Komunikaty PR

Lexus najbardziej niezawodną marką według kierowców. Nowy ranking "What Car?"

2021-09-17  |  11:00
Biuro prasowe

Lexus utrzymał status najbardziej niezawodnej marki w corocznym badaniu magazynu “What Car?”. Niesamowita jakość i trwałość, a także wyjątkowa troska o klienta zostały docenione przez kierowców w Reliability Survey, w którym wzięło udział ponad 16 tys. użytkowników aut.

 

Piąty rok z rzędu Lexus dominuje w rankingu “What Car?” Reliability Survey. W tegorocznym badaniu wzięło udział ponad 16 tys. brytyjskich kierowców, którzy uznali Lexusa za najbardziej niezawodną markę. Uzyskany wynik 98,7 procent jest zdecydowanie najlepszy spośród 30 producentów, którzy zostali wskazani przez respondentów. To dobitne potwierdzenie jakości samoładujących się hybryd Lexusa, które są doceniane przez klientów w Europie Zachodniej i Środkowej.

Lexus zdominował nie tylko kategorię ogólną, ale też zestawienie samochodów hybrydowych do pięciu lat. Tutaj w czołowej czwórce z rewelacyjnymi notami wyróżniają się aż dwa Lexusy. Pierwsze miejsce zajął model NX z wynikiem 99,8 procent, a czwarty był model UX, który osiągnął 98,4 procent. To pokazuje, jakim zaufaniem klientów cieszą się hybrydowe samochody Lexusa, który jest pionierem elektryfikacji wśród marek premium. Zaprezentowany w 2005 roku model RX 400h był pierwszym luksusowym samochodem hybrydowym na rynku.

„Lexus wyznacza standardy w dziedzinie niezawodności. Na jego autach można polegać, usterki zdarzają się niesamowicie rzadko, a serwis działa szybko i naprawy są w przystępnych cenach. Dzięki niezawodności marka buduje zaufanie do technologii hybrydowych właśnie dzięki bezawaryjności takich modeli jak NX czy UX” – uważa Steve Huntingford, redaktor naczelny magazynu “What Car?”.

Ranking niezawodności prowadzony przez “What Car?” to kolejne niezależne potwierdzenie jakości samochodów Lexusa. Badanie jest tym cenniejsze, że biorą w nim udział właściciele i użytkownicy samochodów, dzięki czemu dokładnie wiadomo, jakie rzeczy w badanych autach psują się najczęściej, ale też jak działa obsługa klienta oraz serwis każdej z marek.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły
Motoryzacja Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów
2025-05-14 | 12:00

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Siedem SUV-ów Toyoty jest dostępne w specjalnej ofercie podczas Dni Otwartych w salonach marki w całej Polsce. Od 12 do 17 maja u dilerów można otrzymać rabaty,
Motoryzacja Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
2025-04-07 | 15:00

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Rejestracja samochodu poza granicami Polski to temat, który wraca regularnie na fora motoryzacyjne i do rozmów przedsiębiorców. Choć może się wydawać, że to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.