Mazda zaprasza na pierwsze spotkanie z Nową Mazdą MX-30
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Środki zapobiegawcze wprowadzone po wybuchu epidemii COVID-19 spowodowały, że producenci samochodów musieli na nowo przemyśleć swoje strategie komunikacji z klientami. To zaowocowało stworzeniem przez Mazdę interaktywnej formy kontaktu, która przybliża nowy, w pełni elektryczny model MX-30 za pośrednictwem wirtualnej prezentacji zaplanowanej na sobotę, 6 czerwca o godz. 12.00.
Prezentacja będzie dostępna pod linkiem https://mx30-live.com/PL/internal
Podczas sesji „na żywo” przedstawione zostaną kluczowe atrybuty Mazdy MX-30, a uczestniczący w niej Klienci i zaproszeni goście będą mogli sprzed swoich ekranów zadać pytania i otrzymają na nie odpowiedzi. Sesja zawierać będzie szczegóły dotyczące designu, ergonomii, technologii i rozwiązań multimedialnych, jakie oferować będzie nowy model.
Jedną z najważniejszych atrakcji będzie niepowtarzalna jazda testowa wideo prototypem MX-30, wydarzenie, które zwykle jest możliwe do zrealizowania dopiero po pojawieniu się samochodów w salonach, a to nastąpi po wakacjach.
„Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować naszym klientom ten wyjątkowy cyfrowy kontakt z MX-30”, mówi Wojciech Halarewicz - Wiceprezes ds. Komunikacji i Public Affairs w Mazda Motor Europe. „To wyjątkowe wydarzenie, które w podobnym stylu realizujemy na wszystkich rynkach w Europie, bardzo dobrze odzwierciedla DNA marki Mazda: podejmujemy śmiałe wyzwania i poszukujemy rozwiązań zapewniających naszym klientom zaskakujące i osobiste doznania wysokiej jakości.” – dodaje Halarewicz.
„Pierwotnie planowaliśmy pokazać Mazdę MX-30 podczas marcowych targów motoryzacyjnych w Poznaniu, przeniesionych z powodu pandemii na czerwiec, a następnie odwołanych. Żałujemy, że nie możemy świętować polskiej premiery tego modelu z ponad setką tysięcy odwiedzających Motor Show, ale dzięki nowoczesnej technologii wszyscy będą mogli zobaczyć nasz nowy samochód elektryczny podczas atrakcyjnej, multimedialnej prezentacji, bez konieczności wychodzenia z domu.” – podkreśla Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu w Mazda Motor Poland.
Elektryczna MX-30 wprowadza do oferty Mazdy technologię napędu w pełni elektrycznego. Korzysta z optymalnie dobranego akumulatora litowo-jonowego o pojemności 35,5 kWh, zapewniającego zasięg w cyklu mieszanym wynoszący 200 km[1] wg. pomiaru WLTP. To wszystko w lekkim i kompaktowym zestawie, który gwarantuje zwinność i dynamikę jazdy oczekiwaną od każdej Mazdy.
Specjalnie zaprojektowany pedał przyspieszenia, dźwięk silnika i elektryczna wersja systemu G-Vectoring Control Plus (e-GVC Plus) zapewniają płynną, cichą i bardzo naturalną jazdę.
Koncepcja stylizacyjna Mazdy MX-30 „Human Modern” oraz drzwi bez środkowych słupków typu freestyle stanowią nową, przełomową realizację pięknych, ręcznie wyrzeźbionych kształtów w filozofii projektowej Kodo. W wysokiej jakości wnętrzu wykończenie obejmuje unikatowe materiały zaprojektowane z myślą o zminimalizowaniu negatywnego wpływu na środowisko, takich jak tapicerka wyprodukowana z włókien z plastikowych butelek pochodzących z recyklingu, czy okładziny z korka zebranego z kory drzew bez ścinki.
Wszyscy Dealerzy Mazdy w Polsce przyjmują już zamówienia na Mazdę MX-30, której ceny zaczynają się od 142 900 zł za bogato wyposażoną wersję Kai. Pierwsze egzemplarze tego modelu spodziewane są w salonach jeszcze we wrześniu 2020 r.
[1] Zużycie energii elektrycznej w Maździe MX-30 w cyklu mieszanym wg WLTP: 19 kWh/100km, emisja CO2: 0 g/km. Samochody są homologowane zgodnie z procedurą WLTP (Regulation (EU) 1151 / 2017; Regulation (EU) 2007/715).

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.