Komunikaty PR

Lexus wygrywa w kolejnym rankingu

2020-05-29  |  10:00
Biuro prasowe

Po zdobyciu nagrody dla najlepszego producenta w tegorocznym plebiscycie Auto Express 2020 Driver Power Survey, Lexus otrzymuje kolejną statuetkę. Japońskiego producenta uznano za najlepszą markę w brytyjskim rankingu Honest John Satisfaction Index. A na tym nagrody się nie kończą.

 

Właściciele Lexusów najbardziej zadowoleni

Lexus zajął pierwsze miejsce w rankingu Best Car Brand, a więc otrzymał tytuł najlepszej marki samochodowej zdaniem respondentów Honest John Satisfaction Index. W badaniu wzięło udział ponad 10 tys. właścicieli aut. Uczestnicy oceniali niezawodność samochodów, komfort jazdy, zużycie paliwa, jakość ich wykonania czy bezpieczeństwo. Lexus zwyciężył z bardzo wysokim wynikiem – średni poziom satysfakcji klienta (Satisfaction Index) wyniósł w przypadku japońskiej marki 89,5%. Lexus zdobył najwyższe noty w obszarach związanych z jakością wykonania, niezawodnością i komfortem. Organizatorzy brytyjskiego badania podkreślają ponadto, że producent otrzymał wysokie noty za łatwość użytkowania i osiągi jego samochodów.

Wyróżnienie dla Lexusa NX

Bezawaryjność aut Lexusa podkreśliło dodatkowo pierwsze miejsce w rankingu niezawodności, w którym japońska marka zdobyła wynik 9.69 na 10. W plebiscycie Honest John Satisfaction Index oceniono również poszczególne modele. Tutaj dodatkowe wyróżnienia zapewnił Lexusowi model NX. SUV japońskiej marki został uznany za najbardziej komfortowy samochód, a także znalazł się w ogólnym zestawieniu 10 najlepszych modeli ze współczynnikiem satysfakcji na poziomie 91.8%. Honest John Satisfaction Index jest kolejnym brytyjskim badaniem w tym roku, w którym Lexus zdobył istotne nagrody. Wcześniej japońska marka otrzymała tytuł najlepszego producenta w Auto Express 2020 Driver Power Survey. A modele RX, IS i CT wygrały w swoich kategoriach.

Toyota z sukcesami

W badaniu Honest John Satisfaction Index 2020 dobre wyniki zanotowała również siostrzana Toyota. Modele Prius oraz Yaris zajęły odpowiednio pierwsze i drugie miejsce w rankingu 10 najbardziej niezawodnych samochodów. Toyota Prius znalazła się także w gronie najlepszych modeli, a crossovera C-HR umieszczono w zestawieniu 10 aut oferujących największy komfort.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja BRAK ZDJĘCIA
2024-03-28 | 10:41

BMW inwestuje w cyfrowe łańcuchy dostaw, które wspierają innowacje

W erze dynamicznych zmian technologicznych i rosnących oczekiwań klientów, branża motoryzacyjna stoi przed wyzwaniami wymagającymi nie tylko innowacyjności, ale także zrównoważonego i efektywnego zarządzania całym
Motoryzacja Motoryzacja – droga przez wyboje
2024-03-27 | 11:00

Motoryzacja – droga przez wyboje

W skrócie  • Globalny rynek motoryzacyjny unormuje się w tym roku po silnym odbiciu w 2023 roku. W efekcie z jednej strony Allianz Trade spodziewa się w tym roku spowolnienia
Motoryzacja Goodyear otwiera Centrum Symulacji w Luksemburgu
2024-03-26 | 16:00

Goodyear otwiera Centrum Symulacji w Luksemburgu

Goodyear otworzył dziś oficjalnie Centrum Symulacji w swoim ośrodku badawczym w Luksemburgu, otwierając tym samym nowy rozdział w sztuce konstruowania opon. Centrum wyposażone

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Ochrona środowiska

Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie

Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.