Komunikaty PR

Klient na pierwszym miejscu, czyli co wpływa na sukces salonu VW FS STORE

2024-02-27  |  13:30
Biuro prasowe

Biznes to nie tylko wyniki i zyski – dla Volkswagen Financial Services STORE to także ludzie i relacje. Potwierdzają to wyniki ankiety dla klientów, którą przeprowadzono w 2023 roku. W pytaniach oceniających pracę doradców VW FS STORE, aż 77 proc. badanych wskazało, że są oni zdecydowanie najmocniejszą stroną tego miejsca. W minionym roku przełożyło się to na wzrost wyników sprzedaży salonu.

Volkswagen Financial Services STORE w Warszawie przy ul. Łopuszańskiej 36 to salon sprzedaży samochodów używanych dla wymagających. Można w nim znaleźć używane, poleasingowe samochody z Grupy Volkswagen (Volkswagen Samochody Osobowe, Škoda, Audi, SEAT, CUPRA i Volkswagen Samochody Dostawcze). Eksperci salonu przywiązują dużą uwagę do jakości aut, które są sprawdzane pod względem technicznym, posiadają pewną historię oraz potwierdzone wyposażenie. Jednak kluczowe w działaniu VW FS STORE jest budowanie opartej na zaufaniu relacji z klientami.

Skupienie na konsumencie kluczem do sukcesu

Ofertę w salonie VW FS STORE stworzono w taki sposób, żeby odpowiedzieć na potrzeby klientów. Inwestowanie w budowanie długotrwałej, dobrej relacji jest korzystne dla każdej ze stron. VW FS ma tego świadomość i właśnie dlatego to istotny element strategii firmy, a potwierdzenia skuteczności tej decyzji można doszukiwać się w rosnących wynikach sprzedażowych VW FS STORE.

Pod koniec 2023 roku w salonie przeprowadzono badanie satysfakcji klientów, podczas którego sprawdzono m.in. wskaźnik poleceń NPS (Net Promoter Score). Wynika z niego, że ponad połowa (62 proc.) klientów jest skłonna do polecenia salonu po wizycie. Dodatkowo znaczna część (77 proc.) twierdzi, że najmocniejszą stroną VW FS STORE jest praca doradców, co potwierdza, że usługi oferowane są na najwyższym poziomie.

Jesteśmy dumni, że w pytaniach oceniających pracę doradców VW FS STORE aż 77 proc. klientów stwierdziło, że to oni są zdecydowanie najmocniejszą stroną naszego salonu. Osoby, które nas odwiedziły, oceniły bardzo wysoko ich kompetencje, chęć pomocy i zaangażowanie. Pokazuje to, że idziemy w dobrym kierunku – komentuje Jakub Rosłon, menedżer salonu Volkswagen Financial Services STORE.

Kim są klienci salonu VW FS STORE?

Volkswagen Financial Services STORE podzielił się informacjami o tym, jakie grupy klientów dokonały zakupu w 2023 roku. Samochody najczęściej kupowały firmy – łącznie było to aż 74 proc. wszystkich transakcji (z czego połowa to JDG). Lekki wzrost zanotowała natomiast liczba osób fizycznych, które zdecydowały się na skorzystanie z oferty VW FS STORE. W 2023 r. było to 18 proc. (więcej o 3 p.p. w porównaniu z 2022 rokiem).

Co ciekawe, w zeszłym roku znacznie wzrósł odsetek aut kupionych przez pracowników firmy Volkswagen Financial Services. Dane pokazały, że było to aż 7 proc. wszystkich transakcji (wzrost z 1 proc. w 2022 r.).

Nie tylko sprzedaż, ale też finansowanie i dodatkowe produkty

Salon VW FS STORE nie skupia się wyłącznie na dostarczaniu jakościowych samochodów używanych. Równie ważny jest aspekt korzystnego finansowania. Ubiegłoroczne dane zebrane na zlecenie VW FS wskazują, że klienci chętnie korzystają z tego wsparcia. W 2023 r. aż 85 proc. z zakupionych w VW FS STORE aut klienci postanowili sfinansować w kredycie lub leasingu od Volkswagen Financial Services.

Wyniki to jednak efekt nie tylko sprzedaży aut i finansowania. Ważnymi elementami, które dopełniają całość i mają wpływ na ostateczną kalkulację, są dodatkowe produkty takie jak ubezpieczenie i pakiety serwisowe. Również w tych obszarach VW FS STORE osiągnął bardzo dobre rezultaty. W zeszłym roku aż 90 proc. kupujących samochód w salonie skorzystało z ubezpieczenia komunikacyjnego od Volkswagen Financial Services. Z kolei na zakup pakietu serwisowego zdecydowało się 39 proc. klientów. Wyniki z 2023 roku potwierdzają, że kupujący są świadomi oferty i jest ona odpowiednio dopasowana do ich potrzeb.

Klient na pierwszym miejscu

Działania wokół salonu VW FS STORE wpisują się w myśl przewodnią Volkswagen Financial Services opartą na klientocentryczności. To próba zrozumienia perspektywy klientów i skupieniu się na ich potrzebach, na każdym etapie działania. Wszystko po to, żeby dostarczyć im odpowiednio dopasowane produkty oraz wzmocnić pozytywne doświadczenia.

Do klientów należy podchodzić przede wszystkim z szacunkiem do ich potrzeb i z dbałością o ich satysfakcję. Volkswagen Financial Services pokazuje, jak bardzo istotne jest, aby klientów słuchać, starać się ich rozumieć, zbierać ich opinie – dodaje Jakub Rosłon z salonu Volkswagen Financial Services STORE.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.