Hertz współpracuje ze Stripe przy obsłudze płatności za wynajem samochodów
- Klienci Hertz wynajmując samochody zyskają dostęp do nowych i wydajnych metod dokonywania płatności online, w tym Apple Pay w USA
- Platforma płatności Stripe będzie główną infrastrukturą płatniczą marek Hertz, Dollar i Thrifty
- Rozwiązanie Stripe Terminal obsłuży transakcje realizowane w około 3 tys. punktów wynajmu pojazdów marek Hertz, Dollar i Thrifty na całym świecie
Firma Stripe, oferująca cyfrową infrastrukturę finansową dla biznesu, nawiązała współpracę z amerykańską wypożyczalnią samochodów Hertz. W ramach współpracy Stripe obsłuży płatności dokonywane za wynajem pojazdów za pośrednictwem firmy Hertz i marek Dollar i Thrifty. Przeniesienie obsługi większości transakcji dokonywanych osobiście i online do infrastruktury zapewnionej przez Stripe ma na celu ujednolicenie procesu płatności i jest częścią strategii firmy Hertz dotyczącej wynajmu samochodów online.
„Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy ze Stripe, dzięki której udostępnimy naszym klientom nowe metody płatności cyfrowych, a wynajem samochodów będzie jeszcze szybszy i wygodniejszy. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom obsługi na najwyższym poziomie. Współpraca ze Stripe jest przykładem, jak wykorzystujemy nowoczesną technologię, by zapewnić wyjątkową obsługę klienta” - powiedział Tim Langley-Hawthorne, Chief Information Officer w Hertz.
Stripe i Hertz przygotowały wspólnie plan rozwoju produktu, by sprostać konkretnym potrzebom dotyczącym obsługi płatności, w tym wydłużenie okna autoryzacji płatności za tygodniowe lub miesięczne wypożyczenia aut. Współpraca przewiduje, że Hertz skonsoliduje w Stripe obsługę płatności w należących do firmy punktach wynajmu samochodów w USA, Kanadzie, Europie, Australii i Nowej Zelandii.
Wspólna trasa Stripe i Hertz
Wraz ze zmianą uwarunkowań w zakresie mobilności, Hertz dywersyfikuje flotę pojazdów i rozszerza grupę klientów m.in. o turystów, osoby podróżujące służbowo i korzystające z ridesharingu. Obecnie generuje miliardy przychodów rocznie od klientów dokonujących rezerwacji online, na urządzeniach mobilnych, a także na lotniskach i w okolicznych punktach wynajmu pojazdów.
W ramach współpracy Stripe wesprze Hertz w obsłudze płatności w następujących obszarach:
- Rezerwacje dokonywane osobiście. W około 3 tys. punktów wynajmu Stripe Terminal stanie się podstawową platformą przyjmowania płatności przy pomocy terminali BBPOS WisePOS E. Terminal umożliwia łatwą integrację danych z punktów sprzedaży z centralnym systemem rezerwacyjnym Hertz.
- Rezerwacje online. Stripe będzie przetwarzał płatności za wszystkie rezerwacje dokonane bezpośrednio poprzez strony internetowe i aplikacje Hertz, Dollar i Thrifty. Hertz skorzysta na niezawodnych API, dostępnych w ponad 99,999% zapytań oraz na wysokich, także w godzinach szczytu, wskaźników zatwierdzania transakcji. Narzędzia płatności Card Account Updater oraz Adaptive Acceptance pomogą jeszcze bardziej zwiększyć te wskaźniki oraz zmniejszyć liczbę nieuzasadnionych odmów przyjęcia transakcji.
- Łatwe, bezpieczne i prywatne płatności z Apple Pay. W partnerstwie ze Stripe, Hertz umożliwi przyjmowanie płatności za wynajem samochodów w USA przez Apple Pay. Klienci będą mogli skorzystać z Apple Pay zarówno w aplikacji Hertz, jak i przy dokonywaniu rezerwacji na stronie internetowej Hertz.
„Klienci oczekują, że wynajmą samochód szybko, łatwo i niezawodnie. Cieszymy się, że dzięki Stripe klientom Hertz będzie łatwiej ruszyć w drogę” - powiedziała Eileen O’Mara, Chief Revenue Officer w Stripe.
Więcej informacji na temat rozwiązań oferowanych przez Stripe jest dostępnych na stronie firmy: https://stripe.com/.
***
Kontakt dla mediów:
NBS Communications
Robert Mrozowski, tel. 600 011 417 | rmrozowski@nbs.com.pl
Piotr Wojtaszek, tel. 500 202 355 | pwojtaszek@nbs.com.pl
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.