Laur Konsumenta ponownie dla Shell Helix
ConTrust Communication
ul. 1 Sierpnia 6A
02-134 Warszawa
r.pietka|contrust.pl| |r.pietka|contrust.pl
530 424 444
contrust.pl/
Laur Konsumenta to ogólnopolskie badanie konsumenckie realizowane nieprzerwanie od 15 lat, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych na polskim rynku produktów i marek. O przyznaniu nagrody decydują głosy konsumentów zebrane w sondażach telefonicznym oraz internetowym, zamieszczanym na popularnych portalach branżowych i tematycznych.
„Bardzo się cieszymy, że konsumenci w Polsce po raz kolejny uznali markę Shell Helix za jedną z najbardziej rozpoznawalnych i wyróżniających się wśród olejów silnikowych do samochodów osobowych. Cieszymy się z tej nagrody, bo tego typu wyróżnienia stanowią silną rekomendację dla innych kierowców i ważny element w budowaniu wizerunku marki.” – podsumował Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży Działu Olejowego Shell Polska.
Laur Konsumenta 2020 to już czternaste wyróżnienie przyznane w ciągu ostatnich sześciu lat marce i olejom Shell Helix. W 2019 roku Shell Helix otrzymał specjalne odznaczenie „Lider XV-lecia”, jako najczęściej nagradzana marka, która uzyskała największą liczbę głosów w plebiscycie „Laur Konsumenta”. Ponadto w poprzednich latach otrzymała tytuł Top Marka i została wyróżniona certyfikatem „Produkt Optymalny” w plebiscycie „Price Quality”. Liczne wyróżnienia potwierdzają innowacyjność olejów silnikowych Shell Helix i korzystną relację ich ceny do jakości.
Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.