Nowoczesne technologie elementem nowej strategii LiuGong Dressta Machinery
BuzzAir
ul. Niekłańska 35/1
03-924 Warszawa
maurycy.nosowski|buzzair.pl| |maurycy.nosowski|buzzair.pl
+48 22 402 96 10
www.corepr.pl
LiuGong Dressta Machinery projektując spycharkę TD-16N postawiła na nowe technologie. To element zaktualizowanej strategii firmy, stanowiącej odpowiedź na zauważalne zmiany zachodzące na rynku w wyniku epidemii COVID-19. Spycharka ustanowiła nowy standard technologiczny i została nagrodzona prestiżową Red Dot Product Design Award zwaną "Oscarem desingu". Nowa strategia Spółki ma charakter długoterminowy i zakłada wzrost przychodów w perspektywie do 2023 roku.
Międzynarodowe wyróżnienie Red Dot Product Design Awards to jedno z najważniejszych nagród w dziedzinie wzornictwa przemysłowego. Pierwszy raz w historii nagroda przyznana została maszynie budowlanej produkowanej w Polsce. Spycharka zaprezentowana na targach ConExpo w Las Vegas powstała w fabryce LiuGong Dressta Machinery w Stalowej Woli. Projekt nowego modelu powierzono zespołowi projektantów LiuGong Dressta.
TD-16N to zupełnie nowe spojrzenie na maszynę budowlaną, która miała wyróżnić się doskonałą widocznością z kabiny, dostosowaną do potrzeb wymagających klientów. Rezultatem wielomiesięcznej pracy jest spycharka z niespotykaną widocznością, która obejmuje zakres aż 309 stopni. Docenienie jej w ramach Red Dot Product Design Awards utwierdza nas w przekonaniu, że takie projekty powinny być siłą napędową spółki. TD-16N to symbol „nowego otwarcia” – idealnie wpisuje się w nową strategię LiuGong Dressta Machinery, którą musieliśmy zaktualizować w wyniku nieoczekiwanej pandemii COVID-19 – powiedział Howard Dale, Prezes LiuGong Dressta Machinery.
Projektanci TD-16N zadbali, by urządzenie było ergonomiczne i wygodne w obsłudze. Obsługa w zakresie kontroli, tankowania i konserwacji pojazdu jest możliwa z poziomu gruntu, operator nie musi więc wchodzić na gąsienice. Nawigacja odbywa się przy pomocą elektrohydraulicznych joysticków. Masa operacyjna wynosi 19.090 kg, silnik ma moc 170 KM.
Zakład produkcji maszyn LiuGong Dressta Machinery w Stalowej Woli jest gotowy, by do 2023 roku dwukrotnie zwiększyć wydajność dzięki nowym inwestycjom w produkcję, działalność badawczo-rozwojową i wprowadzenie nowych modeli kolejnej generacji sprzętu budowlanego na łączną kwotę 10 milionów euro.
LiuGong jest jednym z największych producentów sprzętu budowlanego na świecie i jest obecny w Polsce od 20 lat. Po przejęciu cywilnej części Huty Stalowa Wola w 2012 roku firma zainwestowała znaczne środki w możliwości produkcyjne i technologię w zakładzie w Stalowej Woli pod nazwą LiuGong Dressta Machinery.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Liugong, zapraszamy na stronę: www.liugong.com

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?

Electroride podsumowuje 2024 rok w elektromobilności

Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.