Honda CRF450R z serii 2021 fabrycznie wyposażona w opony Dunlop Geomax MX-33
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
- Technologia Dunlop pomoże Hondzie osiągnąć maksymalną stabilności w zakrętach.
- Wszechstronna opona brytyjskiej marki jest już wykorzystywana przez KTM i Husqvarnę.
Opona Dunlop Geomax MX-33 została wybrana przez firmę Honda jako oryginalne wyposażenie do modelu CRF450R 2021. To potwierdza jej wszechstronność jako opony motocrossowej zdolnej do niezrównanych osiągów na różnych nawierzchniach.
Honda zmodernizowała prawie każdy aspekt modelu CRF450R z serii 2021, wprowadzając nowe części, a celem rozwoju było osiągnięcie maksymalnej stabilności w zakrętach. To dążenie wspiera zwycięska technologia Geomax MX-33, która została zaprojektowana z myślą o miękkim, błotnistym i średnim terenie, ale jest na tyle wszechstronna, że sprawdza się w jeszcze szerszym zakresie nawierzchni.
Geomax MX-33 charakteryzuje się cieńszym i dłuższym kształtem wierzchołka, co zapewnia większą stabilność i reaktywność. Ponadto ulepszona konstrukcja poprawia tłumienie wstrząsów i skuteczniej kontroluje odkształcenia. Wszystkie opony z serii Geomax wyposażono w technologię progresywnych bloków bieżnika, a MX-33 była pierwszą oponą w tej serii, która posiadała tę technologię również w wersji na przód. Takie rozwiązanie pozwala kontrolować poślizgi i wykorzystywać dodatkową przyczepność.
Technologia zastosowana w MX-33 i pozostałych oponach z linii Geomax została sprawdzona w najtrudniejszych zawodach motocrossowych na świecie. W każdej rundzie tegorocznych Mistrzostw AMA Supercross zwyciężyli zawodnicy Dunlopa, między innymi Ken Roczen, który jadąc Hondą CRF450R trzykrotnie stanął na najwyższym stopniu podium.
Decyzja Hondy nastąpiła wkrótce po tym, jak firmy KTM i Husqvarna również wybrały model Geomax MX-33 dla swoich motocykli motocrossowych na rok 2021. Tym samym opony Dunlopa wybrało trzech czołowych producentów motocykli motocrossowych.
Miguel Morais, kierownik ds. fabrycznego wyposażenia Dunlop Motorcycle EMEA, powiedział: „Jesteśmy zachwyceni, że Honda wybrała Geomax MX-33 dla ulepszonego modelu CRF450R. Decyzja zapadła zaledwie kilka tygodni po tym, jak firmy KTM i Husqvarna również postawiły na ten model w swojej oferty motocrossowej na sezon 2021. Jesteśmy bardzo dumni, że tej oponie zaufało aż trzech wiodących producentów. Świadczy to o niezrównanych osiągach MX-33, która daje motocyklistom przyczepność i pewność siebie podczas jazdy w mieszanych warunkach i na granicy możliwości”.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.