Leasys ze specjalną ofertą wynajmu długoterminowego.
- Wystartowała zimowa kampania Leasys pt. „Zmień sanki” umożliwiająca wynajem długoterminowy samochodów w niskich ratach bez konieczności wpłaty własnej.
- Ofercie podlegają dostępne od ręki i zarejestrowane modele aut z Grupy Stellantis.
- Akcja promocyjna potrwa do 7 stycznia 2024 r.
Firma Leasys wystartowała z sezonową promocją wynajmu długoterminowego. Pod hasłem „Zmień sanki” zachęca klientów biznesowych do wynajęcia auta w niskich ratach bez konieczności wkładu własnego. Przygotowana przez Leasys oferta pozwala „wjechać” w 2024 rok nowym samochodem, nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów oraz ciesząc się szerokim pakietem usług zawartych w racie przez cały okres trwania umowy.
Chcąc umożliwić firmom szybkie i wygodne wyposażenie floty w nowe samochody, Leasys w promocyjnej kampanii, oferuje wynajem długoterminowy dostępnych od ręki samochodów z grupy Stellantis. Proponuje sprawdzone modele np. Opel Astra, Opel Grandland, Citroen C3, Peugeot 3008 oraz ofertę pełną dodatkowych korzyści. Firmy, które do 7 stycznia 2024 r. zdecydują się z niej skorzystać, zyskają nowe auto na odpowiadających im warunkach i niską, stałą ratę bez konieczności angażowania środków własnych. Ponadto wynajem od Leasys zapewni im zwiększające komfort użytkowania usługi takie jak: Assistance, Samochód zastępczy, Ubezpieczenie OC, Ochronę AC, Ochronę od kradzieży i pożaru oraz Ochronę szyb. Przysługiwać im będzie również kompleksowa obsługa serwisowa obejmująca regularne przeglądy zgodne z zaleceniami producenta, serwisowanie i naprawy w przypadku awarii.
Wynajem długoterminowy to jedna z opcji finansowania floty, która z roku na rok zyskuje na popularności i dorównuje innym formom: leasingowi czy zakupowi auta ze środków własnych. Zdaniem ekspertów Leasys dobrze przygotowana propozycja wynajmu powinna być kompatybilna z oczekiwaniami przedsiębiorców, gwarantując im wsparcie na każdym kroku eksploatacji pojazdu.
– Lubimy zaczynać nowy rok z nową energią i do tego samego zachęcamy naszych klientów. Proponujemy im korzystną i przemyślaną ofertę, która w całym okresie wynajmu samochodu, pozwoli im w niskiej i niezmiennej racie jeździć regularnie serwisowanym samochodem. Ważny jest dla nas komfort klienta, dla którego liczy się niezawodność użytkowanego pojazdu i właśnie to stanowi priorytet naszej działalności – podsumowuje Bartłomiej Brzozowski, Country Manager Leasys Polska.
Leasys
Leasys, spółka joint venture 50/50 pomiędzy Stellantis i Crédit Agricole Consumer Finance, oferuje rozwiązania w zakresie mobilności, począwszy od wynajmu średnio- i długoterminowego po systemy zarządzania flotą zakładową, które zapewniają wydajną, racjonalną, bezpieczną i zrównoważoną mobilność. Powstała z połączenia dwóch wiodących firm w sektorze, Leasys i Free2Move Lease, nowa spółka zajmuje czwartą pozycję w rankingu wiodących podmiotów na rynku europejskim i jest pionierem nowej idei płynnej, zintegrowanej i globalnej mobilności, przeznaczonej dla osób prywatnych, profesjonalistów i firm każdej wielkości. Leasys może pochwalić się flotą 850,000 pojazdów. Działa już w 11 krajach europejskich: we Włoszech, Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii, Holandii, Portugalii, Polsce, Luksemburgu i Austrii.
![Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/703287956/depositphotos-386621210-l,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.