Mazda zaprasza na pierwsze spotkanie z Nową Mazdą MX-30
Estoria PR
Rudzka 5A/3
01-689 Warszawa
poczta|estoria.pl| |poczta|estoria.pl
+48 600 800 004
estoria.pl
Środki zapobiegawcze wprowadzone po wybuchu epidemii COVID-19 spowodowały, że producenci samochodów musieli na nowo przemyśleć swoje strategie komunikacji z klientami. To zaowocowało stworzeniem przez Mazdę interaktywnej formy kontaktu, która przybliża nowy, w pełni elektryczny model MX-30 za pośrednictwem wirtualnej prezentacji zaplanowanej na sobotę, 6 czerwca o godz. 12.00.
Prezentacja będzie dostępna pod linkiem https://mx30-live.com/PL/internal
Podczas sesji „na żywo” przedstawione zostaną kluczowe atrybuty Mazdy MX-30, a uczestniczący w niej Klienci i zaproszeni goście będą mogli sprzed swoich ekranów zadać pytania i otrzymają na nie odpowiedzi. Sesja zawierać będzie szczegóły dotyczące designu, ergonomii, technologii i rozwiązań multimedialnych, jakie oferować będzie nowy model.
Jedną z najważniejszych atrakcji będzie niepowtarzalna jazda testowa wideo prototypem MX-30, wydarzenie, które zwykle jest możliwe do zrealizowania dopiero po pojawieniu się samochodów w salonach, a to nastąpi po wakacjach.
„Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować naszym klientom ten wyjątkowy cyfrowy kontakt z MX-30”, mówi Wojciech Halarewicz - Wiceprezes ds. Komunikacji i Public Affairs w Mazda Motor Europe. „To wyjątkowe wydarzenie, które w podobnym stylu realizujemy na wszystkich rynkach w Europie, bardzo dobrze odzwierciedla DNA marki Mazda: podejmujemy śmiałe wyzwania i poszukujemy rozwiązań zapewniających naszym klientom zaskakujące i osobiste doznania wysokiej jakości.” – dodaje Halarewicz.
„Pierwotnie planowaliśmy pokazać Mazdę MX-30 podczas marcowych targów motoryzacyjnych w Poznaniu, przeniesionych z powodu pandemii na czerwiec, a następnie odwołanych. Żałujemy, że nie możemy świętować polskiej premiery tego modelu z ponad setką tysięcy odwiedzających Motor Show, ale dzięki nowoczesnej technologii wszyscy będą mogli zobaczyć nasz nowy samochód elektryczny podczas atrakcyjnej, multimedialnej prezentacji, bez konieczności wychodzenia z domu.” – podkreśla Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu w Mazda Motor Poland.
Elektryczna MX-30 wprowadza do oferty Mazdy technologię napędu w pełni elektrycznego. Korzysta z optymalnie dobranego akumulatora litowo-jonowego o pojemności 35,5 kWh, zapewniającego zasięg w cyklu mieszanym wynoszący 200 km[1] wg. pomiaru WLTP. To wszystko w lekkim i kompaktowym zestawie, który gwarantuje zwinność i dynamikę jazdy oczekiwaną od każdej Mazdy.
Specjalnie zaprojektowany pedał przyspieszenia, dźwięk silnika i elektryczna wersja systemu G-Vectoring Control Plus (e-GVC Plus) zapewniają płynną, cichą i bardzo naturalną jazdę.
Koncepcja stylizacyjna Mazdy MX-30 „Human Modern” oraz drzwi bez środkowych słupków typu freestyle stanowią nową, przełomową realizację pięknych, ręcznie wyrzeźbionych kształtów w filozofii projektowej Kodo. W wysokiej jakości wnętrzu wykończenie obejmuje unikatowe materiały zaprojektowane z myślą o zminimalizowaniu negatywnego wpływu na środowisko, takich jak tapicerka wyprodukowana z włókien z plastikowych butelek pochodzących z recyklingu, czy okładziny z korka zebranego z kory drzew bez ścinki.
Wszyscy Dealerzy Mazdy w Polsce przyjmują już zamówienia na Mazdę MX-30, której ceny zaczynają się od 142 900 zł za bogato wyposażoną wersję Kai. Pierwsze egzemplarze tego modelu spodziewane są w salonach jeszcze we wrześniu 2020 r.
[1] Zużycie energii elektrycznej w Maździe MX-30 w cyklu mieszanym wg WLTP: 19 kWh/100km, emisja CO2: 0 g/km. Samochody są homologowane zgodnie z procedurą WLTP (Regulation (EU) 1151 / 2017; Regulation (EU) 2007/715).

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

PGE mocno inwestuje w odnawialne źródła energii. Prowadzi też analizy dotyczące Bełchatowa jako lokalizacji drugiej elektrowni jądrowej
Rekordowe w historii zyski Grupy PGE pozwolą na dalszą transformację energetyczną i kolejne inwestycje. Spółka planuje budowę bateryjnych magazynów energii, będzie też intensywnie rozwijać inwestycje w odnawialne źródła energii, szczególnie offshore, a także sieci dystrybucyjne. Analizuje też możliwość budowy elektrowni jądrowej w Bełchatowie. – Nasze plany to dalsza transformacja grupy zmierzająca w stronę tego, czego oczekuje od nas rynek – zapowiada Dariusz Marzec, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Handel
Niepewność powodowana amerykańskimi cłami wstrzymuje inwestycje. Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów

Chaotyczna polityka celna administracji Donalda Trumpa, polegająca na zapowiadaniu, wprowadzaniu, a potem zawieszaniu ceł na różne sektory działalności i kraje, utrudnia planowanie działalności gospodarczej i inwestowanie w warunkach rosnącej niepewności. W tej sytuacji wiele firm wstrzymuje się z inwestycjami bądź gromadzi zapasy surowców i półproduktów na kolejne tygodnie działalności. Amerykańskie cła powodują wprowadzenie taryf odwetowych ze strony dotkniętych nowymi przepisami krajów. W efekcie globalny handel wyhamuje, a wraz z nimi spowolni rozwój gospodarczy.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.