Komunikaty PR

Nowe opony całoroczne i zimowe Dunlop do lekkich pojazdów dostawczych

2023-12-07  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear Polska

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Do pobrania Dunlop ( 0.26 MB )

Firma Goodyear rozszerza ofertę opon marki Dunlop do lekkich samochodów dostawczych (Light Truck) o dwa nowe produkty w segmencie całorocznym i zimowym - Econodrive AS i Econodrive Winter. Nowe modele zapewnią użytkownikom dobre osiągi w każdych warunkach pogodowych, oferując przy tym długie przebiegi i trwałość. Opony będą dostępne odpowiednio w 17-tu i 19-tu rozmiarach dopasowanych do najpopularniejszych pojazdów dostawczych. 

Nowe modele poszerzą dotychczasową ofertę dla samochodów dostawczych, dołączając do opon letnich Econodrive i Dunlop Econodrive LT i tworząc kompleksową propozycję poszukiwaną na rynku. Badania pokazują, że segment opon do samochodów dostawczych wzrośnie do 2028 roku o 9,3% [1].

Dunlop Econodrive AS: wszechstronne osiągi i trwałość

Nowa opona całoroczna Dunlop Econodrive AS, wyposażona w zaawansowane technologie, oferuje użytkownikom pewne osiągi w każdych warunkach pogodowych, a także wysoką trwałość i długie przebiegi. Liczne lamele w bieżniku i innowacyjna mieszanka gumowa pozwalają skrócić drogę hamowanie oraz zapewniają dobrą przyczepność na mokrych drogach. Solidna konstrukcja opony czyni ją optymalnym wyborem do nawet najbardziej wymagających zastosowań. Natomiast głęboki bieżnik opony pozwala na długotrwałe użytkowanie, idealne dla całorocznej eksploatacji.

Dunlop Econodrive Winter: mocne zimowe osiągi

Innowacyjny wzór bieżnika w kształcie litery „V” poprawia odprowadzanie wody, zapewniając stabilne prowadzenie pojazdu na mokrej nawierzchni. Z kolei centralnie umieszczone rowki zostały zaprojektowane tak, aby chwytać śnieg i przylegać do niego, co zwiększa przyczepność opony podczas jazdy po zaśnieżonej drodze. Ponadto, dzięki wzmocnieniu klocków bieżnika łącznikami, opona zachowuje optymalną sztywność strukturalną, co przekłada się na lepszą wydajność i większą trwałość.

„Nowe produkty zostały dopasowane do różnorodnych potrzeb użytkowników. Wprowadzając je do naszej oferty stworzyliśmy kompleksową propozycję, która wpisuje się w aktualne trendy rynkowe. Segment opon do aut dostawczych wciąż się rozwija, co otwiera przed marką Dunlop nowe możliwości”, powiedziała Sonia Leneveu, dyrektorka Goodyear ds. marketingu opon osobowych w Europie.

[1] Źródło: Versus 2023; wewnętrzne szacunki Goodyear oparte na danych rynkowych (Europa, z wyłączeniem Turcji i Rosji). 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Motoryzacja Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS Biuro prasowe
2024-04-26 | 11:50

Goodyear wspiera floty transportowe w nowych wymogach dotyczących rozwiązań TPMS

Od lipca br. unijny obowiązek stosowania systemów TPMS w oponach pojazdów ciężarowych obejmie także opony w naczepach [1]. Przepisy – wprowadzane stopniowo od kilku
Motoryzacja Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.
2024-04-26 | 07:00

Tańsze, bardziej ekonomiczne i z dofinansowaniem.

Mikromobilność staje się coraz popularniejsza. Jest to już nie tylko trend, w wielu przypadkach realizuje zmieniające się potrzeby komunikacyjne, szczególnie w dużych miastach.
Motoryzacja Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą
2024-04-25 | 17:00

Volkswagen Financial Services zbadał, czego oczekują eksperci zarządzający flotą

To nie wysokość raty okazała się najważniejsza przy ocenie zadowolenia z usług zarządzania flotą. Wyniki badania Volkswagen Financial Services pokazały, że klienci flotowi najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.