Lexus najbardziej niezawodną marką według kierowców. Nowy ranking "What Car?"
Lexus utrzymał status najbardziej niezawodnej marki w corocznym badaniu magazynu “What Car?”. Niesamowita jakość i trwałość, a także wyjątkowa troska o klienta zostały docenione przez kierowców w Reliability Survey, w którym wzięło udział ponad 16 tys. użytkowników aut.
Piąty rok z rzędu Lexus dominuje w rankingu “What Car?” Reliability Survey. W tegorocznym badaniu wzięło udział ponad 16 tys. brytyjskich kierowców, którzy uznali Lexusa za najbardziej niezawodną markę. Uzyskany wynik 98,7 procent jest zdecydowanie najlepszy spośród 30 producentów, którzy zostali wskazani przez respondentów. To dobitne potwierdzenie jakości samoładujących się hybryd Lexusa, które są doceniane przez klientów w Europie Zachodniej i Środkowej.
Lexus zdominował nie tylko kategorię ogólną, ale też zestawienie samochodów hybrydowych do pięciu lat. Tutaj w czołowej czwórce z rewelacyjnymi notami wyróżniają się aż dwa Lexusy. Pierwsze miejsce zajął model NX z wynikiem 99,8 procent, a czwarty był model UX, który osiągnął 98,4 procent. To pokazuje, jakim zaufaniem klientów cieszą się hybrydowe samochody Lexusa, który jest pionierem elektryfikacji wśród marek premium. Zaprezentowany w 2005 roku model RX 400h był pierwszym luksusowym samochodem hybrydowym na rynku.
„Lexus wyznacza standardy w dziedzinie niezawodności. Na jego autach można polegać, usterki zdarzają się niesamowicie rzadko, a serwis działa szybko i naprawy są w przystępnych cenach. Dzięki niezawodności marka buduje zaufanie do technologii hybrydowych właśnie dzięki bezawaryjności takich modeli jak NX czy UX” – uważa Steve Huntingford, redaktor naczelny magazynu “What Car?”.
Ranking niezawodności prowadzony przez “What Car?” to kolejne niezależne potwierdzenie jakości samochodów Lexusa. Badanie jest tym cenniejsze, że biorą w nim udział właściciele i użytkownicy samochodów, dzięki czemu dokładnie wiadomo, jakie rzeczy w badanych autach psują się najczęściej, ale też jak działa obsługa klienta oraz serwis każdej z marek.

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.