Komunikaty PR

Lexus ES najbardziej niezawodnym modelem w historii słynnego badania

2020-03-19  |  13:00
Biuro prasowe

Luksusowy sedan Lexus ES został ogłoszony najbardziej niezawodnym samochodem w badaniu 2020 U.S. Vehicle Dependability Study, przeprowadzanym przez amerykańską firmę analityczną J.D. Power. Samochód zdobył rekordowo wysoki wynik.

 

Historyczny wynik

Limuzyna Lexusa zanotowała rezultat 52 PP100. To oznacza, że japoński samochód okazał się najbardziej niezawodnym modelem ze wszystkich przeanalizowanych. Co więcej, to najlepszy wynik w 31-letniej historii badania J.D. Power U.S. Vehicle Dependability Study, jednego z najbardziej renomowanych rankingów niezawodności w branży motoryzacyjnej.

Badanie mierzy liczbę problemów zgłaszanych przez użytkowników danego modelu w trzecim roku jego posiadania. Niższy wynik oznacza zatem większą niezawodność auta. Uwzględniane są nie tylko poważne usterki, ale również wrażenia z użytkowania samochodu, dotyczące np. wyciszenia wnętrza czy obsługi systemu multimedialnego. Tegoroczna edycja bazowała na informacjach od 36 555 właścicieli samochodów z rocznika 2017.

Więcej Lexusów w czołówce

Amerykańscy analitycy wyróżnili także inne modele Lexusa. Terenowy GX zajął pierwsze miejsce w kategorii Midsize Premium SUV, a na drugim miejscu w kategorii znalazł się Lexus RX, razem z Cadillakiem XT5 oraz Mercedesem GLE. Tę samą lokatę w klasie Compact Premium SUV zdobył model NX Lexusa. Na tym lista się nie kończy. Limuzyna ES zwyciężyła rzecz jasna w swojej kategorii Compact Premium Car, a na trzecim miejscu w tej samej klasyfikacji znalazł się Lexus IS.

Lexus znalazł się również w czołówce rankingu marek. Japoński producent zajął drugie miejsce z okrągłym wynikiem 100. To rezultat o sześć punktów lepszy, niż w ubiegłorocznym badaniu U.S. Vehicle Dependability Study i wyraźnie przewyższający średnią rynku, która w 2020 roku wyniosła 134 problemy na 100 samochodów.

Toyota wygrywa w największej liczbie kategorii

Bardzo dobre wyniki zanotowała również siostrzana Toyota. Japońska marka zajęła piąte miejsce w ogólnym rankingu, najwyższe wśród producentów aut popularnych i wyprzedziła m.in. Volkswagena, BMW, Audi, Forda czy Mazdę. Modele Toyoty wygrały w czterech segmentach. A wliczając wyniki Lexusa, Toyota Motor Corporation zgarnęła pierwsze miejsca w aż sześciu kategoriach.

Toyota 4Runner wygrała w kategorii Midsize SUV, Tundra wraz z Fordem F-150 zdobyła pierwsze miejsce w klasyfikacji Large Light Duty Pickup, Toyota Avalon okazała się najlepsza w klasie Large Car, a Sienna wygrała w kategorii Minivan. Do tego można dodać trzecie miejsce Corolli w klasyfikacji aut kompaktowych i taką samą pozycję Toyoty RAV4 w kategorii Compact SUV.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.