Komunikaty PR

Hertz współpracuje ze Stripe przy obsłudze płatności za wynajem samochodów

2024-03-08  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Stripe ( 0.12 MB )
  • Klienci Hertz wynajmując samochody zyskają dostęp do nowych i wydajnych metod dokonywania płatności online, w tym Apple Pay w USA
  • Platforma płatności Stripe będzie główną infrastrukturą płatniczą marek Hertz, Dollar i Thrifty
  • Rozwiązanie Stripe Terminal obsłuży transakcje realizowane w około 3 tys. punktów wynajmu pojazdów marek Hertz, Dollar i Thrifty na całym świecie

 

Firma Stripe, oferująca cyfrową infrastrukturę finansową dla biznesu, nawiązała współpracę z amerykańską wypożyczalnią samochodów Hertz. W ramach współpracy Stripe obsłuży płatności dokonywane za wynajem pojazdów za pośrednictwem firmy Hertz i marek Dollar i Thrifty. Przeniesienie obsługi większości transakcji dokonywanych osobiście i online do infrastruktury zapewnionej przez Stripe ma na celu ujednolicenie procesu płatności i jest częścią strategii firmy Hertz dotyczącej wynajmu samochodów online.

„Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy ze Stripe, dzięki której udostępnimy naszym klientom nowe metody płatności cyfrowych, a wynajem samochodów będzie jeszcze szybszy i wygodniejszy. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom obsługi na najwyższym poziomie. Współpraca ze Stripe jest przykładem, jak wykorzystujemy nowoczesną technologię, by zapewnić wyjątkową obsługę klienta” - powiedział Tim Langley-Hawthorne, Chief Information Officer w Hertz.

Stripe i Hertz przygotowały wspólnie plan rozwoju produktu, by sprostać konkretnym potrzebom dotyczącym obsługi płatności, w tym wydłużenie okna autoryzacji płatności za tygodniowe lub miesięczne wypożyczenia aut. Współpraca przewiduje, że Hertz skonsoliduje w Stripe obsługę płatności w należących do firmy punktach wynajmu samochodów w USA, Kanadzie, Europie, Australii i Nowej Zelandii.

Wspólna trasa Stripe i Hertz

Wraz ze zmianą uwarunkowań w zakresie mobilności, Hertz dywersyfikuje flotę pojazdów i rozszerza grupę klientów m.in. o turystów, osoby podróżujące służbowo i korzystające z ridesharingu. Obecnie generuje miliardy przychodów rocznie od klientów dokonujących rezerwacji online, na urządzeniach mobilnych, a także na lotniskach i w okolicznych punktach wynajmu pojazdów.

W ramach współpracy Stripe wesprze Hertz w obsłudze płatności w następujących obszarach:

  • Rezerwacje dokonywane osobiście. W około 3 tys. punktów wynajmu Stripe Terminal stanie się podstawową platformą przyjmowania płatności przy pomocy terminali BBPOS WisePOS E. Terminal umożliwia łatwą integrację danych z punktów sprzedaży z centralnym systemem rezerwacyjnym Hertz.
  • Rezerwacje online. Stripe będzie przetwarzał płatności za wszystkie rezerwacje dokonane bezpośrednio poprzez strony internetowe i aplikacje Hertz, Dollar i Thrifty. Hertz skorzysta na niezawodnych API, dostępnych w ponad 99,999% zapytań oraz na wysokich, także w godzinach szczytu, wskaźników zatwierdzania transakcji. Narzędzia płatności Card Account Updater oraz Adaptive Acceptance pomogą jeszcze bardziej zwiększyć te wskaźniki oraz zmniejszyć liczbę nieuzasadnionych odmów przyjęcia transakcji.
  • Łatwe, bezpieczne i prywatne płatności z Apple Pay. W partnerstwie ze Stripe, Hertz umożliwi przyjmowanie płatności za wynajem samochodów w USA przez Apple Pay. Klienci będą mogli skorzystać z Apple Pay zarówno w aplikacji Hertz, jak i przy dokonywaniu rezerwacji na stronie internetowej Hertz.

 

„Klienci oczekują, że wynajmą samochód szybko, łatwo i niezawodnie. Cieszymy się, że dzięki Stripe klientom Hertz będzie łatwiej ruszyć w drogę” - powiedziała Eileen O’Mara, Chief Revenue Officer w Stripe.

 

Więcej informacji na temat rozwiązań oferowanych przez Stripe jest dostępnych na stronie firmy: https://stripe.com/.

***

Kontakt dla mediów:

NBS Communications

Robert Mrozowski, tel. 600 011 417 | rmrozowski@nbs.com.pl

Piotr Wojtaszek, tel. 500 202 355 | pwojtaszek@nbs.com.pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.