Komunikaty PR

Już 1 000 klientów wybrało NAJEM od Volkswagen Financial Services

2023-12-13  |  14:30
Biuro prasowe

Najem samochodu to coraz chętniej wybierany sposób na wygodne korzystanie z auta. Jedna stała opłata zapewnia komfort niezakłóconej mobilności bez konieczności posiadania pojazdu. Wśród firm, które oferują takie rozwiązanie, jest Volkswagen Financial Services. Firma poinformowała, że w listopadzie 2023 r. z jej oferty NAJEM skorzystał tysięczny klient.

Najem długoterminowy to optymalna opcja dla kierowców, którzy cenią przyjemność z jazdy i nie chcą przejmować się kwestiami związanymi z obsługą pojazdu. Wszystko, co potrzebne do zapewnienia mobilności, zostało uwzględnione w jednej opłacie. Dzięki temu o nic nie trzeba się martwić, ani o niczym pamiętać – mówi Michał Dyc, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej Volkswagen Financial Services.

Oferta NAJEM od Volkswagen Financial Services oznacza komfort jazdy samochodem – bez zbędnego stresu. Wszelkie ewentualne koszty związane z serwisowaniem auta, jego naprawami czy likwidacją szkód są już zawarte w stałej miesięcznej opłacie. Klienci otrzymują pełną obsługę serwisową, która poza okresowymi badaniami technicznymi i przeglądami obejmuje naprawy wynikające ze standardowego użytkowania samochodu. W ofercie jest także ubezpieczenie AC/OC, całodobowe wsparcie Assistance oraz auto zastępcze na cały okres naprawy pojazdu. Dodatkowo w ramach NAJMU można skorzystać z wygodnych usług związanych z oponami – z ich sezonowej wymiany oraz przechowania.

Korzystając z oferty NAJEM, można wymieniać samochód na nowy co 4, 3, a nawet 2 lata bez konieczności wkładu własnego. Do wyboru są pojazdy marek z Grupy Volkswagen (Volkswagen Samochody Osobowe, Volkswagen Samochody Dostawcze, Škoda, Audi, SEAT i CUPRA).

1 000 klientów VW FS wybrało NAJEM

Z tysięcznej oferty NAJEM od Volkswagen Financial Services skorzystał klient z Zielonej Góry, który wybrał model Škoda Kamiq na 24 miesiące. Co ciekawe, to właśnie samochody marki Škoda są najczęstszymi autami w ofercie NAJMU. Jak podaje firma VW FS, aż 52 proc. klientów decydujących się na NAJEM wybrało pojazdy tego czeskiego producenta. Na kolejnym miejscu (17 proc. wskazań) znalazła się marka CUPRA, a podium zamknęła marka Audi (16 proc. klientów).

Dlaczego klienci wybierają NAJEM?

Firma Volkswagen Financial Services zapytała też swoich klientów, jakie elementy oferty NAJEM skłoniły ich do skorzystania z usługi. Wszyscy klienci indywidualni (i 96 proc. firmowych) odpowiedzieli, że to przede wszystkim stała opłata miesięczna zawierająca ubezpieczenie komunikacyjne, pełen pakiet serwisowy, assistance i samochód zastępczy przez cały okres umowy. Większość osób (96 proc. klientów indywidualnych i 79 proc. firmowych) przyznało, że NAJEM zachęcił ich opcją braku wkładu własnego.

Bardzo docenianym elementem oferty w opinii badanych jest opcja zwrotu samochodu na koniec umowy. Wskazało na nią po 91 proc. zapytanych klientów indywidualnych i firmowych. Czyżby konieczność samodzielnej sprzedaży auta była jednym z najbardziej nielubianych czynników z tytułu posiadania własnego samochodu? Jeśli tak, to NAJEM skutecznie rozwiązuje ten problem.

Wszystkie informacje nt. oferty NAJEM od Volkswagen Financial Services dostępne są na stronie www.vwfs.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.