Lexus najbardziej niezawodną marką według kierowców. Nowy ranking "What Car?"
Lexus utrzymał status najbardziej niezawodnej marki w corocznym badaniu magazynu “What Car?”. Niesamowita jakość i trwałość, a także wyjątkowa troska o klienta zostały docenione przez kierowców w Reliability Survey, w którym wzięło udział ponad 16 tys. użytkowników aut.
Piąty rok z rzędu Lexus dominuje w rankingu “What Car?” Reliability Survey. W tegorocznym badaniu wzięło udział ponad 16 tys. brytyjskich kierowców, którzy uznali Lexusa za najbardziej niezawodną markę. Uzyskany wynik 98,7 procent jest zdecydowanie najlepszy spośród 30 producentów, którzy zostali wskazani przez respondentów. To dobitne potwierdzenie jakości samoładujących się hybryd Lexusa, które są doceniane przez klientów w Europie Zachodniej i Środkowej.
Lexus zdominował nie tylko kategorię ogólną, ale też zestawienie samochodów hybrydowych do pięciu lat. Tutaj w czołowej czwórce z rewelacyjnymi notami wyróżniają się aż dwa Lexusy. Pierwsze miejsce zajął model NX z wynikiem 99,8 procent, a czwarty był model UX, który osiągnął 98,4 procent. To pokazuje, jakim zaufaniem klientów cieszą się hybrydowe samochody Lexusa, który jest pionierem elektryfikacji wśród marek premium. Zaprezentowany w 2005 roku model RX 400h był pierwszym luksusowym samochodem hybrydowym na rynku.
„Lexus wyznacza standardy w dziedzinie niezawodności. Na jego autach można polegać, usterki zdarzają się niesamowicie rzadko, a serwis działa szybko i naprawy są w przystępnych cenach. Dzięki niezawodności marka buduje zaufanie do technologii hybrydowych właśnie dzięki bezawaryjności takich modeli jak NX czy UX” – uważa Steve Huntingford, redaktor naczelny magazynu “What Car?”.
Ranking niezawodności prowadzony przez “What Car?” to kolejne niezależne potwierdzenie jakości samochodów Lexusa. Badanie jest tym cenniejsze, że biorą w nim udział właściciele i użytkownicy samochodów, dzięki czemu dokładnie wiadomo, jakie rzeczy w badanych autach psują się najczęściej, ale też jak działa obsługa klienta oraz serwis każdej z marek.

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.