentant trzeciego pokolenia Seifert umacnia rodzinny biznes na stanowisku Head of Digitization. Odpowiada za innowacje cyfrowe z przestrzeni Business Intelligence, Big Data, AI i telematyki, a więc za realizację priorytetów strategicznych.
Dalsze perspektywy
Zarząd Grupy Seifert Logistics postrzega obecną sytuację jako szansę na zabezpieczenie oraz wzmocnienie swojej pozycji rynkowej i konkurencyjności w perspektywie długoterminowej.
* prowadzonym przez agencję badań rynkowych Data Group Consulting od 2004 roku
O Grupie Seifert Logistics:
Seifert Polska i Seifert Automotive Polska są częścią międzynarodowej Grupy Seifert Logistics.
Historia Grupy Seifert jest wzorcowym przykładem rozwoju. Założona w roku 1947 firma, po dziś dzień jest przedsiębiorstwem rodzinnym z siedzibą w Ulm. Z lokalnego lidera rynku transportowego firma wyrosła do poziomu operatora logistycznego działającego na arenie międzynarodowej.
Zatrudnia ponad 2 000 pracowników w 46 lokalizacjach w Europie (650 000 metrów kwadratowych).
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.