Komunikaty PR

Lexus najbardziej niezawodną marką według kierowców. Nowy ranking "What Car?"

2021-09-17  |  11:00
Biuro prasowe

Lexus utrzymał status najbardziej niezawodnej marki w corocznym badaniu magazynu “What Car?”. Niesamowita jakość i trwałość, a także wyjątkowa troska o klienta zostały docenione przez kierowców w Reliability Survey, w którym wzięło udział ponad 16 tys. użytkowników aut.

 

Piąty rok z rzędu Lexus dominuje w rankingu “What Car?” Reliability Survey. W tegorocznym badaniu wzięło udział ponad 16 tys. brytyjskich kierowców, którzy uznali Lexusa za najbardziej niezawodną markę. Uzyskany wynik 98,7 procent jest zdecydowanie najlepszy spośród 30 producentów, którzy zostali wskazani przez respondentów. To dobitne potwierdzenie jakości samoładujących się hybryd Lexusa, które są doceniane przez klientów w Europie Zachodniej i Środkowej.

Lexus zdominował nie tylko kategorię ogólną, ale też zestawienie samochodów hybrydowych do pięciu lat. Tutaj w czołowej czwórce z rewelacyjnymi notami wyróżniają się aż dwa Lexusy. Pierwsze miejsce zajął model NX z wynikiem 99,8 procent, a czwarty był model UX, który osiągnął 98,4 procent. To pokazuje, jakim zaufaniem klientów cieszą się hybrydowe samochody Lexusa, który jest pionierem elektryfikacji wśród marek premium. Zaprezentowany w 2005 roku model RX 400h był pierwszym luksusowym samochodem hybrydowym na rynku.

„Lexus wyznacza standardy w dziedzinie niezawodności. Na jego autach można polegać, usterki zdarzają się niesamowicie rzadko, a serwis działa szybko i naprawy są w przystępnych cenach. Dzięki niezawodności marka buduje zaufanie do technologii hybrydowych właśnie dzięki bezawaryjności takich modeli jak NX czy UX” – uważa Steve Huntingford, redaktor naczelny magazynu “What Car?”.

Ranking niezawodności prowadzony przez “What Car?” to kolejne niezależne potwierdzenie jakości samochodów Lexusa. Badanie jest tym cenniejsze, że biorą w nim udział właściciele i użytkownicy samochodów, dzięki czemu dokładnie wiadomo, jakie rzeczy w badanych autach psują się najczęściej, ale też jak działa obsługa klienta oraz serwis każdej z marek.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii

Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).

Handel

Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.