Już 1 000 klientów wybrało NAJEM od Volkswagen Financial Services
Najem samochodu to coraz chętniej wybierany sposób na wygodne korzystanie z auta. Jedna stała opłata zapewnia komfort niezakłóconej mobilności bez konieczności posiadania pojazdu. Wśród firm, które oferują takie rozwiązanie, jest Volkswagen Financial Services. Firma poinformowała, że w listopadzie 2023 r. z jej oferty NAJEM skorzystał tysięczny klient.
– Najem długoterminowy to optymalna opcja dla kierowców, którzy cenią przyjemność z jazdy i nie chcą przejmować się kwestiami związanymi z obsługą pojazdu. Wszystko, co potrzebne do zapewnienia mobilności, zostało uwzględnione w jednej opłacie. Dzięki temu o nic nie trzeba się martwić, ani o niczym pamiętać – mówi Michał Dyc, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej Volkswagen Financial Services.
Oferta NAJEM od Volkswagen Financial Services oznacza komfort jazdy samochodem – bez zbędnego stresu. Wszelkie ewentualne koszty związane z serwisowaniem auta, jego naprawami czy likwidacją szkód są już zawarte w stałej miesięcznej opłacie. Klienci otrzymują pełną obsługę serwisową, która poza okresowymi badaniami technicznymi i przeglądami obejmuje naprawy wynikające ze standardowego użytkowania samochodu. W ofercie jest także ubezpieczenie AC/OC, całodobowe wsparcie Assistance oraz auto zastępcze na cały okres naprawy pojazdu. Dodatkowo w ramach NAJMU można skorzystać z wygodnych usług związanych z oponami – z ich sezonowej wymiany oraz przechowania.
Korzystając z oferty NAJEM, można wymieniać samochód na nowy co 4, 3, a nawet 2 lata bez konieczności wkładu własnego. Do wyboru są pojazdy marek z Grupy Volkswagen (Volkswagen Samochody Osobowe, Volkswagen Samochody Dostawcze, Škoda, Audi, SEAT i CUPRA).
1 000 klientów VW FS wybrało NAJEM
Z tysięcznej oferty NAJEM od Volkswagen Financial Services skorzystał klient z Zielonej Góry, który wybrał model Škoda Kamiq na 24 miesiące. Co ciekawe, to właśnie samochody marki Škoda są najczęstszymi autami w ofercie NAJMU. Jak podaje firma VW FS, aż 52 proc. klientów decydujących się na NAJEM wybrało pojazdy tego czeskiego producenta. Na kolejnym miejscu (17 proc. wskazań) znalazła się marka CUPRA, a podium zamknęła marka Audi (16 proc. klientów).
Dlaczego klienci wybierają NAJEM?
Firma Volkswagen Financial Services zapytała też swoich klientów, jakie elementy oferty NAJEM skłoniły ich do skorzystania z usługi. Wszyscy klienci indywidualni (i 96 proc. firmowych) odpowiedzieli, że to przede wszystkim stała opłata miesięczna zawierająca ubezpieczenie komunikacyjne, pełen pakiet serwisowy, assistance i samochód zastępczy przez cały okres umowy. Większość osób (96 proc. klientów indywidualnych i 79 proc. firmowych) przyznało, że NAJEM zachęcił ich opcją braku wkładu własnego.
Bardzo docenianym elementem oferty w opinii badanych jest opcja zwrotu samochodu na koniec umowy. Wskazało na nią po 91 proc. zapytanych klientów indywidualnych i firmowych. Czyżby konieczność samodzielnej sprzedaży auta była jednym z najbardziej nielubianych czynników z tytułu posiadania własnego samochodu? Jeśli tak, to NAJEM skutecznie rozwiązuje ten problem.
Wszystkie informacje nt. oferty NAJEM od Volkswagen Financial Services dostępne są na stronie www.vwfs.pl.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić
65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.
Transport
Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.
Polityka
M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne
Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.