Komunikaty PR

Lexus wygrywa w rankingu obsługi klienta

2020-04-06  |  14:00
Biuro prasowe

Spośród wszystkich marek premium na amerykańskim rynku, Lexus oferuje najlepszą obsługę serwisową – wynika z badania 2020 J.D. Power Customer Service Index Study. Do japońskiego producenta należy także najwyższy wynik w ogólnym zestawieniu, uwzględniającym marki luksusowe i popularne.

 

Wysoki wynik Lexusa

W najnowszym J.D. Power Customer Service Index Study Lexus zdobył 889 punktów na 1 000 możliwych. To rezultat o 25 punkty wyższy od średniej dla segmentu aut klasy premium, która wynosi 864. A także wyraźnie przewyższający wyniki producentów aut popularnych – pierwszy w tej kategorii Buick zdobył 861 punktów, zaś średnia tego segmentu to 831. Co więcej, Lexus poprawił swój wynik z ubiegłego roku, kiedy japońskiej marce przyznano 881 punktów. W najnowszej odsłonie badania zaraz za Lexusem znalazły się Cadillac i Porsche z rezultatem 882, a pierwszą piątkę uzupełniły Infiniti oraz Lincoln, z wynikami odpowiednio 875 i 872 punktów.

Kompleksowe badanie

Zestawienie sporządzono na bazie ankiet przeprowadzonych wśród ponad 71 tys. właścicieli i użytkowników samochodów z roczników 2016-2019. Analiza skupia się na pięciu obszarach związanych z serwisową obsługą klienta. Pod uwagę brane są poziom obsługi, sposób jej rozpoczęcia, przyjęcie pojazdu, działanie doradców serwisowych i jakość infrastruktury. Badanie prowadzono od sierpnia do grudnia 2019 roku. Przedstawiciele J.D. Power podkreślają, że dokładają wszelkich starań, by zweryfikować, czy ankietowani w rzeczywistości są właścicielami aut marek, które oceniają w ankiecie.

Rośnie jakość obsługi

Badanie pokazuje ponadto, że zadowolenie klientów z jakości obsługi w serwisach dilerskich rośnie z roku na rok. Zgodnie z rezultatami 2020 J.D. Power Customer Service Index Study, średni wynik dla amerykańskiego rynku motoryzacyjnego wynosi 837 punktów. A to oznacza piąty z rzędu rok ze wzrostem.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online Biuro prasowe
2024-11-28 | 20:10

VEHIS z dealerami budują stock samochodowy dostępny online

VEHIS WRAZ Z NAJLEPSZYMI DEALERAMI BUDUJĄ STOCK SAMOCHODOWY DOSTĘPNY ONLINE VEHIS, platforma leasingowo-samochodowa oferująca samochody dealerskie wraz z szybkim finansowaniem, zwiększyła
Motoryzacja Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki
2024-11-27 | 09:00

Atrakcyjna i przejrzysta oferta Mazdy – nowe samochody dostępne od ręki

Koniec roku to tradycyjny okres wyprzedaży, także w salonach samochodowych. Dotyczy to również dealerów Mazdy w całej Polsce, u których na klientów czeka szeroka
Motoryzacja Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach
2024-11-19 | 23:30

Wyprzedaż aut z rocznika 2024 w salonach Toyoty. Najpopularniejsze modele w Polsce w obniżonych cenach

•           Wyprzedaż bestsellerów Toyoty z 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.