Komunikaty PR

Lexus wygrywa w rankingu obsługi klienta

2020-04-06  |  14:00
Biuro prasowe

Spośród wszystkich marek premium na amerykańskim rynku, Lexus oferuje najlepszą obsługę serwisową – wynika z badania 2020 J.D. Power Customer Service Index Study. Do japońskiego producenta należy także najwyższy wynik w ogólnym zestawieniu, uwzględniającym marki luksusowe i popularne.

 

Wysoki wynik Lexusa

W najnowszym J.D. Power Customer Service Index Study Lexus zdobył 889 punktów na 1 000 możliwych. To rezultat o 25 punkty wyższy od średniej dla segmentu aut klasy premium, która wynosi 864. A także wyraźnie przewyższający wyniki producentów aut popularnych – pierwszy w tej kategorii Buick zdobył 861 punktów, zaś średnia tego segmentu to 831. Co więcej, Lexus poprawił swój wynik z ubiegłego roku, kiedy japońskiej marce przyznano 881 punktów. W najnowszej odsłonie badania zaraz za Lexusem znalazły się Cadillac i Porsche z rezultatem 882, a pierwszą piątkę uzupełniły Infiniti oraz Lincoln, z wynikami odpowiednio 875 i 872 punktów.

Kompleksowe badanie

Zestawienie sporządzono na bazie ankiet przeprowadzonych wśród ponad 71 tys. właścicieli i użytkowników samochodów z roczników 2016-2019. Analiza skupia się na pięciu obszarach związanych z serwisową obsługą klienta. Pod uwagę brane są poziom obsługi, sposób jej rozpoczęcia, przyjęcie pojazdu, działanie doradców serwisowych i jakość infrastruktury. Badanie prowadzono od sierpnia do grudnia 2019 roku. Przedstawiciele J.D. Power podkreślają, że dokładają wszelkich starań, by zweryfikować, czy ankietowani w rzeczywistości są właścicielami aut marek, które oceniają w ankiecie.

Rośnie jakość obsługi

Badanie pokazuje ponadto, że zadowolenie klientów z jakości obsługi w serwisach dilerskich rośnie z roku na rok. Zgodnie z rezultatami 2020 J.D. Power Customer Service Index Study, średni wynik dla amerykańskiego rynku motoryzacyjnego wynosi 837 punktów. A to oznacza piąty z rzędu rok ze wzrostem.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności Biuro prasowe
2024-12-18 | 10:30

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Rok 2024 był okresem wyzwań i zmian dla branży elektromobilności zarówno w Polsce jak i w Europie. Chociaż rynek samochodów elektrycznych nadal się rozwija, dynamika tego
Motoryzacja Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
2024-12-16 | 19:30

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę

Allianz Partners, światowy lider w dziedzinie ubezpieczeń i usług assistance oraz Mazda Motor Europe zawarły nową umowę partnerską w zakresie pomocy drogowej. Umowa konsoliduje i ujednolica
Motoryzacja Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku
2024-12-13 | 09:35

Goodyear oficjalnym sponsorem i dostawcą opon do FIA ETRC do 2027 roku

W sezonach 2025-2027 Goodyear pozostanie sponsorem tytularnym oraz wyłącznym dostawcą opon do najwyższej klasy wyścigów pojazdów ciężarowych, European Truck Racing

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.