Już 1 000 klientów wybrało NAJEM od Volkswagen Financial Services
Najem samochodu to coraz chętniej wybierany sposób na wygodne korzystanie z auta. Jedna stała opłata zapewnia komfort niezakłóconej mobilności bez konieczności posiadania pojazdu. Wśród firm, które oferują takie rozwiązanie, jest Volkswagen Financial Services. Firma poinformowała, że w listopadzie 2023 r. z jej oferty NAJEM skorzystał tysięczny klient.
– Najem długoterminowy to optymalna opcja dla kierowców, którzy cenią przyjemność z jazdy i nie chcą przejmować się kwestiami związanymi z obsługą pojazdu. Wszystko, co potrzebne do zapewnienia mobilności, zostało uwzględnione w jednej opłacie. Dzięki temu o nic nie trzeba się martwić, ani o niczym pamiętać – mówi Michał Dyc, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej Volkswagen Financial Services.
Oferta NAJEM od Volkswagen Financial Services oznacza komfort jazdy samochodem – bez zbędnego stresu. Wszelkie ewentualne koszty związane z serwisowaniem auta, jego naprawami czy likwidacją szkód są już zawarte w stałej miesięcznej opłacie. Klienci otrzymują pełną obsługę serwisową, która poza okresowymi badaniami technicznymi i przeglądami obejmuje naprawy wynikające ze standardowego użytkowania samochodu. W ofercie jest także ubezpieczenie AC/OC, całodobowe wsparcie Assistance oraz auto zastępcze na cały okres naprawy pojazdu. Dodatkowo w ramach NAJMU można skorzystać z wygodnych usług związanych z oponami – z ich sezonowej wymiany oraz przechowania.
Korzystając z oferty NAJEM, można wymieniać samochód na nowy co 4, 3, a nawet 2 lata bez konieczności wkładu własnego. Do wyboru są pojazdy marek z Grupy Volkswagen (Volkswagen Samochody Osobowe, Volkswagen Samochody Dostawcze, Škoda, Audi, SEAT i CUPRA).
1 000 klientów VW FS wybrało NAJEM
Z tysięcznej oferty NAJEM od Volkswagen Financial Services skorzystał klient z Zielonej Góry, który wybrał model Škoda Kamiq na 24 miesiące. Co ciekawe, to właśnie samochody marki Škoda są najczęstszymi autami w ofercie NAJMU. Jak podaje firma VW FS, aż 52 proc. klientów decydujących się na NAJEM wybrało pojazdy tego czeskiego producenta. Na kolejnym miejscu (17 proc. wskazań) znalazła się marka CUPRA, a podium zamknęła marka Audi (16 proc. klientów).
Dlaczego klienci wybierają NAJEM?
Firma Volkswagen Financial Services zapytała też swoich klientów, jakie elementy oferty NAJEM skłoniły ich do skorzystania z usługi. Wszyscy klienci indywidualni (i 96 proc. firmowych) odpowiedzieli, że to przede wszystkim stała opłata miesięczna zawierająca ubezpieczenie komunikacyjne, pełen pakiet serwisowy, assistance i samochód zastępczy przez cały okres umowy. Większość osób (96 proc. klientów indywidualnych i 79 proc. firmowych) przyznało, że NAJEM zachęcił ich opcją braku wkładu własnego.
Bardzo docenianym elementem oferty w opinii badanych jest opcja zwrotu samochodu na koniec umowy. Wskazało na nią po 91 proc. zapytanych klientów indywidualnych i firmowych. Czyżby konieczność samodzielnej sprzedaży auta była jednym z najbardziej nielubianych czynników z tytułu posiadania własnego samochodu? Jeśli tak, to NAJEM skutecznie rozwiązuje ten problem.
Wszystkie informacje nt. oferty NAJEM od Volkswagen Financial Services dostępne są na stronie www.vwfs.pl.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.