Lexus nagrodzony za najlepszą obsługę dilerską
Salony Lexusa oferują najlepszą obsługę klienta – tak wynika z brytyjskiego badania Driver Power Best Car Dealers 2020. Japońska marka po raz kolejny zdobyła pierwsze miejsce w rankingu, zwyciężyła w pięciu kategoriach na siedem i zanotowała imponujące wyniki procentowe.
Pierwsze miejsca w pięciu kategoriach
Dla Lexusa była to już czwarta z rzędu wygrana w brytyjskim rankingu sieci dilerskich. Wynik japońskiej marki był nawet lepszy niż w ubiegłym roku i wyniósł dokładnie 93,42%. Producent zdobył pierwsze miejsca w pięciu z siedmiu obszarów badania – są to jakość wykonania, uprzejmość obsługi, sprawność działania, komunikacja oraz dostępność samochodów zastępczych. Imponować może także rekordowy niski wskaźnik skarg – w przypadku salonów Lexusa ten wyniósł raptem 5,9%. To o połowę mniej niż średnia w całym badaniu, w którym uwzględniono 25 marek.
Lexus stawiany za wzór
„Kiedy Lexus znalazł się na szczycie rankingów Driver Power w ubiegłym roku, stwierdziliśmy, że nie przypominamy sobie sytuacji, by jakakolwiek marka zdobyła tak imponujący zestaw wyników w którymś z naszych badań. Jednak japońska firma powtórzyła to w 2020 roku, tworząc wrażenie, które można określić jedynie mianem wzorowego” – piszą w podsumowaniu badania przedstawiciele brytyjskiego magazynu Auto Express, który przygotowuje badanie Driver Power.
Redakcja przytacza opinię jednego z klientów Lexusa, Onura Ozkaya. „Personel Lexusa jest bardziej uprzejmy, bardziej sprawny i zwraca na ciebie uwagę. Lexus jest bardzo rzetelną marką” – mówi Ozkaya. Właściciel modelu IS 250 wspomina również, że kiedy nie decyduje się na samochód zastępczy na czas obsługi serwisowej, pracownik salonu sam oferuje mu podwiezienie do najbliższej stacji metra.
Japończycy kolekcjonują nagrody
Wygrana w Driver Power Best Car Dealers jest jedną z wielu nagród, jakie Lexus zdążył już zdobyć w 2020 roku. Obsługę serwisową w salonach japońskiej marki doceniono również w rankingu 2020 What Car? Servicing Satisfaction Survey, w którym producent zdobył pierwsze miejsce. Ponadto portal Auto Trader przyznał modelowi NX 300h tytuł najlepszego samochodu hybrydowego na brytyjskim rynku. Lexus zdobył też nagrodę dla najlepszego producenta w plebiscycie Auto Express Driver Power. Co więcej, z amerykańskiego badania 2020 U.S. Automotive Brand Loyalty Study organizowanego przez firmę J.D. Power wynika, że spośród producentów aut luksusowych to właśnie japońska marka ma obecnie najbardziej przywiązanych klientów
Warto dodać, że w Polsce znajdziemy jedne z najlepszych salonów Lexusa w całej Europie. Dwa punkty dilerskie – Lexus Trójmiasto oraz Lexus Warszawa-Żerań otrzymały w tym roku nagrodę Kiwami przyznawaną salonom, które oferują najwyższy standard obsługi.
VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online
Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Budowa sieci szybkiej łączności dla polskiej energetyki wchodzi w kolejny etap. Czas usuwania awarii będzie krótszy
Spółka PGE Dystrybucja podpisała z firmą Ericsson umowę na dostawę blisko 600 systemów zasilania dla radiowych stacji bazowych i transmisyjnych węzłów agregacyjnych w ramach Programu LTE450. Jest to już ostatni kontrakt na dostawę kluczowych składników sprzętu telekomunikacyjnego sieci LTE450. Jego realizacja ma umożliwić budowę sieci o kluczowym znaczeniu dla sektora energetycznego, co przyspieszy jego cyfryzację.
Ochrona środowiska
Wzmocniona ochrona ponad 1,2 mln ha lasów. Część zostanie wyłączona z pozyskiwania drewna
Lasy Państwowe przedstawiły plan zwiększenia ochrony dla 17 proc. terenów leśnych, którymi zarządzają. To w sumie ponad 1,2 mln hektarów, z których 0,5 mln ha ma być całkowicie wyłączone z pozyskania drewna. Dodatkowa ochrona obejmie najcenniejsze przyrodniczo lasy w Polsce, w tym m.in. nadleśnictwa Puszczy Białowieskiej i najstarsze lasy w Polsce. Przedstawiciele LP podkreślają, że propozycja jest bezpieczna gospodarczo, ponieważ uwzględnia potrzeby przemysłu drzewnego i lokalnych mieszkańców.
Telekomunikacja
M. Wąsik: Potrzeba twardej reakcji UE na uszkodzenie kabli na Bałtyku. To element wojny hybrydowej
– Nie pohukiwanie w Parlamencie Europejskim, ale twarde sankcje, które Komisja powinna jak najszybciej zaproponować – mówi Maciej Wąsik, europoseł z PiS, zapytany o potrzebną reakcję państw Unii Europejskiej na uszkodzenie kabli biegnących na dnie Morza Bałtyckiego. Jak podkreśla, nikt nie ma wątpliwości, że to element wojny hybrydowej prowadzonej przez Rosję. Dlatego potrzebna jest jednolita i silna odpowiedź UE oraz większe wsparcie dla Ukrainy.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.