Komunikaty PR

Lexus nagrodzony za najlepszą obsługę dilerską

2020-08-04  |  16:00
Biuro prasowe

Salony Lexusa oferują najlepszą obsługę klienta – tak wynika z brytyjskiego badania Driver Power Best Car Dealers 2020. Japońska marka po raz kolejny zdobyła pierwsze miejsce w rankingu, zwyciężyła w pięciu kategoriach na siedem i zanotowała imponujące wyniki procentowe.

 

Pierwsze miejsca w pięciu kategoriach

Dla Lexusa była to już czwarta z rzędu wygrana w brytyjskim rankingu sieci dilerskich. Wynik japońskiej marki był nawet lepszy niż w ubiegłym roku i wyniósł dokładnie 93,42%. Producent zdobył pierwsze miejsca w pięciu z siedmiu obszarów badania – są to jakość wykonania, uprzejmość obsługi, sprawność działania, komunikacja oraz dostępność samochodów zastępczych. Imponować może także rekordowy niski wskaźnik skarg – w przypadku salonów Lexusa ten wyniósł raptem 5,9%. To o połowę mniej niż średnia w całym badaniu, w którym uwzględniono 25 marek.

Lexus stawiany za wzór

„Kiedy Lexus znalazł się na szczycie rankingów Driver Power w ubiegłym roku, stwierdziliśmy, że nie przypominamy sobie sytuacji, by jakakolwiek marka zdobyła tak imponujący zestaw wyników w którymś z naszych badań. Jednak japońska firma powtórzyła to w 2020 roku, tworząc wrażenie, które można określić jedynie mianem wzorowego” – piszą w podsumowaniu badania przedstawiciele brytyjskiego magazynu Auto Express, który przygotowuje badanie Driver Power.

Redakcja przytacza opinię jednego z klientów Lexusa, Onura Ozkaya. „Personel Lexusa jest bardziej uprzejmy, bardziej sprawny i zwraca na ciebie uwagę. Lexus jest bardzo rzetelną marką” – mówi Ozkaya. Właściciel modelu IS 250 wspomina również, że kiedy nie decyduje się na samochód zastępczy na czas obsługi serwisowej, pracownik salonu sam oferuje mu podwiezienie do najbliższej stacji metra.

Japończycy kolekcjonują nagrody

Wygrana w Driver Power Best Car Dealers jest jedną z wielu nagród, jakie Lexus zdążył już zdobyć w 2020 roku. Obsługę serwisową w salonach japońskiej marki doceniono również w rankingu 2020 What Car? Servicing Satisfaction Survey, w którym producent zdobył pierwsze miejsce. Ponadto portal Auto Trader przyznał modelowi NX 300h tytuł najlepszego samochodu hybrydowego na brytyjskim rynku. Lexus zdobył też nagrodę dla najlepszego producenta w plebiscycie Auto Express Driver Power. Co więcej, z amerykańskiego badania 2020 U.S. Automotive Brand Loyalty Study organizowanego przez firmę J.D. Power wynika, że spośród producentów aut luksusowych to właśnie japońska marka ma obecnie najbardziej przywiązanych klientów

Warto dodać, że w Polsce znajdziemy jedne z najlepszych salonów Lexusa w całej Europie. Dwa punkty dilerskie – Lexus Trójmiasto oraz Lexus Warszawa-Żerań otrzymały w tym roku nagrodę Kiwami przyznawaną salonom, które oferują najwyższy standard obsługi.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Polsko-brytyjska współpraca gospodarcza nabiera rozpędu. Dobre perspektywy dla wspólnych projektów energetycznych i obronnych

Pomimo brexitu relacje handlowe między Polską a Wielką Brytanią nie tylko się utrzymały, ale też nabrały nowej dynamiki. W 2023 roku wartość wymiany towarów i usług osiągnęła rekordowe 36,4 mld euro – wynika z raportu Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej. Rosną także obustronne inwestycje. W Polsce działa już ponad 1,4 tys. firm z kapitałem brytyjskim zatrudniających 113 tys. osób. Również polskie firmy coraz częściej eksplorują rynek brytyjski. Szczególnie dynamicznie rozwija się współpraca w sektorach strategicznych energetycznym, obronnym, technologicznym i finansowym.

Transport

Dziennie policjanci zatrzymują średnio 69 osób z zakazem prowadzenia pojazdów. Trwają prace nad zaostrzeniem przepisów dla kierowców

W 2024 roku policjanci przeprowadzili ponad 16 mln badań na zawartość alkoholu w organizmie i zatrzymali 91,3 tys. nietrzeźwych kierujących. W 2022 roku, przy mniejszej liczbie kontroli, było ich niemal 104,5 tys. Spadek jest zauważalny, ale problem wciąż jest poważny. Dodatkowo 16,5 tys. osób naruszyło sądowy zakaz prowadzenia pojazdów, a 8,2 tys. nie zastosowało się do decyzji o cofnięciu uprawnień do kierowania. Trwają prace nad przepisami, które zaostrzą kary w tym obszarze.

Handel

Branża AGD podnosi się po trudnym okresie. Liczy na wsparcie w walce z silną konkurencją z Chin

Polska jest nadal największym producentem sprzętu AGD w UE, ale traci na znaczeniu pod wpływem silnej konkurencji z krajów trzecich, przede wszystkim Chin. Ostatnie dwa lata były trudne dla branży, wciąż pojawiają się nowe zagrożenia, ale – jak podkreślają jej przedstawiciele – widać światełko w tunelu. Producenci AGD liczą na pozytywny wpływ deregulacji, również w obszarze środowiskowym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.