Komunikaty PR

Nowe opony całoroczne i zimowe Dunlop do lekkich pojazdów dostawczych

2023-12-07  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Dunlop ( 0.26 MB )

Firma Goodyear rozszerza ofertę opon marki Dunlop do lekkich samochodów dostawczych (Light Truck) o dwa nowe produkty w segmencie całorocznym i zimowym - Econodrive AS i Econodrive Winter. Nowe modele zapewnią użytkownikom dobre osiągi w każdych warunkach pogodowych, oferując przy tym długie przebiegi i trwałość. Opony będą dostępne odpowiednio w 17-tu i 19-tu rozmiarach dopasowanych do najpopularniejszych pojazdów dostawczych. 

Nowe modele poszerzą dotychczasową ofertę dla samochodów dostawczych, dołączając do opon letnich Econodrive i Dunlop Econodrive LT i tworząc kompleksową propozycję poszukiwaną na rynku. Badania pokazują, że segment opon do samochodów dostawczych wzrośnie do 2028 roku o 9,3% [1].

Dunlop Econodrive AS: wszechstronne osiągi i trwałość

Nowa opona całoroczna Dunlop Econodrive AS, wyposażona w zaawansowane technologie, oferuje użytkownikom pewne osiągi w każdych warunkach pogodowych, a także wysoką trwałość i długie przebiegi. Liczne lamele w bieżniku i innowacyjna mieszanka gumowa pozwalają skrócić drogę hamowanie oraz zapewniają dobrą przyczepność na mokrych drogach. Solidna konstrukcja opony czyni ją optymalnym wyborem do nawet najbardziej wymagających zastosowań. Natomiast głęboki bieżnik opony pozwala na długotrwałe użytkowanie, idealne dla całorocznej eksploatacji.

Dunlop Econodrive Winter: mocne zimowe osiągi

Innowacyjny wzór bieżnika w kształcie litery „V” poprawia odprowadzanie wody, zapewniając stabilne prowadzenie pojazdu na mokrej nawierzchni. Z kolei centralnie umieszczone rowki zostały zaprojektowane tak, aby chwytać śnieg i przylegać do niego, co zwiększa przyczepność opony podczas jazdy po zaśnieżonej drodze. Ponadto, dzięki wzmocnieniu klocków bieżnika łącznikami, opona zachowuje optymalną sztywność strukturalną, co przekłada się na lepszą wydajność i większą trwałość.

„Nowe produkty zostały dopasowane do różnorodnych potrzeb użytkowników. Wprowadzając je do naszej oferty stworzyliśmy kompleksową propozycję, która wpisuje się w aktualne trendy rynkowe. Segment opon do aut dostawczych wciąż się rozwija, co otwiera przed marką Dunlop nowe możliwości”, powiedziała Sonia Leneveu, dyrektorka Goodyear ds. marketingu opon osobowych w Europie.

[1] Źródło: Versus 2023; wewnętrzne szacunki Goodyear oparte na danych rynkowych (Europa, z wyłączeniem Turcji i Rosji). 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Biuro Prasowe Goodyear Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL] Biuro prasowe
2025-07-09 | 12:30

Sytuacja na rynku samochodów w Polsce korzystna dla branży leasingu i MŚP [RAPORT EFL]

W 2024 r. w naszym kraju było zarejestrowanych niecałe 20,5 mln samochodów osobowych – na każdego Polaka w wieku produkcyjnym przypadło zatem prawie jedno auto. Autorzy
Motoryzacja Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu
2025-06-18 | 06:00

Wygraj przejazd supersamochodem na lotnisko! Easy Parking i Cylindersi zapraszają do konkursu

Wyjątkowa szansa na ekskluzywną podróż na lotnisko. Każda podróż zaczyna się od drogi na lotnisko, ale tym razem może to być coś znacznie więcej niż zwykły przejazd. Easy
Motoryzacja Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada
2025-05-27 | 15:00

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

W ubiegłym roku wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła o blisko 25% – szacunkowo do ponad 55 mld zł (dane KPMG). Największą dynamiką wzrostu cieszyły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy

W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.

Handel

Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z Raportu Wpływu Nestlé w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.

Polityka

M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.