Hertz współpracuje ze Stripe przy obsłudze płatności za wynajem samochodów
- Klienci Hertz wynajmując samochody zyskają dostęp do nowych i wydajnych metod dokonywania płatności online, w tym Apple Pay w USA
- Platforma płatności Stripe będzie główną infrastrukturą płatniczą marek Hertz, Dollar i Thrifty
- Rozwiązanie Stripe Terminal obsłuży transakcje realizowane w około 3 tys. punktów wynajmu pojazdów marek Hertz, Dollar i Thrifty na całym świecie
Firma Stripe, oferująca cyfrową infrastrukturę finansową dla biznesu, nawiązała współpracę z amerykańską wypożyczalnią samochodów Hertz. W ramach współpracy Stripe obsłuży płatności dokonywane za wynajem pojazdów za pośrednictwem firmy Hertz i marek Dollar i Thrifty. Przeniesienie obsługi większości transakcji dokonywanych osobiście i online do infrastruktury zapewnionej przez Stripe ma na celu ujednolicenie procesu płatności i jest częścią strategii firmy Hertz dotyczącej wynajmu samochodów online.
„Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy ze Stripe, dzięki której udostępnimy naszym klientom nowe metody płatności cyfrowych, a wynajem samochodów będzie jeszcze szybszy i wygodniejszy. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom obsługi na najwyższym poziomie. Współpraca ze Stripe jest przykładem, jak wykorzystujemy nowoczesną technologię, by zapewnić wyjątkową obsługę klienta” - powiedział Tim Langley-Hawthorne, Chief Information Officer w Hertz.
Stripe i Hertz przygotowały wspólnie plan rozwoju produktu, by sprostać konkretnym potrzebom dotyczącym obsługi płatności, w tym wydłużenie okna autoryzacji płatności za tygodniowe lub miesięczne wypożyczenia aut. Współpraca przewiduje, że Hertz skonsoliduje w Stripe obsługę płatności w należących do firmy punktach wynajmu samochodów w USA, Kanadzie, Europie, Australii i Nowej Zelandii.
Wspólna trasa Stripe i Hertz
Wraz ze zmianą uwarunkowań w zakresie mobilności, Hertz dywersyfikuje flotę pojazdów i rozszerza grupę klientów m.in. o turystów, osoby podróżujące służbowo i korzystające z ridesharingu. Obecnie generuje miliardy przychodów rocznie od klientów dokonujących rezerwacji online, na urządzeniach mobilnych, a także na lotniskach i w okolicznych punktach wynajmu pojazdów.
W ramach współpracy Stripe wesprze Hertz w obsłudze płatności w następujących obszarach:
- Rezerwacje dokonywane osobiście. W około 3 tys. punktów wynajmu Stripe Terminal stanie się podstawową platformą przyjmowania płatności przy pomocy terminali BBPOS WisePOS E. Terminal umożliwia łatwą integrację danych z punktów sprzedaży z centralnym systemem rezerwacyjnym Hertz.
- Rezerwacje online. Stripe będzie przetwarzał płatności za wszystkie rezerwacje dokonane bezpośrednio poprzez strony internetowe i aplikacje Hertz, Dollar i Thrifty. Hertz skorzysta na niezawodnych API, dostępnych w ponad 99,999% zapytań oraz na wysokich, także w godzinach szczytu, wskaźników zatwierdzania transakcji. Narzędzia płatności Card Account Updater oraz Adaptive Acceptance pomogą jeszcze bardziej zwiększyć te wskaźniki oraz zmniejszyć liczbę nieuzasadnionych odmów przyjęcia transakcji.
- Łatwe, bezpieczne i prywatne płatności z Apple Pay. W partnerstwie ze Stripe, Hertz umożliwi przyjmowanie płatności za wynajem samochodów w USA przez Apple Pay. Klienci będą mogli skorzystać z Apple Pay zarówno w aplikacji Hertz, jak i przy dokonywaniu rezerwacji na stronie internetowej Hertz.
„Klienci oczekują, że wynajmą samochód szybko, łatwo i niezawodnie. Cieszymy się, że dzięki Stripe klientom Hertz będzie łatwiej ruszyć w drogę” - powiedziała Eileen O’Mara, Chief Revenue Officer w Stripe.
Więcej informacji na temat rozwiązań oferowanych przez Stripe jest dostępnych na stronie firmy: https://stripe.com/.
***
Kontakt dla mediów:
NBS Communications
Robert Mrozowski, tel. 600 011 417 | rmrozowski@nbs.com.pl
Piotr Wojtaszek, tel. 500 202 355 | pwojtaszek@nbs.com.pl
Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS
Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.