Komunikaty PR

Lexus wygrywa w rankingu obsługi klienta

2020-04-06  |  14:00
Biuro prasowe

Spośród wszystkich marek premium na amerykańskim rynku, Lexus oferuje najlepszą obsługę serwisową – wynika z badania 2020 J.D. Power Customer Service Index Study. Do japońskiego producenta należy także najwyższy wynik w ogólnym zestawieniu, uwzględniającym marki luksusowe i popularne.

 

Wysoki wynik Lexusa

W najnowszym J.D. Power Customer Service Index Study Lexus zdobył 889 punktów na 1 000 możliwych. To rezultat o 25 punkty wyższy od średniej dla segmentu aut klasy premium, która wynosi 864. A także wyraźnie przewyższający wyniki producentów aut popularnych – pierwszy w tej kategorii Buick zdobył 861 punktów, zaś średnia tego segmentu to 831. Co więcej, Lexus poprawił swój wynik z ubiegłego roku, kiedy japońskiej marce przyznano 881 punktów. W najnowszej odsłonie badania zaraz za Lexusem znalazły się Cadillac i Porsche z rezultatem 882, a pierwszą piątkę uzupełniły Infiniti oraz Lincoln, z wynikami odpowiednio 875 i 872 punktów.

Kompleksowe badanie

Zestawienie sporządzono na bazie ankiet przeprowadzonych wśród ponad 71 tys. właścicieli i użytkowników samochodów z roczników 2016-2019. Analiza skupia się na pięciu obszarach związanych z serwisową obsługą klienta. Pod uwagę brane są poziom obsługi, sposób jej rozpoczęcia, przyjęcie pojazdu, działanie doradców serwisowych i jakość infrastruktury. Badanie prowadzono od sierpnia do grudnia 2019 roku. Przedstawiciele J.D. Power podkreślają, że dokładają wszelkich starań, by zweryfikować, czy ankietowani w rzeczywistości są właścicielami aut marek, które oceniają w ankiecie.

Rośnie jakość obsługi

Badanie pokazuje ponadto, że zadowolenie klientów z jakości obsługi w serwisach dilerskich rośnie z roku na rok. Zgodnie z rezultatami 2020 J.D. Power Customer Service Index Study, średni wynik dla amerykańskiego rynku motoryzacyjnego wynosi 837 punktów. A to oznacza piąty z rzędu rok ze wzrostem.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Firma Oponiarska Dębica rekrutuje. Chce zatrudnić około 200 osób Biuro prasowe
2024-04-23 | 10:50

Firma Oponiarska Dębica rekrutuje. Chce zatrudnić około 200 osób

Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno
Motoryzacja 85 lat produkcji opon w Dębicy. Od Stomilu do największej fabryki opon Goodyear
2024-04-19 | 11:00

85 lat produkcji opon w Dębicy. Od Stomilu do największej fabryki opon Goodyear

Dębicka fabryka opon świętuje w kwietniu bieżącego roku 85 lat istnienia i bogatej historii - od powołanej do życia w 1939 roku Fabryki Gum Jezdnych Stomil po dzisiejszy nowoczesny zakład
Motoryzacja Europejska premiera Mazdy CX-80
2024-04-18 | 14:30

Europejska premiera Mazdy CX-80

Dziś nowa, wyposażona w trzy rzędy siedzeń, Mazda CX-80 debiutuje w Europie podczas wirtualnej prezentacji: https://mzd.tools/VirtualReveal Ten drugi po CX-60 model, zbudowany w oparciu o

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.