Nowe opony całoroczne i zimowe Dunlop do lekkich pojazdów dostawczych
Biuro Prasowe Goodyear Polska
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
goodyear|alertmedia.pl| |goodyear|alertmedia.pl
609 329 385
https://news.goodyear.eu/pl-pl/
Firma Goodyear rozszerza ofertę opon marki Dunlop do lekkich samochodów dostawczych (Light Truck) o dwa nowe produkty w segmencie całorocznym i zimowym - Econodrive AS i Econodrive Winter. Nowe modele zapewnią użytkownikom dobre osiągi w każdych warunkach pogodowych, oferując przy tym długie przebiegi i trwałość. Opony będą dostępne odpowiednio w 17-tu i 19-tu rozmiarach dopasowanych do najpopularniejszych pojazdów dostawczych.
Nowe modele poszerzą dotychczasową ofertę dla samochodów dostawczych, dołączając do opon letnich Econodrive i Dunlop Econodrive LT i tworząc kompleksową propozycję poszukiwaną na rynku. Badania pokazują, że segment opon do samochodów dostawczych wzrośnie do 2028 roku o 9,3% [1].
Dunlop Econodrive AS: wszechstronne osiągi i trwałość
Nowa opona całoroczna Dunlop Econodrive AS, wyposażona w zaawansowane technologie, oferuje użytkownikom pewne osiągi w każdych warunkach pogodowych, a także wysoką trwałość i długie przebiegi. Liczne lamele w bieżniku i innowacyjna mieszanka gumowa pozwalają skrócić drogę hamowanie oraz zapewniają dobrą przyczepność na mokrych drogach. Solidna konstrukcja opony czyni ją optymalnym wyborem do nawet najbardziej wymagających zastosowań. Natomiast głęboki bieżnik opony pozwala na długotrwałe użytkowanie, idealne dla całorocznej eksploatacji.
Dunlop Econodrive Winter: mocne zimowe osiągi
Innowacyjny wzór bieżnika w kształcie litery „V” poprawia odprowadzanie wody, zapewniając stabilne prowadzenie pojazdu na mokrej nawierzchni. Z kolei centralnie umieszczone rowki zostały zaprojektowane tak, aby chwytać śnieg i przylegać do niego, co zwiększa przyczepność opony podczas jazdy po zaśnieżonej drodze. Ponadto, dzięki wzmocnieniu klocków bieżnika łącznikami, opona zachowuje optymalną sztywność strukturalną, co przekłada się na lepszą wydajność i większą trwałość.
„Nowe produkty zostały dopasowane do różnorodnych potrzeb użytkowników. Wprowadzając je do naszej oferty stworzyliśmy kompleksową propozycję, która wpisuje się w aktualne trendy rynkowe. Segment opon do aut dostawczych wciąż się rozwija, co otwiera przed marką Dunlop nowe możliwości”, powiedziała Sonia Leneveu, dyrektorka Goodyear ds. marketingu opon osobowych w Europie.
[1] Źródło: Versus 2023; wewnętrzne szacunki Goodyear oparte na danych rynkowych (Europa, z wyłączeniem Turcji i Rosji).

Polski rynek dóbr luksusowych rośnie, Mercedes odpowiada

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.